נגישות
נגישות

טורקיז ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

100 ביקורות וחוות דעת על טורקיז

 - תמונה
2 ביקורות
2.7
01/05/05

מקום נחמד עם אוכל סביר ואווירה נחמדה. המלצריות מקצועיות מעל הממוצע במקומותינו. שני דברים לגנות המקום : 1. מחירי היין בלתי סבירים בעליל. מחירי היין מתחילים ב - 180 ש"ח וחיש קל מטפסים... לרמות פריסאיות. 2.סך כל מחיר הארוחה, עם כוס יין בודדת, כ- 500 ש"ח לזוג, נותן יחס עלות/תועלת לא נורמאלי לחלוטין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
4.0
28/01/05

זהו הביקור הרביעי או החמישי שלנו במקום והמגמה הולכת ומתבהרת. כשהגענו לסעודת יום הולדת זוגית ואינטימית ניסו להושיב אותנו בשולחן תקוע באמצע האולם ללא טיפת פרטיות. רק לאחר מופע מרשים של... אסרטיביות נמצא מקום מעט יותר נעים. המלצרית חמודה ואנרגטית עודדה אותנו בסגנון שלא היה מבייש סוכני מכירות אגרסיביים של "קלאב הוטל לוטראקי" לנפח את ההזמנה. כשסרבנו להזמין לחם הבית (אטקינס - תנצב"ה) הפצירה בנו בלהיטות ובסופו של דבר הפטירה שתשלח לנו בדחילו "שתי לחמניות קטנות" (24 שקל!!!). למנות ראשונות הזמנו סלט עלי פקצ'וי עם נתחי אנטיאס מעושן קלות, מנת קבבוני לוקוס ומנת טונה אדומה צרובה קלות בציפוי קיג'ין. פצחנו בקבבונים. אלו לא התעלו אף כי לא נרשמה אכזבה מיוחדת. הטונה עברה צריבה והתעללות ממושכת ואבדה את עסיסיותה (פרט למחירה העסיסי ביותר כ 50 ש"ח) . לאחר שמחינו החליפה לנו המלצרית במנה חדשה. הפעם המנה היתה עשוייה כהלכה ונהנינו מכל פירור. תוך כדי המתנה למקצה השיפורים תקפנו את סלט נתחי איטיאס עם עלי הפקצ'וי. נברנו בו ונברנו בו, הפכנו בו והפכנו בו אך לא הצלחנו למצוא אף לא נתח אחד של דג. פנינו לרשויות לבירור המצב ונענינו שאכן נפלה טעות בביצוע ושכחו להוסיף את נתחי הדג. אף שיתפו אותנו בקשיי המטבח (הבחור שהכין את הסלט מסתבר חדש במקום) לשימחתנו לא שיתפו אותנו בפרטים נוספים מהמתרחש מירכתי המטבח ואף לא בביוגרפיה של שוטף הכלים. לאחר שהגיעה המנה בהרכב המלא התברר שאכן ביצענו בחירה נכונה והמנה טעימה ומתוחכמת. טעמי הדג הפקצ'וי ועגבניות מיובשות השתלבו בצורה עדינה והרמונית. כמו כן, פיצו אותנו בנתח של שמאלץ הרינג עסיסי ונימוח - מהטובים שטעמנו. בכל מקרה היללה המלצרית את התושיה הצרכנית שגילינו ועודדה אותנו להמשיך ולפקוח שבע עינים על יתר ההזמנה. למנות עיקריות הזמנו אסקלופ אינטיאס על הפלנצה (86 שח) שבוצע בצורה סבירה. בצלחת ממול המריצה המלצרית את זוגתי לבחור מנת מדליוני פילה ושרימפס ברוטב בורדולז (כ 120 ש"ח). אודה על האמת - יש לי הסתייגות בסיסית מסגנון ה surf & turf ולמרות הבעות הסבל שעטיתי על פני נבחרה מנה זו. התברר שצדקתי (שוב!) המנה הכילה כ 50 גרם של נתחוני פילה ומספר שרימפסים מצומקים (שלא לדבר על טעם שנוי במחלוקת). הפעם המריצה אותנו המלצרית הנבונה, שקלטה את המצוקה שניכרה על פניה של הסועדת המאוכזבת, להחליף מנה והמליצה על פילה בקר (120 שח ל 220 גרם). פילה הוא פילה הוא פילה. לא נרשמו מחדלים בביצוע - כמו גם לא הברקה. ליוינו את הסעודה ביין מוצלח מיקב מקומי קטן ומוצלח (שכחתי היק היק את שמו). בעיניני יין פועל המקום כמלכודת תיירים אופיינית: יינות הבסיס הם ברמת מחירים של 180 שח ומעלה ואין אופציות ברמת מחירים של 100 - 120 שח. יצאנו שמחים וטובי לב (הן מהאוכל והן מהצרכנות הנבונה שגילינו) אל הלובי המכוער והדוחה של מצודת Sea&Sun. בשנה הבאה ב"בויה" הבנויה וברמת המחירים הזו (כ 750 שח לזוג) אולי אפילו נקח משכנתא קטנה ונלך כבר למול ים. יום הולדת שמח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דימה - תמונה
דימה מבקר מתחיל
3.3
17/01/05

קודם כל אני רוצה להתחיל עם בנין הסי אנד סאן! סי אנד סאן הוא בניין מופעלה אני גר בו כבר שנה אחלה דיירים אחלה מכוניוצ בחניון התת קרקעי! המסעדה: המסעדה חביבה לא משהו BEST אני רגיל למסעדות... פאר עם אוכל טוב!!!! הנוף על הים מצויין בדירה של בסי אנד סאן רואים את הים מעולה!! אני גר בקומה 5!! יש לי מכונית BMW Z4 ולאישתי MERCEDES SLK המסעדה נחמדה והשף עוד יותר!! בקיצור לכו למסעדת טורקיז ותהנו מהים מהאוכל לא תהנו אבל שהייה לכם סבבה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
27/12/04

ביום שבת 25/12/2004 היינו קבוצה גדולה לארוחת צהריים. כל המנות היו מצוינות וניתנו ביד רחבה. מקום נעים, שירות אדיב, בקיצור - מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
22/07/04

אני גר בבניין "סי אנד סאן" בת"א. אני יושב בהרבה מסעדות מפוארות וטעימות... אבל אף פעם לא נהנתי כך מהאוכלת, השירות, היין, והפנורמה לים! ציון 10 מתוך 10 בסולם "מרידור"!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה