נגישות
נגישות

מוזה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

19 ביקורות וחוות דעת על מוזה

יוחאי - תמונה
יוחאי 4 ביקורות
מסעדה טעימה באווירה מיוחדת
4.5
29/12/18

בדרך לים המלח עצרנו במוזה לארוחת צהריים. ההמבורגר היה מצוין וכך גם השניצל. קינוח עוגת אלפחורס היה מעולה. השירות היה אחלה והמקום שמכוסה באלפי צעיפים של קבוצות כדורגל משרה אווירה נעימה.... הערה אחת לבעלים - השקיעו גם במנת הילדים! גם הם זכאים להמבורגר המשובח שלכם ולא חייבים להסתפק בזה התעשייתי והמצומק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Limor - תמונה
Limor 2 ביקורות
תענוג עילאי
5.0
25/10/18

מסעדה חוויתית עם אוכל מצויין. המסעדה כולה מקושתת בצעיפים של קבוצות כדורגל מהעולם. תענוד לעין. האוכל מעולה, מנות נדיבות, השירות מצויין

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחלי - תמונה
רחלי 2 ביקורות
מומלץ ביותר
5.0
16/12/17

היינו, נהננו מאוד, טעים, מוגש בנדיבות, שירות מעולה. המסעדה מלאה, מומלץ מאוד. . .

עוד פרטים
הוספת תגובה
צביקה - תמונה
צביקה 11 ביקורות
חווייה מיותרת
1.3
26/08/16

באנו אתמול למסעדה בסביבות 12, אך עד שהתמקמנו ועיינו בתפריט כבר היה מאוחר מדי להזמין ארוחת בוקר. אני הייתי עדיין לפני הקפה הראשון שלי (שלב אבולציוני שבו, למען האמת, אני קצת פחות חביב... מהרגיל..). בדקתי אפשרות לקפה ומאפה, אך היו רק קינוחים. ביקשתי מהמלצרית להקפיא את ההזמנה (של אשתי, פרוט בהמשך, ואת הקפה שלי) אך אשתי היתה רעבה, אז החלטנו לא לחפש מקום שיתאים גם לי, ולהישאר. מהשלב הזה, עד שהלכנו, המלצריות התבוננו בי וצחקו ביניהן. ההרגשה שצוחקים עליך היא לא נעימה, בלשון המעטה, ומובן שחווייה משפילה זו מבטיחה שלא אשוב ל"מוזה", ולא אמליץ עליה לחברים. הקפה ("אמריקנו") שהזמנתי, אגב, הגיע דלוח, אך ביקשתי "חיזוק" וזה היה בסדר. אשתי הזמינה "בעז"ז [שם חמוד!] - טוסט בגט עם זעתר - שהגיע בלי הזעתר [שוב- ביקשנו, וקיבלנו זעתר, אך זה ניג'וס]. אשתי אומרת שהאיכות של הטוסט היתה בינונית "כאילו שילד בן 16 הכין לי פיצה". הביקור שלנו ב"מוזה" היה מיותר והותיר טעם רע. למרבה המזל, לקראת ערב, מצאנו בערד מסעדה אחרת, עם מלצרים נחמדים ומזון טעים - ועל כך בביקורת נפרדת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נתן - תמונה
נתן 3 ביקורות
מי שלא הולך מפסיד
5.0
20/12/15

היינו לפני כמה ימים בדרכנו לים המלח שני זוגות אכלנו את ארוחת הבוקר הכי טעימה שאכלנו שרות מעולה אדיבות לא להחמיץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ran - תמונה
Ran 99 ביקורות
מסעדה באווירה מיוחדת
4.3
17/11/15

המסעד מעוצבת עם הרבה דגלי קבוצות כדורגל ותמיד יש משחק משודר. התפריט ברובו מזרחי, האוכל מגיע מהר והמלצריות נחמדות מאוד מחירים לא יקרים עבור אוכל עממי ופשוט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אמיר - תמונה
אמיר 42 ביקורות
עצירת חובה למי שאינו מהאיזור.
4.5
28/09/15

הגענו לארוחה משפתחתית כדי לחגוג יום הולדת ביום שישי בשעה 17:00. המקום לא היה מלא, אך היו הרבה מלצרים שניגשו מיד לקבל הזמנות. לאחר מכן ביקשנו לעבור מקום, ובקשתנו נענתה ללא שיהוי. הזמנו... מספר מנות של המבורגר 330 גרם, שהיה עסיסי ובדיוק עפ"י מידת העשיה שביקשנו. אישתי הזמינה סלמון, שיצא בעיתוי המדוייק (כי קל מאד ליבש אותו). הצ'יפס עבה וקריספי, אך יחד עם זאת אסור לוותר על טוגני המוזה (גרסת ההום פרייז של המקום). לאוהבי כרובית, לא לוותר על פלחי כרובית בציפוי פריך. המנות גדולות מאד, הגיעו מהר והמלצרים נענו לכל בקשותנו הנוספות במידי (אם זה רטבים, מים, מפיות וכו'). המחירים הוגנים מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איילת - תמונה
איילת 3 ביקורות
אוכל מעולה ושירות מהיר וטוב
4.8
29/08/15

בכל שנה שאנחנו מגיעים לאזור ים המלח אנחנו הולכים למסעדה הזאת והיא מוצלחת בכל פעם. הפעם כשהתיישבנו במסעדה פנתה אלינו במהירות מלצרית נחמדה וסבלנית, וכן המלצרים הנוספים בהמשך הארוחה. האוכל... הגיע מהר והיה טעים מאוד ומנות גדולות. מנת הכרובית המטוגנת מומלצת. בנוסף היינו צריכים אקמול והם נתנו לנו ישירות יחד עם כוס מים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Serge - תמונה
Serge מבקר מתחיל
כל הכבוד!
5.0
08/09/14

אתמול ב7 לספטמבר הינו במוזה לאחר לוויתו של אמו של חבר ילדות שלי. אני הגעתי בבוקר ונפגשתי עם רינת שנתנה שירות מקצועי, הסבר מלא על אופציות של התפריט ואף נתנה לי הנחות על כמה מהמנות שעזר... לי מאוד. הזמנו מקום ל20 איש, אך בפועל הגיו 34 אנשים, שאפילו אנחנו לא חשבנו שיגיעו כל כך הרבה. הצוות עבד כמו מטורף כדי לשרת אותנו בצורה הכי מקצועית, בפאסון עם חיוך על הפנים, למרות הלחץ שהופעל עליהם. אפשר להבין את הלחץ בנסיבות כאלה...שאף אחד מאיתנו לא ידע צער בחיים. האוכל היה טרי, מוקפד, טעים, חם וברמה מאוד גבוהה. כולם נהנו עד כמה שאפשר להנות ביום כזה. תודה רבה לרינת, לצוות המלצריות, צוות המטבח, הברמן וד"ש גדול לרונן ואלון שאותם אני מכיראישית עוד משנת 1989. מוזה לנצח!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Orit Kislev-Kapon - תמונה
Orit Kislev-Kapon 5 ביקורות
אוירה - כן, אוכל - פחות
3.3
16/11/12

הקירות, התקרה והבר - מצופים כולם בצעיפים של קבוצות כדורגל ברחבי העולם. מרשים. שירות אדיב והמנות הגיעו מהר יחסית. הבעיה היחידה שהאוכל... איך נאמר... לא כל כך טעים...

עוד פרטים
הוספת תגובה