נגישות
נגישות
טלפון ראשי 03-7153767

עוד מסעדות בפתח תקווה

אנטריקוטי בפתח תקווה
פתח תקווה
מסעדת בשרים, כשר למהדרין
הזמן שולחן
השיפוד והמנגל בפתח תקווה
פתח תקווה
מסעדת בשרים, כשר
לאקי בורגר בפתח תקווה
פתח תקווה
מקום לאירועים
אגאדיר בפתח תקווה
פתח תקווה
מסעדת המבורגרים
הזמן שולחן
שיפודי חן בפתח תקווה
פתח תקווה
מסעדת בשרים, כשר
לחם בשר בפתח תקווה
פתח תקווה
מסעדת בשרים, כשר למהדרין

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

13 ביקורות וחוות דעת על רובן Ruben פתח תקוה

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
nirchen8 - תמונה
nirchen8 8 ביקורות
הזמנת משלוח
5.0
22/03/23

טעים בטירוף. הגיע אחרי 40 דקות למרות שהם התחייבו אחרי 60 דקות

עוד פרטים
הוספת תגובה
יקי - תמונה
יקי 6 ביקורות
הזמנתי משלוח.
1.0
31/03/22

הגיע מהר אבל זה הדבר הטוב היחידי שניתן להגיד. הגיע ללא תוספות בסיס (הגיעה חסה בגודל ס"ר מרובע אחד). תוספת בצל צטוגן בתשלום הגיע 2 טבעות של בצל מטוגן שבכלל נוספו לא למה הרלוונטית).

עוד פרטים
הוספת תגובה
nave7810 - תמונה
nave7810 מבקר מתחיל
הרגשה דחוייה
1.8
23/02/22

בואו נתחיל בזה שחיכינו בחוץ כשעה ובנתיים נכנסו עוד כ 25 אנשים, בנוסף המארחת נתנה תחושה רעה של דחויים. כשהצלחנו להתיישב אחרי 10 דקות ללא קבלת תפריטים ביקשנו המלצר בא לתת לנו תפריט 1 ואז... המארחת ניגשה אליו ואמרה לו לא לתת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Daniel - תמונה
Daniel מבקר מתחיל
נחמד
2.0
10/08/21

הגענו ב09.08 באיזור השעה 22:45 חמישה אנשים, קיבלו אותנו יחסית מהר ובצורה נעימה. לאחר שהתיישבו הגיע אלינו מלצר צעיר שישר ניגש לעניין ושאל מה נרצה להזמין , התחלנו לשאול כל מיני שאלות... בנוגע למנות והזמנו קודם שתייה קלה. אחרי רבע שעה הגיע מלצר אחר עם מגש וניסה להגיש לנו את השתייה ומרוב שהוא "מקצועי" הוא הצליח להפיל על אחת מהבנות 2 בקבוקי זכוכית ולקלח אותה יפה, אמרנו לעצמינו עם כל הבאסה בסדר קורה אנחנו בני אדם, ומיפה המצב רק הדרדר כל דבר לקח שעה עד שהגיע, האוכל הגיע רק לאחר 35 דקות לפחות הכוסות שהיו אמורות להגיע עם השתייה הגיעו רק לאחר שביקשנו כמה פעמים, ביקשו מפיות לנגב את השולחן והידיים קיבלנו מפית אחת. בקיצור חוויה לא כיפית בכלל, המלצרים לא יודעים לעבוד לא יודעים לתת יחס ותשומת לב לשולחן בעיקר בדברים הקטנים, היו כמה הערות על צורת ההגשה של המנה ומין הסתם שגם זה לא בוצע, והכי כיף שבסוף גם אחרי הכול לא הציעו לנו איזה פיצוי ( לא שרציני לנצל מצב ולעקוץ קינוח או פיצוי) פשוט היה נחמד לראות שאחרי הכלו מבינים שמשו לא היה תקין, פשוט הביאו לנו חשבון ועוד ביקשו לכתוב משוב מאחורה על השירות בלי שום מודעות למה שהיה. שורה תחתונה שילמנו לא מעט ויצאנו בהרגשה די מאכזבת מכל ההנהלות של הצוות והמקום, לגבי האוכל היה טעים אבל ציפיתי להרבה יותר ביחס לרעש שעושים סביב "רובן".

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lior - תמונה
Lior 2 ביקורות
זלזול התנשאות ושירות נורא
1.0
29/05/20

התארחנו במסעדה ביום החזרה לשגרה ופתיחת המסעדות . הדבר האחרון שאנו רוצים זה לפגוע בפרנסתם של בעלי המסעדות בטח בתקופה זו אך הזלזול וההתנשאות היו מעבר לנסבל. סעדנו במסעדה 12 סועדים... וכשהזמנו את המקום הובהר שמאד חשובה לנו על ההפרדה היות ושני הוריי המבוגרים הגיעו לסעוד איתנו. לאחר חצי שעה של ארוחה ובעוד המסעדה ריקה לחלוטין! ( נשלחה תמונה לבעלי המסעדה- אותה הוא כינה ״סלפי״ באופן מזלזל - תגובתם בתמונה המצב) הם בחרו להושיב משפחה שלמה בצמוד אלינו כאשר הכסאות היו צמודים אחד לשני עד שאישתי לא יכלה לשבת בנוחות. כאמור שאר המסעדה היתה ריקה. ביקשנו באופן הכי מכבד, שלמרות שאולי עומד בכללים היבשים כפי שטענו אם אפשרי בכל זאת להעביר או לנסות לבקש מהשולחן הסמוך לעבור מקום. כאקט שירותי ולאור המצב. בעלי המסעדה לא הסכימו בשום אופן. טענו שהם עומדים בכללים ולא עניין אותם חששם של הוריי. כשראיתי שזו תגובת האחמשים פניתי להנהלה בכתב בכדי לנסות לקבל סיוע ושנמשיך להנות מהארוחה תשובתם היתה מזלזלת בזו הלשון ציטוט: ״ ברגע שאתה יושב בחוץ זה סיפור אחר לגמרי... ואם אתה כבר בתנופה של סלפי ודיווח לגורמים הרלוונטיים אנא ממך תעלה לרכבת / אוטובוס / או לכל כיכר מרכזית בתל אביב תוכל לשלוח להם בוק שלם. אבל בוא נתעסק ב״מגיפה״ עם 10 נדבקים ביום זה חשוב.😊״ הזלזול במצב ( 10 נדבקים ביום) ובלקוחות גרמו לנו פשוט לצאת מהמסעדה מבלי שנהננו. לשיקול מי שהשירות חשוב לו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
02/06/2020
היי, מה שלומך? צר לנו לשמוע על החוויה שלך אצלנו, מאחר שזלזול והתנשאות הם לא חלק מאמנת השירות שלנו, ‎ואנחנו עושים כמיטב יכולתנו לקחת אחריות על הטעויות שלנו ומשתדלים לפצות ולפנק איפה שמגיע, ולפעמים גם כשלא מגיע. ‎אך לצערנו יש מקרים חריגים שבהם לקוחות מתנהגים כאילו הם קנו את המסעדה כולל את המנהלים. ‎לא ניכנס לכל האי דיוקים והעיוותים בביקורת הזאת, למעט הגדולה ביותר ״ביקשנו באופן הכי מכובד״. ‎אז ככה, כשלקוח בא ומאיים עלינו וטוען שאנחנו ביזיוניים ולא מוכן להקשיב להסברים ולרציונל שמאחורי הדברים, מאוד קשה להוציא אותו מרוצה. ‎וזה בסדר כי לא תפקידך להבין את הנהלים של הקורונה אלא שלנו, ואנחנו בכיף ובשמחה נסביר מה הם החוקים, מאחר שכל צוות האחמשים והמנהלים שינן אותם היטב לפני הפתיחה. ‎לא רק שעמדנו בנהלים גם החמרנו איתם ובמרפסת המרחק היה אפילו גדול יותר ממה שהתקנות מורות, התגובה שקיבלת מההנהלה נבעה אך ורק בגלל צורת ההתבטאות והזלזול שלכם כלפי המנהלים והמקום, צר לנו אבל זה שהגעתם 12 אנשים לא נותן לכם לגיטימציה להתנהג כאילו קניתם את המקום. ‎במידה והסיטואציה הייתה באמת כמו שתארת - היינו עושים כל שביכולתנו כדי להזיז את המשפחה שליד, אך מה לעשות? לא הוגן כלפי לקוחות אחרים להזיז את כולם באמצע האוכל רק בגלל שאתם חשבתם שמגיע לכם אקסטרה ספייס על מה שגם ככה היה לכם. ‎אנחנו מבינים ומעריכים את החשש והדאגה להוריך אבל מכאן ועד ללספוג איומים והתנהגות מזלזלת, ועוד ביום הראשון שעסק יכול שוב לפתוח אחרי התקופה הקשה הזאת, יש פער. ‎אנחנו שמחים בשבילך שמצאת פורקן ברשת לרגשות שלך, יהיה קצת יותר משמח אם תדייק גם בכל הפרטים. ‎ממליצים לך לעשות בדק בית עם עצמך מה בהתנהגות שלך גרר תגובה כזאת מצד הצוות, ותמיד תזכור שכשאתה קונה מוצר, אתה קונה מוצר, ולא את האנשים שמוכרים אותו. ‎מאחלים לכם רק בריאות ואריכות ימים ובהצלחה בהמשך.

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

3
מנות נדיבות
3
תפריט מגוון
2
קינוחים מעולים
2
ארוחת טעימות שווה
1
אווירה של חגיגה
1
אווירה אורבנית
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 03-7153767

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה