נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9376350 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

טלפון למשלוחים 053-9374220 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות בהרצליה

קיוטו  בהרצליה
הרצליה
מסעדה אסייאתית
הזמן שולחן
שיפרה&ג'מיל בהרצליה
הרצליה
מסעדת בשרים
הזמן שולחן
צארום בהרצליה
הרצליה
מסעדה מזרחית, כשר למהדרין
פאפאגאיו בהרצליה
הרצליה
מסעדה דרום אמריקאית, כשר למהדרין
הזמן שולחן
מקס ברנר בהרצליה
הרצליה
בית קפה
לה ואקה לוקה הרצליה בהרצליה
הזמן שולחן

דירוג גולשים

5
אוכל
5.0
שירות
5.0
אווירה
4.5
מחיר
5.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

3 ביקורות וחוות דעת על ברביקיו

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Aussie  - תמונה
Aussie מבקר מתחיל
אוסטרליה בצלחת
5.0
28/03/18

מאד נהניתי בארוחת ערב עם משפחתי. בתור אוסטרלית ושומרת כשרות סיקרן אותי מה המסעדה מציעה והיא בהחלט השאירה אותי עם טעם של עוד ועוד בשר. בשר על הגריל, בשר מעושן, כל בשר שטעמתי.. מנות... גדולות ומאד ממליצה על המגש של "אוסטרליה בצלחת" שאפשר להזמין 100 גרם פלוס ממבחר סוגי בשר. השרות היה מאד אישי ונדיב. הקינוחי פרווה היו שוס ומגוונים. טעמנו מכמה וכל אחד היה שווה. חניה בשפע בערב. מתאים למשפחות, ליציאה רומנטית, יציאה עם חברים מחו"ל, ארוחה עסקית, ואפילו לאירועים קטינם של בערך 120 איש. ממליצה בחום ובטוח חוזרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Zvi - תמונה
Zvi מבקר מתחיל
Best deal in town
4.8
29/09/17

This place is just great. I ate here on;ly once, but if they keep the standard this is a winner. The food was excellent, generous portions and the price is perfect. They are currently... just started serving in the evenings too (they are a popular lunch place)so this are probably introductory prices. Even though, Jason, the owner, told me he does not thin the prices will change much - he prefers the higher volume with reasonable prices rather than robbing his patrons (my interpretation, Jason is way to nice to actually say it this way :)). Jason was very friendly and was more than happy to explain how the meat is prepared , how long it takes and the equipment they use. The service was attentive without turning into harassing, but on the other hand, there was only a small number of customers - it need to go through a real test of "full house". The place itself is not fancy - wooden tables, wooden chair, very informal, so looks like a fun place o come in a bigger group of friends or family and just have a great meal.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sarit147 - תמונה
sarit147 173 ביקורות
חוויה קרניבורית כשרה ומפנקת
5.0
26/09/17

מסעדת Bar B Que-מסעדת בשרים אוסטרלית כשרה המשלבת בתוכה את תרבות האוכל והשתייה האוסטרלים, כאן נמצא מבחר רחב של בשרים מעושנים, בשרים על האש, סלטים, מנות ראשונות ועוד. המסעדה נפתחה לפני... מספר חודשים וממש לאחרונה עברה גם למתכונת ערב (עד היום עבדה רק בשעות הצהריים)- ממוקמת בהרצליה פיתוח , בעיצוב אוסטרלי יפיפיה ואינטימי, חלל המסעדה אינו גדול ועל כן יש תחושה נעימה עוד יותר, דבר חשוב נוסף רגע לפני שנמשיך במקום יש שפע רב של חנייה. מגש בשר- אוסטרליה על הצלחת - קרעי אונטריב בקר מעושן, רצועות סינטה, צ'וריסוס- מגש של שלמות מענגת, חלומו של כל קרניבור- כל הבשרים איכותיים מאוד, טעימים, עשויים במידת העשייה המדוייקת, מתובלים בעדינות ועל כן ניתן להנות מטעמו העשיר של הבשר- מושלם!!

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

3
מנות נדיבות
2
מומלץ לארוחה משפחתית
2
ארוחת טעימות שווה
2
מומלץ לארוחה עם חברים
2
תפריט מגוון
2
אווירה רגועה
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 09-7445097

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה