נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-7103230 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות בתל אביב

נונו מימי רמת אביב בתל אביב
תל אביב
מסעדה איטלקית
דובנוב 8 בתל אביב
תל אביב
ביסטרו
הזמן שולחן
רשל בנמל ת"א בתל אביב
תל אביב
מסעדה מרוקאית, כשר למהדרין
ווין גארדן בתל אביב
תל אביב
ביסטרו
מסעדת יוסף בתל אביב
תל אביב
מסעדת בשרים, כשר
ג'אנגו בתל אביב
תל אביב
ביסטרו
הזמן שולחן

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

5 ביקורות וחוות דעת על ביסטרו מלון רוטשילד

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Oren - תמונה
Oren מבקר מתחיל
מסעדה רומנטית
5.0
24/03/19

הגענו בסביבות 6 בערב, שלהי השקיעה. ישבנו בחוץ , שירות מהיר ואדיב. המנות שהזמנו הגיעו בזמן, הוגשו בצורה אסטטית, העציץ הקטן שהוגש לנו במילוי קרקרים וגריסיני היה רק הכנה למה שחיכה לנו על... הצלחת. מנות מתובלות נכון. צוות המקום תרמו לאווירה עם המלצות טובות, שירות אדיב ומהיר. ממה שהספקנו לראות, כולל ביקור בשירותים, נקי מאוד. מקווה מאד לחזור לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
aviv - תמונה
aviv מבקר מתחיל
רומנטית, יוקרתית, המקום לפרגן לזוגיות
5.0
06/12/18

שובר שיגרה, יוקרתי טעים ורומנטי. מבחר יינות מרשים. מומלץ: סהיצה, תמנון, לחי עגל, ואת הקינוח עם העשן, חובה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sheli - תמונה
Sheli מבקר מתחיל
חוויה נוראית שלא נראתה כמותה
1.8
12/04/17

הזמנתי מקום 1 לערב חג ראשון של פסח, הגעתי קצת לפני הזמן בסביבות רבע לתשע חיכיתי עד השעה תשע השעה אותה הזמנתי לארוחה, המארחת אמרה עיכוב קל כבר יתפנה על הבר ( שם הזמנתי) במקום הבר ישבו... שלוש נשים שהזמינו מקום ליד שולחן לשעה תשע,ואני הצטרכתי לעמוד ולחכות עוד עשרים דקות בעמידה עד שיתפנה המקום שלי , בסופו של דבר התפנה מקום וביקשתי מהמארחת לשבת אמרה לי בסדר במקום שהם יפנו אלי ויראו אכפתיות ,הייתי די מאופקת. כאשר התיישבתי סוף סוף שאלו מה תירצי לשתות איזה יין , וכך הגישו לי יש לצייין כי איתי הברמן היה חביב וסימפטי כל הערב וזהמה שבעצם הפך את כל הערב לכייפי יותר ,חיכיתי למנות פתיחה סלטים בזמן שאחרים שיושבים ליד שולחן קיבלו את מנותיהם לפני ואני על הבר לא קיבלתי כלום המתנתי עוד קצת ,ואז ראיתי כי הזוג לידי קיבל חמאה עם לחם ,ואני לא קראתי למלצרית היא ניגשה וביקשתי ממנה ורק אז הגישה לי אמרתי לה כי אני די רעבה , ושוב חיכיתי וחיכיתי ורק אחרי כמעט שעה הגיע הסלט סלק , וכל מנה איחרה להגיע, וכל פעם מחדש ביקשתי מהמלצרית ורק אז היא הגישה לי היה פשוט סיוט בנוסף לכל לא נהנתי מהמנות אפשרי יהיה לראות זאת במצלמות המקום החזרחי כל מנה ומנה למרות שביקשתי מנה של ארטישוק שאמרו לי כי טעימה אז היא כבר נגמרה , ניסו לפצות אותי במנה אחרת אז היא הייתה בלתי אכילה בעליל, החזרתי גם אותה , שילמתי 400 שקלים לערב זה ולא נהנתי כלל וכלל , ראו שאני לא נהנת ולא ניגשו לברר איתי דבר בקשר להחזר כספי כלשהו , לא יתכן שישבתי ולא נהנתי מהאוכל ואף אחד לא טרח בסוף הערב לברר איתי איך אני מרגישה, לי פשוט לא היה נעים לאמר כי לא היה לי טוב בכלל, למרות שיש מישהי שצרחה שם באותו הערב ולאף אחד לא הזיז והיא צדקה ( רק לא בדרך הצעקות)

עוד פרטים
הוספת תגובה
natalie - תמונה
natalie 124 ביקורות
ארוחת בוקר כייפית!
4.5
19/01/17

ארוחת הבוקר במלון הבוטיק רוטשילד היא חוויה בפני עצמה. הוזמן שולחן ל-6 בנות (יום הולדת). התרשמנו מהשירות המעולה, הנדיב והאכפתי - הן מהמאחרת, המלצרים והן מהבריסטה. כל קפוצ'ינו יצא עם... "הדפסה" ייחודית של מילים וציורים, שאין אחת בשולחן שלא התלהבה וצילמה לאינסטגרם. ארוחת הבוקר כללה חביתות עם תוספות שונות, מגש עם גבינות, חמאה, טחינה וסלסלת לחמים. הקפה והשתייה קרה כלולים במחיר ארוחת הבוקר. הזמנו בנוסף שני קינוחים שהיו מרשימים. חוויה נעימה וכייפית! תודה רבה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
gggg - תמונה
gggg מבקר מתחיל
חוויה מפנקת מיוחדת וטעימה!
5.0
02/02/16

כתבתי כבר על המסעדה אבל ביקשתם הוכחה. אז תמונה אני לא אשלח ואת הקבלה לא שמרתי. תוכלו לוודא עם המסעדה שאכן היו 12 איש בבראנץ ביום שישי 22/1/16. חגגנו יום הולדת 80 והיה נהדר. טיפלו בנו... בתשומת לב רבה. האוכל היה טעים וכל אחד מצא את רצונו. המנות היו אסתטיות. פונקנו במנה אחרונה ע"ח הבית. חשוב לפרסם: א. כי מגיע להם. ב. כי הבטחתי להם (מיוזמתי) שאכתוב עליהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

11
בראנץ' מעולה
6
אווירה רומנטית
6
אווירה רגועה
4
אווירה יוקרתית
3
מומלץ לארוחה עם חברים
3
תפריט מגוון
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 03-9578888

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה