נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-6130876 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד בתי קפה בשרון

ביי דה ווי בכפר סבא
כפר סבא
בית קפה
קפה לנדוור בבנימינה
בנימינה
בית קפה
קפה ברנר ברעננה
רעננה
בית קפה, כשר
הזמן שולחן
מקס ברנר   בנתניה
נתניה
בית קפה
קפה לנדוור ברמת השרון
רמת השרון
בית קפה
מקס ברנר בהרצליה
הרצליה
בית קפה

דירוג גולשים

4
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

9 ביקורות וחוות דעת על הבית בעולש

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Miki - תמונה
Miki 2 ביקורות
לכו למקום אחר
2.0
28/06/19

אכזבה גדולה. נסענו משפחה שמבינה באוכל לארוחת בוקר והכוונה הייתה לבר בוקר פתוח. הגבינות: פשוטות וצהובה אחת לבחירה. הסלטים: כולם עם בצל לסוגיו וסלא ירקות ללא בצל אך חתוך... ברישול. לחמים: אין בבר ומוגשים עי המלצרית לשולחן במבחר מצומצם. המיץ: אין סחוט הקפה: מגיע פושר לכיוון קר. מתוקים: אין בבר אך ניתן להזמין עי המלצרית בתשלום נוסף. החביתות: כל התחתית צרובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dina - תמונה
Dina מבקר מתחיל
טעים, מתאים למשפחות
4.8
02/10/17

חוץ מאוכל טוב אפשר להגיד שבמסעדה יש בעיקר אווירה מופלאה, בניגוד למסעדות העיר ששטחן מועט, מדובר במסעדה רחבת ידיים שאפשר להכניס בה בשמחה רבה עשרות רבות של סועדים ולכן היא גם מתאימה מאד... לאירועים. הקירות המקושטים בחפצי האמנות, והטבע הפורח מחוץ למסעדה מקנים לה גם אוירה רומנטית וקלילה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eyal - תמונה
Eyal 7 ביקורות
מומלץ לעוברים באזור במיוחד לשומרי כשרות (אבל לא רק)
4.3
18/02/16

הגענו אתמול 5 אנשים, חלקנו שומרים כשרות ולכן הגענו למקום המקום מעוצב בצורה מאד נעימה, מואר היטב וכיף לשבת. המלצרית המליצה לנו על מנות שהיו מוצלחות מאד: ניוקי סלק - מצויין פסטה ברוטב 4... גבינות-לדעתי הרוטב היה צריך להיות קצת יותר "חריף" מגבינות הרוטב היה קצת אנמי יחסית למה שציפיתי, הפסטה עצמה בושלה קצת יותר מידיי פיצה גדולה עם תוספות - מצויינת לאוהבי הפיצות עם הבצק הדק שני סלטים - סלט פטריות חמות - גם מנה ענקית ונדיבה וגם טעים במיוחד והסלט של אסף - סלט נחמד, לא משהו מאד מיוחד לדעתנו... לקינוח אכלנו עוגת גבינה מ-ע-ו-ל-ה ופאי אגסים מצויין המנות יחסית גדולות ונדיבות המחירים סטנדרטיים והוגנים בגלל שאמרנו שאחנו חולקים את כל המנות שמגיעות לשולחן המנות לא יצאו כולן ביחד, לא יודע אם זה בגלל שהמלצרית ידעה שאנחנו חולקים או שסתם המטבח מוציא מנות על פי סדר המוכנות, לנו הסיטואציה התאימה מאד. שירות חייכני ונעים ובסך הכל החוויה מאד חיובית ונעימה. תודה ברה

עוד פרטים
הוספת תגובה
שמלה - תמונה
שמלה מבקר מתחיל
אירוע משפחתי
4.5
17/12/15

חגגנו לאורלי יומהולדת חמישים. חיפשנו מקום מיוחד עם אויירה, מכוון שאורלי היא אדריכלית במקצועה... הגענו בדיוק למקום הנכון הבית בעולש. היתה בו אווירה קסומה...אוכל מצויין השירות... אדיב... ותודה לעינת על הלווי הצמוד והאדיב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 206 ביקורות
אוירה קסומה
3.8
28/11/15

מקום עם אוירה קסומה ונעימה ומנות קצת פחות מיוחדות... אבל ברור ששווה להגיע לפה בשביל לחוות את האווירה. לאחר עיון בתפריט החלטנו שנסתפק בקפה וקינוח כי היתר נראה לנו סתמי ומתומחר גבוה... מידי... גם הקינוחים היו יחסית יקרים, אבל טעימים. עוגת גבינה הייתה מעולה :)

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

4
מומלץ לארוחה משפחתית
4
מומלץ לארוחה עם ילדים
3
מנות נדיבות
3
אווירה רגועה
2
קינוחים מעולים
2
מומלץ לארוחה עם חברים
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 09-7932822

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה