נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-7104389 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות בחיפה

גולדן קורל בחיפה
חיפה
מסעדה ים תיכונית
פטוש בחיפה
חיפה
מסעדה ים תיכונית
קובה תלפיות בחיפה
חיפה
מקום לאירועים
ביגה בחיפה
חיפה
בית קפה, כשר למהדרין
דוזאן בחיפה
חיפה
מסעדה ים תיכונית
הזמן שולחן
רפאלו ביג קריות בחיפה
חיפה
מסעדה איטלקית

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

47 ביקורות וחוות דעת על שוואטינא

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
harpa.yael - תמונה
harpa.yael מבקר מתחיל
מסעדה מעולה
5.0
17/02/23

קיבלנו סוגים שונים של סלטים ירוקים טריים וטעימים מאוד, זה ממש הקסים אותי , שער הסלטים והחומוס היו טובים מאוד , כחלק ממנות הסלטים קיבלנו גבינת חלומי מטוגנת, פיתות קטנטנות עם קבב בפנים .... המנה העיקרית הייתה טובה גם היא. לסיום קיבלנו כנאפה טעים ,תה וקפה מדהים. ממש חוויה ושווה את המחיר

עוד פרטים
הוספת תגובה
אנונימית - תמונה
אנונימית מבקר מתחיל
היה מעולה!
4.5
05/03/22

הגענו 5 מבוגרים לארוחת צהרים בשבת בשוואטינא בת גלים, הושינו אותנו ליד החלון מול הים וקיבל אותנו המלצר המדהים עדנאן! הסלטים היו בכמויות גדולות וטעמים נהדרים, הזמנו מנות עיקריות דגים מכל... המגוון, והיה טרח וטעים מאד, הקפה בדיוק כמו שצריך. נהנינו מאד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
sagibialik - תמונה
sagibialik 2 ביקורות
אוכל טעים, מנות גדולות ויקרות
3.5
29/08/21

האוכל טוב, השירות יעיל ואדיב, המנות גדולות, אבל המחיר יקר מאוד וחשוב לשים לב לכך שאין תוספת למנה עיקרית, מי שרוצה תוספת ( צ'יפס וכו' ) זה בתשלום. לשים לב לשיטת הסלטים. מי שמזמין מנת... סלטים ב 60 שח, אסור לו לכבד מהמנה שלו לאחרים ואו לטעום מנות של אחרים, כי אם כולם רוצים סלטים, זה 40 שח לסועד. גם אם לא אכלתם חצי מהסלטים ששמו לכם כל השולחן. המלצה שלי, תסגרו את הפינה הזאת מראש! כולל לבקש לא להכניס את הילדים לתחשיב. ממוצע לסועד 120-150 שח. קחו בחשבון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אירית - תמונה
אירית מבקר מתחיל
אוכל לא טעים
1.5
09/08/21

הגענו לשם זוג פלוס ילד. רוב הסלטים היו עלים ירוקים (חסה, כרוב לבן, טאבולה ירוקה, טחינה ירוקה, פטרוזליה ורימונים וכו) בקיצור הרגשתי כאילו אני ארנב שבא לאכול ירק בעיקר. היה ממש לא טעים.... הפיתות חומות (מקמח מלא/כוסמין לא ברור) התוספות שהגיעו עם הסטייק התפוח אדמה היה קר, העגבניה והבצל היו קשים כמו אבן שלא בושלו עשו "צריבה בלבד על המנגל". הציפס הגיע בצבע בהיר/לבן כאילו מיהרו להוציא אותו מהשמן. לידיעה המסעדה לא היתה עמוסה בכלל זה יום ראשון בשעה 13.00 בצהרים בקיצור אנחנו לא נהנו בכלל !!!! לא באנו למסעדה טבעונית או צמחונית לא לזה התכוונו. וכשהערנו למנהל המסעדה הוא היה אטום,סנוב, ולא איכפתי. אני לא ממליצה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל 2 ביקורות
מצויין. אין מילים.
4.8
25/03/21

אנחנו זוג צעיר, חיפשנו מקום טעים לאכול דג על האש. קראנו קצת באינטרנט על המסעדה, והגענו בלי הרבה ציפיות.. המסעדה בסגנון ערבי מודרנית, השירות מדהים. ישר שמים מלא מלא סלטים על השולחן... טריים וטעימים, הדג היה מדהים וכל מה שאכלנו היה פשוט מצויין.. לא היה משהו לא טעים. נשארנו המומים מהפינוק המטורף, והאוכל המדהים! בהחלט נחזור שוב! אולי אפילו מחר חחחחח לגבי המחיר, הסלטים בתשלום והמחירים אולי לא הכי זולים אבל שווים בהחלט כל שקל!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

0
מנות נדיבות
0
נוף מדהים
0
ארוחת טעימות שווה
0
אווירה עממית
0
אווירה של חגיגה
0
מודעות לבעלי אלרגיות
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 04-8333037

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה