נגישות
נגישות
טלפון המסעדה 053-9440757 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

מסעדת קצה הנחל בגינוסר מגישה אוכל ביתי, אוכל לבנוני, אוכל מזרחי ותבשילים. קצה הנחל נגישה לנכים, פתוחה בשבת ואיננה כשרה. ניתן לקיים במקום כנסים ואירועים (בגן חיצוני צמוד, עד 300 איש). יש הופעות חיות וניתן לשבת בחוץ. קצה הנחל היא בית אוכל לבנוני ותמצאו... בה שפע מנות בהשראת המטבח הגלילי. התפריט בקצה הנחל (עליו מופקד השף יוסף חנא-זוזו) כולל שימוש ניכר בחומרים מקומיים משובחים ומשלב בין מנות גורמה מהמטבח הגלילי והלבנוני. מומלץ בחום שלא להסתפק במנה אחת או שתיים, אלא להזמין מספר מנות למרכז השולחן ולהתענג על קרנבל הטעמים והריחות. עוד

מאפיינים נוספים

  • Wi-fi
  • ציוד הגברה
  • לסילבסטר
  • פתוח במוצ"ש
  • תצוגות אופנה
  • תערוכות
עוד פרטים

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

47 ביקורות וחוות דעת על קצה הנחל

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
תמי - תמונה
תמי 3 ביקורות
חוויה משפילה. אל תתקרבו!
1.0
23/06/22

הגענו משפחה של 4 בשעות אחר הצהריים, בזמן שהמסעדה כמעט ריקה, אחרי שזכרנו את המסעדה לטובה מפעמים קודמות. מאחר ושלושה מאיתנו צמחונים, הזמנו מנה אחת בשרית ושאר מנות צמחוניות שונות (מג׳דרה,... חומוס, מספר סוגי סלטים..). מלצר אדיב לקח מאיתנו הזמנה. כעבור דקה ניגש אלינו בתוקפנות אדם שכנראה מנהל המקום..ואמר לנו בחוסר נחמדות בולטת ״פה אי אפשר להזמין כהה. רק מנות עיקריות!״. ולמעשה..גירש אותנו מהמסעדה. מיותר לציין שבתפריט עצמו אין שום תנאי כזה, להפך-יש מגוון מנות צמחוניות במנות ראשונות ופתיחה,כמו במסעדות מזרחיות רבות. אני מעולם לא כתבתי עד כה ביקורת שלילית על שום עסק (גם כאלה שפחות נהנתי בהם), אבל במקרה הזה זה פשוט מחוייב המציאות. חוויה מפתיעה לרעה, משפילה ולא נעימה באמצע חופשה משפחתית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יהודה פנר - תמונה
יהודה פנר 11 ביקורות
טעון תיקון
3.3
26/01/20

מסעדה גדולה מרווחת ונעים לאכול בה . הזמנו 12 סלטים לפתיחה הגיעו מנות גדולות רובם טעימות הבעיה כחמש דקות לאחר שהשולחן התמלא בצלחות מפתות הגיע המנה העיקרית דג דניס עם ציפס ומגדרה . ברור... שרוב הסלטים לא נאכלו כלל ! הצ'יפס הגיע קר המג'דרה הגיע בכלי יפה אך קרה הדג היה בסדר לא יותר . חבל - אם קצת יותר תשומת לב היינו משוכנעים שמצאנו מקום ששווה לחזור אליו . מה שכנראה לא נעשה

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי מבקר מתחיל
שווה לבוא שוב
4.8
06/10/18

שירות אדיב, מהיר,טעים ובשפע, ראוי לציון הנקיון ברמה גבוהה למרות עומס מבקרים במסעדה,מנות משביעות ועשירות

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
ליד קבוץ גינוסר, שווה לאכול.
5.0
22/01/18

מנות טעימות, הגשה זריזה, תשומת לב לפרטים, צוות חביב. למרות שהם מורגלים לקבוצות תיירים גדולות הם מקפידים גם עם אורחים בודדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maayan - תמונה
Maayan מבקר מתחיל
יקר ולא טעים
1.0
17/04/17

ישבנו זוג עם תינוק לאכול ארוחת צהריים. הזמנו שתי מנות בשר, חומוס וסלט. מנות הבשר היו יקרות! ובתמורה הבשר היה קר, מלא בשמן ונראה לא מוכן. עם הבשר קיבלנו מג'דרה שהייתה גם כן קרה. בנוסף... המלצרים היו לא נחמדים ונתנו לנו תחושה שבגלל שיש להם אירוע בערב אין להם כוח אלינו. לסיכום יקר, לא טעים ולא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

3
מנות נדיבות
2
ארוחת טעימות שווה
2
מומלץ לארוחה משפחתית
1
מומלץ לארוחה עם חברים
1
אווירה רגועה
0
נוף מדהים
הצג עוד חוויות

תפריט קצה הנחל

כתבות וסרטונים

 
מסעדות לא כשרות לפסח – כל השוות אצלנו!

מספר נוסף: 04-6717776

מצאתם טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר