נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9441249 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות בחיפה

קובה תלפיות בחיפה
חיפה
מקום לאירועים
מאמא מיה בחיפה
חיפה
מסעדה איטלקית
באסל בורגר בחיפה
חיפה
מסעדת המבורגרים
הזמן שולחן
סטקיית הבוקרים בחיפה
חיפה
מסעדת בשרים
ראסיף 33 בחיפה
חיפה
ביסטרו
הזמן שולחן

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

27 ביקורות וחוות דעת על פאב העוגן

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
סביר
3.0
17/06/21

בירה בדווזר לא היה אז נתנו בירה בקס שהייתה פחות מוצלחת. המחיר לא זול ולא יקר מאוד 28 שח לחצי ליטר.האוכל סביר ולא זול. שירות בסדר ואוירה של פאב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיטל - תמונה
מיטל מבקר מתחיל
תענוג כל פעם מחדש
5.0
28/06/19

אין כמו להגיע לעוגן ולנשום את אווירת הים והנוסטלגיה לצד משקה טוב ואיכותי ומבחר מנות שכל אחת מנצחת בטעם הייחודי שלה המנות נדיבות ובמחיר סביר ממליצה על הכבד קצוץ שמגיע בליווי בצל מטוגן... וכמובן על הסנדוויץ רוסטביף מהחלומות - טעים טעים טעיםםם!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
האופציה הרגועה בעיר התחתית
3.5
30/07/17

אווירה רגועה בשישי בערב, מוזיקה נחמדה, קהל מגוון ומחירי בירה הוגנים, טיפוסיים לחיפה. השירות היה איטי במקצת אף שהיו לא מעט מלצרים והמקום לא היה מלא, בניגוד לכל שאר הברים הקרובים. ביקשנו... מים ולא קיבלנו- לא דבר נעים אף פעם, בטח לא בקיץ. לצערנו, הדבר שהכי פגם בחוויה היה שכולנו- ארבעה אנשים- התגרדנו ללא הפסקה ויצאנו מהמקום עם עקיצות על כל הרגליים, למרות שישבנו בפנים. לתשומת לב ההנהלה- נראה שלא תזיק הדברה בשיא הקיץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
פרופ' סמי ניטצקי - תמונה
פרופ' סמי ניטצקי 2 ביקורות
סקנדל
3.0
05/11/16

הזמנו מקום ל-8. בשעה 9 בערב. עד 9:25 איש לא ניגש לשולחננו. פנינו למלצרית והזמנו. כל אחד מאיתנו הזמין שתיה (6 בירה ו-2 וויסקי) ומנה עיקרית (רוסטביף, שניצלונים בבירה וסטיק). הבירה הגיעה... מיד עם בייגלך רק לזוג אחד. פנינו למלצרית וביקשנו בייגלך. תשובתה המפתיעה: זה בא רק עם בירה .... נו ומה הזמננו. המנות העיקריות טובות. מאוד. אבל.....זוג אחד קיבל את מנתו העיקרית כמעט לאחר שהשאר סיממו את שלהם !!!! כ-20 דקות לאחר שסיימנו מנה עיקרית לא באו לפנות. יתרה מכך, אף אחד לא שאל אם אנחנו מעונינים בקינוח ! לסיום שני שיאים שליליים - המלצרית הגיעה לאסוף תשלום - 3 כרטיסי אשראי ומזומן [עם תשר 15% למרות שכלל לא הגיע לה !] חזרה וראה זה פלא - רק שני כרטיסי אשראי !!!!!!!!!!!!!!!! חסר כרטיס אשראי אמרנו לה. נתתם לי רק 2 ! --- הלו. איך בכלל את מתווכחת. לכי תבדקי. איך סגרת בכלל חשבון על השולחן ???????????? בעל הכרטיס קם וניגש אל הקופה. כרטיס האשראי מונח לידה - ללא חיוב קודם. איך סגרת חשבון השולחן ?. השיא השלילי השני והמוגזם ביותר: בצאתנו מהמסעדה המתינו לנו בחורה ובחור - כנראה מנהל המשמרת. "מדוע אתם צועקים על המלצרית שלנו?" שאלו. הסברנו על השירות שקיבלנו וסיימנו עם סיפור כרטיס האשראי. "טוב. אל תבואו לפה יותר" הייתה התשובה הרועמת של מנהל המשמרת !!!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
יקר
3.5
14/07/16

יקר , יקר ביחס למתחרים מסביב, גם הבירה וגם האוכל, האווירה נחמדה גם המלצריות , האוכל טעים אבל יקר וזה גורם לחשוב פעמיים באם להגיע ואז אנחנו הולכים לפאבים שבשכנות שזולים הרבה יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

3
מומלץ לארוחה עם חברים
2
מנות נדיבות
2
אווירה ביתית
1
אווירה כפרית
1
מומלץ לארוחה משפחתית
1
תפריט מגוון
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 04-8645108

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה