נגישות
נגישות

ביקור במסעדת שאול בשרים באור יהודה

בשרים מעולים, גריל מן מקצועי, סלטים טריים ואווירה טובה. בשאול בשרים באור יהודה יש את כל מה שצריך כדי שתוכלו ליהנות מארוחה ישראלית טובה עם טעם של עוד

מסעדות במרכז חדשות מהצלחת
ניר מאולבוגט
תאריך פרסום: 06/10/2016, 16:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אור יהודה תמיד היתה ידועה כבירת המאכלים הביתיים. ניתן למצוא פה סוגים רבים של מטבחים המבוססים על מאכלי עדות. בתי אוכל על טהרת המטבח העיראקי, הבוכרי והגיאורגי. ידוע שכשרעב תוקף אותך ואתה בגוש דן, כדאי לעבור באור יהודה. אז תרשמו לפניכם מקום נהדר עם אווירה טובה, מרפסת גדולה בחוץ ומקום מעוצב ומרווח מבפנים, מקום כשר וגם טוב לאירועים - הגענו אל שאול בשרים.

פותחים שולחן בשאול בשרים
פסקול הטעם של ישראל 

את ריח השיפודים על האש ניתן להסניף עוד מהרחוב הראשי, אז הלכנו בעקבות הריח כמו העכברים ב"החלילן מהמלין" וישבנו מהופנטים במסעדה, מחכים לאוכל. מלצר חביב ניגש אלינו והעמיס על השולחן שלל סלטים במגוון צבעי הקשת: סלט תורכי, כרוב לבן, תירס עם פטריות, כרוב אדום, קישואים מטוגנים, סלט סלרי, חצילים במיונז וחצילים קלויים, מטבוחה וכמובן צלחת חומוס אותנטית עם טעם משובח, כשמעליה כמות נדיבה של טחינה ותבלינים. הפיתות מהטאבון וצלחת צ'יפס נהדרת הגיעו גם הם והתחלנו במלאכת הניגוב.

החוכמה במקומות כאלה היא לדעת מתי לשים את הברקס, להגיד די ולהמשיך אל המנה העיקרית, כי זה באמת ממכר ויכול לבוא על חשבון הבשרים. אז לאחר שתפסנו את הבטן ונאנחנו, החלטנו לוותר על המשך הניגובים ולעבור לשיפודים, כי לשמם התכנסנו. הריח התחזק ואז הגיעה הצלחה ובה שיפוד חלוויאת (שקדי עגל), שיפוד אנטריקוט, שיפוד פרגית והקבב של שאול.

הקבב הסודי של שאול
אתחיל מהסוף: הקבב נדיר ונעשה במקום עם מרכיבים סודיים; הטעם מעלף, ובתור אחד שאכל בחייו הרבה קבבים מז'אנרים שונים- רומני יווני עיראקי וכו', אני חותם לכם שהקבב הזה ללא ספק על הפודיום. 
הקבב של שאול

השקדים החליקו בגרון בצורה מושלמת, מידת העשייה הייתה נכונה והטעם גן עדן. גם בשיפוד האנטריקוט הבנו כי הגריל מן מאוד מקצועי ויודע לווסת נכון את מידת העשייה של הבשר. גם הפרגית הייתה עשויה טוב ומתובלת להפליא. אין ספק כי הבשרים כאן טריים, נקיים וטעימים ברמה שקשה להעביר בכתב. חייבים ללכת ולטעום.

אז אחרי ארוחה ישראלית מדושנת חייבים להירגע עם קינוח, וכל כך שמחתי שהקינוח היה "ישראלי" לא פחות: קינוח שהחזיר אותי לילדות שלי, קינוח של פעם - בוואריה וניל עם סירופ שוקולד ושבבי אגוזים, וגם סופלה שוקולד מעולה. יחסית לקינוח פרווה, הקינוחים בהחלט מפתיעים, וכאלה שגורמים לך להתרפק על כל ביס. שווה לנסות.
הבוואריה של שאול בשרים

שאול בשרים היא חוויה ישראלית מסורתית, ולא פחות מהפסקול הקולינארי של ארץ ישראל. זהו מטבח ישראלי במיטבו .סלטי הבית הנעשים מדי יום, טאבון לאפייה במקום, בשרים על גריל פחמים, דגים ותבשילים יומיים בניחוח ים-תיכוני מודרני. המקום ברמת כשרות גבוהה של בד"ץ בית יוסף - גלאט מהדרין. העיצוב המודרני של המסעדה כולל חדר VIP  פרטי לאירועי יוקרה, שבו תוכלו לחגוג אירועים משמחים, פגישות עסקיות, הרצאות ועוד.  אז אם אתם רעבים, אל תחכו - פשוט תבואו.

חשבון בבקשה: 
סלטי הבית - 16 שקלים לסועד עם מנה עיקרית וריפיל חופשי
חומוס - 17 שקלים
צ'יפס - 16 שקלים
הקבב של שאול - 23 שקלים
שיפוד פרגית - 24 שקלים
שיפוד חלוויאת - 36 שקלים
שיפוד אנטריקוט - 37 שקלים
בוואריה - 16 שקלים
סופלה שוקולד - 24 שקלים
שורה תחתונה: 209 שקלים לפיצוץ של ארוחה

שאול בשרים, העבודה 2, אור יהודה. 053-9418493
 
* הכותב ביקר כאורח המקום

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
שאול בשרים באור יהודה
053-9418493

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
יש אהבה לכולם: פדריק עם טעמים לוהטים
מנות עסקיות בפורטופינו, מודיעין (צילום: באדיבות המקום)
מיקס בשרים בוילה מארה בת ים (צילום: עידן גור)
רביולי בנאפולי הקטנה תל אביב (צילום: עידן גור)
סטייק בשר במסעדת בית הסטייק נשר (צילום: באדיבות המקום)
דג סביצ'ה בורי במסעדת בלו הול ירושלים (צלם: דרור ורשבסקי)
 קווין בי בפיצה פבריקה רחובות (צלם: עידן גור)
מגש סלטים בדארנא (צילום: באדיבות המקום)
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא