נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

זה אולי יפתיע אתכם לגלות, אבל באילת פועלות כיום לא רק המסעדות הדרומיות ביותר בישראל, אלא גם כמה מהמסעדות הטובות ביותר בארץ. בכתבה שלפניכם, תמצאו את המסעדות המובילות בעיר, שהפכו את אילת למקום שלגמרי טעים לבקר בו.

לה קוצ'ינה
לה קוצ'ינה היא בין המסעדות המיוחדות ביותר בעיר. היא מעוצבת כבית איטלקי מסורתי, הכולל חללים המאופיינים כל אחד באווירה שונה וייחודית. האלמנטים הפזורים בחלל ותלויים על הקירות מאפשרים לסועדים לקפוץ לטוסקנה, מבלי לצאת מהעיר, והמנות היוצאות בקצב מסחרר מהמטבח, גורמות ללקוחות הנאמנים לחזור למקום פעם אחר פעם.

טעימות מהתפריט: קרפאצ'יו (פרוסות דקיקות של בשר בקר נא בשמן זית, מלח ים, פלפל שחור, עלי ארוגולה וקילופי פרמזן – 66 שקלים), סלט פירות ים (טבעות קלמרי, שרימפס חצוי צרוב על הגריל, מוגש על מצע אייסברג, רצועות זוקיני, בצל סגול, קילופי מלפפון וקילופי גזר, בתיבול שמן זית ולימון טרי – 46 שקלים), שרימפס בחמאת עגבניות (יין לבן, שום, צ'ילי, פטרוזיליה ושמן זית – 72 שקלים), פיצה פירות ים (רוטב עגבניות, שרימפס, קלמרי, צ'ילי, עשבי תיבול וגבינת פרמזן – 66 שקלים). 
לה קוצ'ינה, טיילת רויאל ביץ', החוף הצפוני, אילת. 053-9442736
לה קוצ'ינה

אולה
אולה היא מסעדה חובקת עולם, המגישה מבחר עצום של מנות מכל מטבח תבל: יוון, ארגנטינה, מרוקו, איטליה, ספרד, צרפת ואפילו ניו יורק. התפריט של אולה כשר בשרי ולצד התפריט המרכזי מגישים במקום גם תפריט סושי מגוון ואפילו תפריט שכולו על טהרת המנות הטבעוניות.

טעימות מהתפריט: שקדי עגל (צרובים בגריל, מוקפצים במחבת עם פטריות, ניוקי, שרי, בצל וציר בקר – 58 שקלים), חריימה (פילה דג, עגבניות טריות, גמבה, פלפל חריף, שום, עשבי תיבול, גרגירי חומוס ומיקרו אפונה – 98 שקלים), אמריקן בורגר (250 גרם בשר אנטריקוט משובח על לחמניית בריוש, עגבנייה, חסה, בצל, רוטבי הבית וצ'יפס – 76 שקלים), מניפת סינטה אנגוס (350 גרם סינטה מזן אנגוס על מחבת לוהטת בליווי מח עצם, ירקות בגריל ורוטב צ'ימיצ'ורי – 158 שקלים). 
אולה, תרשיש 7, אילת. 053-9442686

אולה
מאנקיס
לפעמים זה נדמה כאילו פאב המאנקיס תמיד היה בסביבה, ורק אחרי כמה שנים החליטו להקים סביבו עיר. מדובר בחלוץ חיי הלילה של אילת, שהיה שם לפני כולם, וככל הנראה גם ימשיך לשגשג ולמשוך אליו קהל של בליינים צעירים עוד שנים רבות. כנראה שככה זה כשיש שילוב מנצח של אוכל טוב, אווירה שמחה ואנשים שנותנים שירות מכל הלב.

טעימות מהתפריט: מאנקי ביזנס בורגר – שלישיית מיני המבורגר (המבורגר קריבי מוגש על אבוקדו, בטטה מטוגנת, קרם אפרסק וקארי, המבורגר אסייתי מוגש על כרוב לבן, שומשום ופטריית שיטאקי והמבורגר קלאסי עם עגבנייה, בצל וחסה, בתוספת טוגנים מתובלים), מאנקיס טריפלט (שיפוד פילה בקר, שיפוד חזה עוף ושיפוד קבב טלה עם מטבלים בצד ובליווי טוגנים), סוויט מאנקי (עוגת שוקולד חמה, מוגשת עם גלידת וניל ברוטב שוקולד חם).  
מאנקיס, טיילת רויאל ביץ', אילת. 053-8095180
 
אנג'לינה
אנג'לינה היא מסעדה איטלקית, רק שכאן יוכלו לסעוד את נפשם בכיף גם שומרי המסורת והמקפידים על הלכות הכשרות. כל הפיצות המוגשות במקום נאפות בתנור האבן המיוחד הפועל ללא הפסקה. האספרסו האיטלקי משובח והניחוחות האופפים את חלל המסעדה יכולים להוציא אדם בוגר מדעתו. 

טעימות מהתפריט: קרפצ'יו דג ים (נתחי דג ים, סלק, צ'ילי, טוויל פרמזן, שמן זית, בזיליקום ומלח שחור – 62 שקלים), קלצונה פטריות (מאפה במילוי פטריות, קרם חצילים, קרם תרד ורוטב עגבניות – 56 שקלים), סלט תרד וארטישוק (עלי תרד, ארטישוק קונפי, עגבניות שרי, בצל וויניגרט הדרים – 49 שקלים), פפרדלה אלי אוליו (פפרדלה, שום קונפי, עגבניות לחות, פטרוזיליה, אורגנו טרי וגבינת ריקוטה פרסקה – 59 שקלים). 
אנג'לינה, טיילת המלך שלמה, ישרוטל המלך שלמה, החוף הצפוני, אילת. 053-9443494
אנג'לינה 
יאקימונו
אמרתם יאקימונו - אמרתם סושי ברמה הגבוהה ביותר. יאקימונו תגרום לכם לשכוח מכל הסושיות הבינוניות שיצא לכם לאכול בהן אי פעם, ותקשה עליכם לשוב אליהן לארוחה נוספת. היפנית האילתית מציבה רף גבוה במיוחד של איכות, גם ליפניות התל אביביות. נסו ותופתעו.

טעימות מהתפריט: סשימי מורה אווסה (מבחר פרוסות דג נא (6 יח') – 82 שקלים), אוסוזוקורי מורו אווסה (פרוסות דקות של סשימי סלמון, טונה ויילוטייל בליווי רוטב פונסו – 105 שקלים), סלט קאיסו ספיישל (סלמון נא, אטריות שעועית, מבחר אצות, מלפפונים ואבוקדו ברוטב השף – 60 שקלים), הורנסו מאקי מושי (גלילי נייר אורז מאודים במילוי תרד, בליווי רוטב מיסו – 45 שקלים).  
יאקימונו, טיילת רויאל ביץ', החוף הצפוני, אילת. 053-8093561
 
ישראלית
אם אתם מחפשים מסעדה ים תיכונית באווירה משפחתית עם מנות איכותיות באמת, היו סמוכים ובטוחים שבישראלית תמצאו את מבוקשכם ואף הרבה מעבר. בלב אזור המלונות של אילת, במרכז קניות יוקרתי, פועלת אחת המסעדות הפופולאריות ביותר בעיר, המתמחה במנות בשר על הגריל, חומוס וסלטים טריים מופלאים.

טעימות מהתפריט: צלעות טלה (מוגשות על מג'דרה בורגול – 110 שקלים), ממולאים תוצרת בית (כרוב במילוי בשר ועלי גפן במילוי אורז, מוגשים ברוטב לימון – 28 שקלים), מסחן (עוף צלוי, בצל, סומק, מוגש על לאפה בתוספת מג'דרה בורגול – 65 שקלים), המלבי שלנו (מוגש עם סירופ חרובים, קוקוס ופיסטוק חלבי – 24 שקלים).
ישראלית, שדרת לה בולבארד, מלון ישרוטל רויאל גארדן (החוף הצפוני), אילת. 053-9442741
 
לוויתן
כשמסעדת המסגר 5 סגרה את הדלת בפעם האחרונה, הרבה לבבות החסירו פעימה. מה רבה הייתה השמחה בקרב חובבי הקולינריה האיכותית בעיר, כשנודע שקברניטי המסעדה ההיא החליטו לפתוח מסעדה חדשה, העונה לשם לוויתן. בלוויתן מגישים בני הזוג ענבר שפירא וליאו רפאל, תפריט שף מוקפד המבוסס אך ורק על חומרי גלם עונתיים ואיכותיים. המקום מכיל 85 מקומות, אך עדיין מצליח לשמר את אותה אווירה אינטימית מיוחדת ששררה במיקום הקודם.

טעימות מהתפריט: זרוע של תמנון (קונפי בשמן זית ואז מטוגן, פלפל אדום נרו, שקדים קלויים עם פפריקה מעושנת ושאטה, ליים ואבק פטרוזיליה – 95 שקלים), ניוקי סרטנים ושרימפס (שרימפס בלק טייגר, בשר סרטן קינג קראב ושייט כחול, ציר דגים, רוטב עגבניות, שמנת, שום, בזיליקום, תרד ופרמזן – 123 שקלים), שרימפבורגר של המסגרייה (צ'יפס, חסה ואיולי, חמוצים, עגבנייה ורוטב טרטר – 95 שקלים).
לוויתן, טיילת מלון הרודס המזרחית, החוף הצפוני, אילת. 053-9387572 
 לוויתן
מרינה גריל
מסעדת מרינה גריל מהווה שילוב מוצלח במיוחד בין המטבח הצרפתי למטבח הים תיכוני, כשכל זה מתרחש תחת קורת גג של מסעדת בשרים מעוצבת. מהמנות הראשונות, דרך העיקריות ועד לקינוחים המפתיעים, כל ביקור במרינה גריל, הוא חוויה מושלמת.

טעימות מהתפריט: סלט סלק צלוי (אגס, אגוזי לוז מסוכרים, רכז רימונים ועלי רוקט – 44 שקלים), כבד אווז צרוב (בתפוחי עץ ואגוזי לוז מקורמלים, קרם סלק ורוטב יין אדום – 90 שקלים), כתף טלה צלוי (מוגש עם ירקות השף מזוגגים – 250 שקלים (מנה זוגית), דג מוסר ים (לצד פירה חרדל, קרם אפונה וזוקיני, נענע, ברס קלמטה ועשבי תיבול – 85 שקלים).
מרינה גריל, דרך פעמי השלום, טיילת המלך שלמה, ישרוטל המלך שלמה, החוף הצפוני, אילת. 053-9442988
 מרינה גריל
שיקאגו
שיקאגו היא כל מה שאתם יכולים לצפות ממסעדת הדגל של מלון הילטון. המוסד הקולינרי הנחשב יכול להתאים כמו כפפה ליד לא רק לתיירים המעוניינים להתפנק כמו שצריך, אלא גם למשפחות, לזוגות שמעוניינים לבלות ערב רומנטי באווירה יוקרתית או סתם, למי שמעוניין לבלות ערב איכותי על הבר. המסעדה כשרה בשרית ומגישה כמתבקש בנוסף לאוכל המשובח, גם תפריט יינות עשיר ואקסקלוסיבי.

טעימות מהתפריט: שקדי עגל (עשויים בגריל, מוגשים בליווי מח עצם ורוטב ציר בקר ומלח גס – 75 שקלים), אומצת כבד אווז (נתח משובח של כבד אווז צרוב בקרסט תבלינים, מוגש על מצע קונפיטורת מנגו ובוטנים קלויים – 75 שקלים), מדליוני פילה בקר (250 גרם מדליוני פילה בקר מובחר בגריל ברוטב ציר בקר ויין אדום – 138 שקלים), סלמון סטריפ (נתח סלמון ברוטב מיסו, בתוספת אורז תאילנדי – 80 שקלים).
שיקאגו, אנטיב 8, מלון הילטון מלכת שבא, אילת. 053-9368004
 
שוק דגים
לא ברור מה יותר נפלא בשוק דגים: מנות הדגים ופירות הים המוכנות ביד אמן במטבח הצבעוני, או הנוף המושלם של הרי אדום הנשקף מחלונות המסעדה. בין כך ובין כך, שוק דגים היא מסעדה שלא תותיר אף סועד אדיש, ומושכת אליה קהל שמגיע מקרוב ומרחוק כדי להתענג על כל הטוב שיש לים להציע.

טעימות מהתפריט: שרימפס פנקו (5 שרימפס גדולים בציפוי פנקו פריך, מוגשים עם סלט גזר ופלפלים – 49 שקלים), דגיגי אנשובי (דגי אנשובי זעירים מטוגנים בשלמותם, בליווי רוטב אריסה ולימון – 32 שקלים), פפרדלה מאכלי ים (פסטה בתוספת שרימפס, קלמרי ומולים ברוטב שמנת, שום ופרמזן – 119 שקלים), פילה דג מבושל ברוטב אדום חריף (79 שקלים).
שוק דגים, חוף אלמוג (מול מלון ריף), אילת. 053-9442916
 שוק דגים
ג'ינג'ר
ג'ינג'ר היא מסעדה אסיאתית מעודכנת, המאופיינת בעיצוב ניו-יורקי, תפריט מגוון ביותר ובר עשיר ומרשים. התפריט כולל בין היתר מבחר מנות ללא גלוטן, ולסועדים ניתנת האפשרות לרכוש במקום מגוון רחב של חומרי גלם איכותיים כמו אצות שונות, סוגים שונים של אטריות ועוד. כמו כן, ניתן לרכוש במקום אביזרי בישול מיוחדים כמו סכין פלדה לסושי או חבילות צ'ופסטיקס.

טעימות מהתפריט: גיוזה צמחונית (4 יח' של כיסונים יפניים ממולאים בירקות (מנה טבעונית) – 36 שקלים), שיפודי יקיטורי (שיפודי פרגית יפניים ברוטב טריאקי – 42 שקלים), סלט אצות וואקמה (אצות וואקמה, מלפפונים, כרוב לבן ברוטב סילאן עם אטריות שעועית – 42 שקלים), מרק מיסו יפני (מוגש עם אצות וואקמה, מיסו לבן וטופו – 22 שקלים).
ג'ינג'ר, דרך יותם 8, אילת. 053-9441782
 
קאזה דו ברזיל
אז אחר שביקרנו במזרח הרחוק, באיטליה ובצרפת, הגיע הזמן לעשות קפיצה קטנה לברזיל. בקאזה דו ברזיל מציעים לסועדים תפריט הפועל בשיטת השיפוד הרץ או אשפטו קוהידו: פסאדורים מיומנים פורסים נתחי בשר עסיסיים ישירות לצלחת מהשיפוד, כאשר התשלום קבוע ונפח הארוחה תלוי רק בקיבולת של הסועד. בנוסף, מגישים במקום גם תפריט עשיר הכולל סלטים, מנות בשרים מושקעות, מנות ילדים וגם מבחר מנות לצמחונים.  טעימות מהתפריט: פילה רוסיני (מדליוני פילה בקר וכבד אווז, צרובים על הפלנצ'ה, בריבת עגבניות שרי – 229 שקלים), פרגיות (במרינדת דבש, סויה ויין לבן – 98 שקלים), מדליוני פילה בקר (300 גרם, מנתח מובחר ומיושן, עשוי על הגריל – 144 שקלים), סלט רצועות פרגית (רצועות פרגית, חסה פריכה, עגבנייה, מלפפון, בצל אדום, גמבה וויניגרט חרדל – 74 שקלים). 
קאזה דו ברזיל, שד' חטיבת גולני 3, אילת. 053-9442682 
 קאזה דו ברזיל
קמפניה
מסעדת קמפניה פועלת במתחם COLONIA, שבו פועל גם מועדון הצלילה "קלראטי", מתחם אוהלי היוקרה "גלמפינג" ומתחם האירועים "קולוניה אירועים". בקמפניה ניתן לשבת מול הנופים המרגיעים של המפרץ עם קוקטייל ביד אחת ותפריט ביד השנייה, ולהזמין מנות שונות לתפארת המטבח הישראלי המודרני: סלטים מרעננים, מנות דגים טריים ועוד.

טעימות מהתפריט: כבד עוף מוקפץ (בליווי טחינה, מוגש עם פיתה על האש – 32 שקלים), סלט עלי גינה (סלט ירוק, נבטי אפונה, גרעיני חמנייה, צנוברים וגרעיני דלעת, מתובל בשמן זית, מיץ לימון וטחינה גולמית – 38 שקלים), סופלקי (3 שיפודונים לבחירה (סינטה, פרגית וקבב טלה), צ'יפס צבעוני, ירקות אנטי פסטי וטחינה הר ברכה – 78 שקלים).   
קמפניה, דרך מצרים 7, אילת. 053-9385164
 
אל גאוצ'ו
את הרשימה המכובדת שלנו נסיים עם המסעדה שבאמת לא צריך להכיר לאף אחד, אלא אם כן מדובר במישהו שלא ביקר בארץ בעשורים האחרונים או שפשוט חי במערה תת קרקעית. כבר יותר משני עשורים שמסעדת הבשרים המפורסמת יושבת לה לבטח בכניסה לאילת על כביש הערבה, ומהווה מוקד עלייה לרגל לקרניבורים מכל אזור הדרום. הבשר המשובח מיושן במקררים מיוחדים במקום, הנתחים נבחרים אחד אחד ובתפריט ישנן לא מעט מנות שלא ניתן להשיג בשום מקום אחר.

טעימות מהתפריט: סלצ'יצ'ה (נקניקייה ארגנטינאית פיקנטית -32 שקלים), חזה עוף במרינדה צרוב על הגריל  (79 שקלים), מיקס בשר 700 גרם ל-2 סועדים (אנטריקוט, אסאדו ופרגית או סינטה, מוגש בליווי ירקות קלויים ו-4 חצאי תפו"א מהגריל – 259 שקלים), פינצ'ו פילה 200 גרם וירקות קלויים (שיפוד חרב ארגנטינאי – 109 שקלים). 
אל גאוצ'ו, דרך הערבה, בכניסה לאילת. 08-6331549


אל גאוצ'ו

לרשימת המסעדות המומלצות באילת לחץ כאן

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
דלידה בפלורנטין: טעמים, אווירה ו'מועבט'
הקובה של מומו
מסעדות מומלצות בעיר התחתית בחיפה
תבשילי הקדירה הכי טובים במסעדות בתל אביב
ארוחה במסעדת צ'יינה ביי
יאניביצ'י עושים קולינריה משובחת
מסעדות מומלצות בקיסריה
מסעדות מומלצות בפתח תקווה
פורטונה כולא פיצה בר - היפיפייה הנחבאת בסמטאות אילת
חוף ציון - המסעדה מאילת שממציאה את עצמה מחדש
רובינזון קרוזינג – פז רובינזון טועם את אילת
קרניבורים, על הצ'ורוסקריה של קאזה דו ברזיל שמעתם?