נגישות
נגישות

מהים עד להייטק: מסעדות מומלצות בהרצליה

ביסטרו צרפתי איכותי, מסעדת בשרים מוכרת בכל בית ואסיאתית ותיקה שלא מפסיקה להתחדש ולרענן - בין אם מדובר בערב מושקע או בארוחת צהריים חפוזה - כדאי שתכירו את המסעדות המומלצות שיש להרצליה להציע

עסקיות חדשות מהצלחת
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 08/07/2018, 12:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אז מה יש לנו שם? מסעדת בשרים שהפכה למוסד קרניבורי, מסעדה הודית כשרה, מסעדת שף כשרה שנחשבת לאחת הטובות בישראל, מסעדת טאפאס באווירה לטינית ומסעדת ביסטרו שמגישה את השניצל של קפה נואר. זה לא שחסרות מסעדות בעיר, אבל אם אתם רוצים ללכת על בטוח, נמליץ לכם לשנן את הכתבה שלפניכם, הכוללת את המסעדות הטובות ביותר בהרצליה לארוחת צהריים עסקית או ערב מפנק.

בצהרי היום: עסקיות משתלמות בתל אביב
זה מה שחשבנו על העסקית של יוסי שטרית במשייה
איפה אוכלים ברמת השרון?
מחפשים מסעדה טובה בקיסריה?

הרברט סמואל

הרברט סמואל הכשרה נפתחה בשלהי 2013 במלון ריץ קרלטון היוקרתי. הואיל וכ-80% מהתפריט המקורי שלה היה זהה להרברט סמואל התל אביבית, הוחלט שתקבל את שמה של המסעדה ההיא, שסימלה את חזרתו של רושפלד לעניינים אחרי היעדרות ממושכת. באמצע 2015, לאחר הפרידה של רושפלד מקבוצת עדי'ס לייפסטייל, מונה קובי אוחיון לתפקיד השף ושנה מאוחר יותר עבר אוחיון להרברט סמואל תל אביב, כשאת מקומו בהרצליה תפס באמצע 2016 מור כהן, שכיהן כסו שף של המסעדה התל אביבית במשך כשלוש שנים. חילופי השפים בשנים האחרונות לא הפריעו להרברט סמואל ההרצליינית לשמור על רף גבוה של איכות ולהישאר אחת מהמסעדות הכשרות הטובות ביותר בארץ.
אסור לפספס: הלברק של הרברט סמואל הכשרה מגיע לשולחן כשהוא ממולא בעשבי תיבול, פלפלים ננסיים, עגבניות באוזו וקרמבל קלמטה והוא טעים אפילו יותר ממה שנדמה לכם.
הרברט סמואל, השונית 2, מרינה הרצליה. 053-9370831
להזמנת שולחן בהרברט סמואל

מנת סטייק של הרברט סמואל (צילום: באדיבות המקום)אחת הכשרות הטובות בארץ. הרברט סמואל (צילום: באדיבות המקום)

טפאו

טפאו ההרצליינית היא האחות הצעירה אך הלא פחות מוצלחת של טפאו התל אביבית, שהביאה לישראל את בשורת הטאפאס, אי אז ב-2002. בטפאו אפשר ליהנות ממבחר עשיר של קוקטיילים, ממוזיקה לטינית מצוינת וממגוון רחב של טאפאס ופינצ'וס. מלבד המנות הקטנות שבאות נפלא לצד הסנגריה, מגישים במקום גם שלוש מנות פאייה לא רעות בכלל: פאייה ורדורס (בצל, פלפלים, ירקות ירוקים וזעפרן), פאייה קלאסיקו (פרגיות, צ'וריסו, שרימפס ואורז זעפרן) ופאייה נגרה (מולים, שרימפס, קלמרי ואורז שחור). מלבד כל זה מגישים במקום גם חמש מנות סביצ'ה מצוינות.
אסור לפספס: סביצ'ה ברמונדי היא אחת המנות המדליקות ביותר בתפריט העשיר של טפאו. מדובר בקוביות של ברמונדי מושרות בטקילה וליים, המוגשות עם סלט עשבי תיבול ורוטב של פלפלים מעושנים.
טפאו, שנקר 9, הרצליה פיתוח. 053-9365880

סלט סלק של טפאו (צילום: באדיבות המקום)הראשונים להביא את הטאפאס לישראל. טפאו (צילום: באדיבות המקום)

סבסטיאן

סבסטיאן נפתחה לפני כעשור וחצי על ידי קבוצת נואר, שהביאה לעולם בין היתר את קפה נחמני, מונטנגרו, הקומה הרביעית וכמובן, קפה נואר. במסעדה המצליחה, שממשיכה לשמור על איכות ויציבות בעוד שכל כך הרבה מסעדות באזור נפתחו ונסגרו לאורך השנים, מגישים תפריט ביסטרו עדכני ומגוון, כשחוץ מהשניצל האגדי של קפה נואר, מגישים בסבסטיאן גם קבב שוק טלה מצוין, מעורב ירושלמי טעים במיוחד וסלט נדיר של אנדיב, גבינה כחולה ושרימפס.
אסור לפספס: מדי שישי מוגש במקום דג חריף עם חלה של שבת ומדי שבת מגישים בסבסטיאן קבב דגים על חציל ויוגורט עם סלט עגבניות צלויות ושעועית ירוקה. שני הספיישלים ישדרגו לכם את סוף השבוע. באחריות.
סבסטיאן, משכית 33, הרצליה פיתוח. 053-9442885

פלטה של סבסטיאן (צילום: באדיבות המקום)תפריט ביסטרו מעודכן. סבסטיאן (צילום: באדיבות המקום)

נאמוס

את נאמוס פתחו באמצע 2012, איש העסקים יקיר שעשוע, רעייתו מרינה קבישר ושותפם אילן טריגר. אמנם חודשים ספורים לאחר הפתיחה, קבישר ושעשוע החליטו לפרוש מהתמונה, אך טריגר המשיך לנווט את הספינה לאפיקים חיוביים, בדיוק כמו שניווט את מסעדת רוקה בין 2011-2005. בתחילת הדרך ליווה את המקום השף רובי פורטנוי (מנטה ריי, קייטרינג פרי הארץ, סנסנה) והכיוון שאליו הפליגה הנאמוס היה שילוב בין שני מטבחים שפעלו זה לצד זה: מטבח ים תיכוני עילי ובר סושי אקסקלוסיבי. כיום המסעדה מגישה מנות מהמטבח היפני המודרני עם נגיעות קלות של אגן הים התיכון וכפי שזה נראה מכאן, לאן שלא תפנה בהמשך, תזכה להצלחה.
אסור לפספס: אנחנו נדלקנו על מנה העונה לשם פיצה טונה: טורטיה המרוחה ברוטב אוייסטר עם סשימי טונה, בצל סגול, עגבניות שרי, זיתי קלמטה, צ'ילי, בצל ירוק, שומשום ואיולי אנשובי.
נאמוס, הצדף 1, הרצליה פיתוח. 053-9426820
להזמנת שולחן בנאמוס

מסעדת נאמוס (צילום: באדיבות המקום)בין הים התיכון ליפן. מסעדת נאמוס (צילום: באדיבות המקום)

שורי בורי

שורי בורי היא אחת המסעדות הוותיקות ביותר בעיר. היא נפתחה על ידי המסעדן משה לוי ב-1993 ובשניים וחצי העשורים שחלפו מאז שנפתחה, הספיקה לצבור קהל סועדים נאמן, המגיע שוב ושוב מכל רחבי הארץ, כדי לאכול את המטעמים של לוי. הארוחה בשורי בורי נפתחת תמיד עם מגוון רחב של סלטי הבית (לקרדה, מטבוחה, חצילים בסויה, כרובית וטחינה וכיו"ב) ומשם ממשיכה לאחד משני כיוונים אפשריים: ממלכת הדגים או ממלכת פירות הים. התמחור של המנות במקום יותר מהוגן, כשהמנה היקרה ביותר בתפריט עולה 91 שקלים בלבד.
אסור לפספס: שרימפס, קלמרי וראשי קלמרי ברוטב מרינייר (קוקטייל ים) היא מנה מרעננת שתמיד טעים לחזור אליה.
שורי בורי, מדינת היהודים 99, הרצליה פיתוח. 053-9442578

מנות ראשונות בשורי בורי (צילום: באדיבות המקום)תמחור הוגן וטעים מאד. מנות ראשונות בשורי בורי (צילום: באדיבות המקום)

שגב ארט

בשבוע האחרון של 2014, אחרי ציפייה מורטת עצבים, נפתחה מסעדת שגב ארט, הגלגול החדש של מסעדת שגב ההרצליינית. במסעדה הישנה-חדשה יצר השף שלא נח לרגע, שפה חדשה המשלבת בין אמנות מודרנית לקולינריה. כשנתיים וחצי אחרי הפתיחה, נאלץ משה לסגור את הדלת, בעקבות שריפה קשה שפרצה במקום. ביולי 2016 הוא פתח את המקום שעבר שיפוץ נרחב ושוב המציא את עצמו מחדש, הפעם כשף שמחבר בין עולם הקולינריה לעולם האופנה. כפי שניתן להבין, השף משה יודע ואוהב להפתיע את הקהל שלו שתמיד נמצא בציפייה דרוכה ומלאת תיאבון להפתעה הבאה.
אסור לפספס: הלהיט של שגב ארט בעינינו הוא הקינוח שעונה שם "הערמונים של שגב": עוגת ערמונים נימוחה שמוגשת עם קציפת ערמונים וגלידת וניל וקפה.
שגב ארט, החושלים 4, הרצליה פיתוח. 053-9443318

שגב משה בשגב ארט (צילום: באדיבות המקום)המציא את עצמו מחדש. שגב משה בשגב ארט (צילום: באדיבות המקום)

צ'יינה קלאס

את צ'יינה קלאס הקים המסעדן אבי שביט, בתחילת שנות ה-90. המסעדה המקסימה זכתה להצלחה כמעט מידית ולאורך השנים הצליחה להתאים את עצמה לקפריזות של הקהל המקומי ולשמור על מעמדה כאחת המסעדות היציבות והאיכותיות ביותר בסביבה. גם היום, אחרי לא מעט מתיחות פנים, צ'יינה קלאס משדרת רעננות ולא מפסיקה להשתדרג, להתפתח, לצעוד קדימה עם רוח הזמן ולהישאר רלוונטית.
אסור לפספס: המנה החביבה עלינו בתפריט העשיר של צ'יינה קלאס היא קדירת פירות ים תאילנדית (תבשיל חלב קוקוס בתיבול קארי אדום פיקנטי עם פירות ים, נצרי במבוק, פטריות, בזיליקום ועלי ליים). צריכים עוד משהו קטן שיסגור לכם פינה? הזמינו מתפריט הסושי את הקייזן רול: סלמון, דניס, שרימפס טמפורה ואבוקדו, עטופים בסשימי טונה, סלמון ואבוקדו.
צ'יינה קלאס, בן גוריון 33, הרצליה. 053-9426928

סושי של צ'יינה קלאס (צילום: באדיבות המקום)לא מפסיקה להשתדרג. סושי של צ'יינה קלאס (צילום: באדיבות המקום)

על המים

מסעדה ותיקה נוספת שהצליחה לעשות את דרכה לרשימה המכובדת שלנו, היא מסעדת על המים, שנפתחה לפני יותר משלושה עשורים. מסעדת על המים, בדומה למסעדות נוספות שהצליחו להישאר רלוונטיות למרות השנים, שינתה את פניה לפני כשנה, כשיצאה לדרך חדשה וכשרה. את המסעדה הכשרה מנווט כיום השף מאור כהן, שעבד בין היתר תחת מאיר אדוני במסעדת לומינה הכשרה. בעל המים, מגיש כהן בראנץ' איכותי במיוחד, ארוחות בוקר מושקעות ומגוון מנות סושי מיוחדות.
אסור לפספס: סשימי לבן (הדרים, שומר, צימוקים, אורגנו ויוזו) לראשונה ופסטה לברק (שמן זית, עגבניות, אניס וקרם שום) לעיקרית.
על המים, רמת ים 4, הרצליה פיתוח. 053-9443332

מנת דגים של על הים (צילום: באדיבות המקום)מנות סושי מיוחדות. על הים (צילום: באדיבות המקום)

ים 7

ים 7 מהווה חלק מהנוף של טיילת דן אכדיה כבר יותר משני עשורים. לפני כשנתיים המסעדה עברה מתיחת פנים רצינית, התפריט השתדרג והתרחב והמקום כולו קיבל חיים חדשים. לשדרוג המשמעותי והמבורך אחראים בין היתר השף אסף זילברשטיין שנבחר להוביל את המקום כשף יועץ והשף יורי סנצ'וק, המתפקד כשף בפועל. שניהם חתומים על התפריט החדש של ים 7, המחובר מאוד למטבחים של מדינות אגן הים התיכון אך בו זמנית מתכתב עם מטבחי הודו ותאילנד.
אסור לפספס: כדי ליהנות ממגוון רחב ככול האפשר, לכו על קומבינציה של ארבעה טאפאס לבחירה ומנת לחם. הגעתם בבוקר? לכו על בוקר ים (חביתה עם שרימפס קצוצים, עשבי תיבול ותערובת תבלינים המוגשת עם סלסילת לחמים וסלט) או על פנקייק ריקוטה עם מייפל וגלידת וניל.
ים 7, רמת ים 122, הרצליה פיתוח. 053-5495290

טאבולה

מסעדת טאבולה ממוקמת בסופה של שדירת עצים מרהיבה, בלב ליבה של הרצליה פיתוח. במסעדה האיטלקית המצוינת תוכלו ליהנות ממגוון מנות מכל רחבי ארץ המגף, החל מניוקי אה לה רומנה, דרך רדיאטורי טוסקנה וכלה באפוגטו. כמו כן מגישים במקום תפריט טבעוני מכובד ובימים ראשון עד שישי בין 17:00-12:00, ניתן ליהנות בטאבולה מארוחות עסקיות משתלמות במיוחד. במהלך השנים טאבולה הפכה לא רק לאחת המסעדות הפופולאריות ביותר בסביבה, אלא גם לאחד מהמקומות המבוקשים ביותר בתחום האירועים (ניתן לקיים במקום אירועים בהיקף של עד 150 סועדים).
אסור לפספס: רביולי נוצ'י היא מנה נהדרת של רביולי במילוי ריקוטה ואגוזים ברוטב חמאה ומרווה.
טאבולה, הנשיא יצחק בן צבי 75, הרצליה פיתוח. 052-9787258
להזמנת שולחן בטאבולה

ניוקי טוסקנה של טאבולה (צילום: באדיבות המקום)איטלקיה מצוינת. ניוקי טוסקנה של טאבולה (צילום: באדיבות המקום)

Medzzo

Medzzo היא מסעדה ותיקה נוספת, הפועלת מול התרנים של היאכטות שעוגנות במרינה ההרצליינית מאז שנת 1999. את מסעדת הבשרים המשגשגת הקימו האחים שרון ושי שלומי, הבעלים של מיט בר תל אביב. אחרי שמונה שנות פעילות, החליטו להעביר את המקום לבעלים הבא ולפתוח את מיט בר הרצליה. כיום, לאחר לא מעט טלטלות ושינויים, מדזו היא עדיין אותה מסעדת בשרים איכותית, שמגישה פסטות מצוינות, עסקיות משתלמות ונתחים מובחרים.
אסור לפספס: מדי יום מוגשות במקום ארוחות "ספיישל בשרים", הכוללות מנה ראשונה, תוספת, קינוח ומנה עיקרית שיכולה להיות אנטריקוט אנגוס (178 שקלים), פילה בקר (188 שקלים) או טיבון עגל (193 שקלים). דיל משתלם לכל הדעות.
Medzzo, יורדי הים 1, הרצליה פיתוח. 077-4447447

מיט בר

מיט בר הרצליה נפתחה כמעט עשור וחצי אחרי שאחותה הגדולה באה לעולם בתל אביב, אי אז ב-1994. בדומה לסניף האם, גם במיט בר שבהרצליה ניתן ליהנות ממבחר עשיר במיוחד של יינות מצוינים, ממגוון ראשונות וסלטים וכן ממספר מנות פסטה ומנות דגים לא רעות בכלל. אך בדומה לסניף התל אביבי, גם במיט בר הרצליה, את מרכז הבמה תופסות מנות הבשרים. כמו כן גם במיט בר הרצליה הנתחים עוברים תהליך של יישון יבש במשך שבועיים עד חודש ומדי יום מוגשים במקום אך ורק הנתחים שהגיעו לדרגת היישון האופטימלית עבורם.
אסור לפספס: התחילו את הארוחה עם נקניקיית בקר בייצור ביתי או עם טרין כבד עוף המוגש עם קונפי אגס ולאחר מכן פשוט שאלו את הצוות מה הם הנתחים המומלצים של היום.
מיט בר, הסדנאות 4, הרצליה פיתוח. 053-9379336

טנדורי

רינה פושקרנה נולדה בניו דלהי ב-1959 וב-2004 קיבלה מלשכת המסחר ישראל-אסיה, תואר כבוד על הבאת התרבות ההודית לישראל. בין לבין היא הספיקה לפתוח לא פחות משבע מסעדות, להקים מפעל לאוכל הודי קפוא ולהביא לעולם את המטבח ההודי הכשר. בטנדורי ההרצליינית היא מגישה מגוון מנות שיזרקו אתכם תוך שנייה להודו הרחוקה, כשבין היתר מדובר בסמוסה, צ'יקן טיקה, עוף טיקה מסאלה, קורי קאצ'פו, טאל טדקה ועוד רבות וטעימות אחרות. כל המנות בטנדורי מיוצרות כמובן מחומרי גלם הודיים ומוכנות בכלי בישול מסורתיים אותנטיים.
אסור לפספס: רוגן גושט היא מנה קשמירית קלאסית הכוללת נתחי טלה מובחרים המבושלים ברוטב על בסיס קשיו ותבלינים קשמיריים מסורתיים.
טנדורי, משכית 32 (בניין מרכזים), משכית 32, הרצליה פיתוח. 053-9442894

אתניקה

המסעדה שאיתה ננעל את הרשימה, נפתחה על ידי משפחת לוגסי, המוכרת בעיקר ממסעדת קיוטו שנפתחה בשנת 2000 ומובן שגם ממסעדת מפגש הסטייק, שעל חורבותיה הקימו את אתניקה ב-2011. אתניקה היא מסעדת בשרים כשרה, המגישה נתחים מובחרים המגיעים ישירות מעדרי רמת הגולן, לצד מנות ייחודיות כמו מופלטה אסאדו ובורקס כבד אווז. יש לציין כי למרות שמדובר במסעדת בשרים רצינית, באתניקה דואגים גם לציבור הצמחונים והטבעונים עם מנות כמו קוסקוס תוצרת בית, מפרום טבעוני, דואט ממולאים, סלט פאטוש ועוד.
אסור לפספס: התחילו את הארוחה עם מבחר מזטים טריים מבית אתניקה בליווי לחם הבית ומשם המשיכו בהתאם לרמת הרעב למנת צלעות מרמת הגולן או למנה של קבב אתניקה.
אתניקה, שנקר 7, הרצליה פיתוח. 053-9443411
להזמנת שולחן באתניקה

מנת מעורב של אתניקה (צילום: באדיבות המקום)נתחים מובחרים ומנות ישראליות. אתניקה (צילום: באדיבות המקום)

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
הרברט סמואל בהרצליה
053-9370831
נאמוס בהרצליה
הזמנת שולחן
053-9426820
צ'יינה קלאס  בהרצליה
053-9426928
על המים בהרצליה
053-9443332
טאבולה הרצליה בהרצליה
053-4872364

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא
אדלינה - כשהמטבח הספרדי פגש את הגליל המערבי
איפה אוכלים בשר שבושל בבטן האדמה? בטוסקנה הישראלית