נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

קבוצת מעריב, בשיתוף rest אתר המסעדות חוגגים יום הולדת מיוחד מאוד למסורת הקולינרית: יום הולדת 16 לשבוע גורמה! לאור הביקוש האדיר מצד הקהל בפעמים הקודמות בהן התקיים הפרויקט- הוא הוארך הפעם בכמה ימים נוספים. הקיץ, ייהנו הסועדים ממגוון ארוחות נפלאות במיטב המסעדות ברחבי הארץ, במחיר קבוע של 79 ₪. 

'שבוע גורמה ה-16' יתקיים בין התאריכים 21 באוגוסט ועד ל-1 בספטמבר, ובמסגרתו ייהנו הסועדים במסעדות מתפריט מיוחד לבחירתם. תמורת המחיר האטרקטיבי במיוחד של 79 ₪, יקבלו האורחים מנה ראשונה, עיקרית וקינוח- ויוכלו לטעום מנות ממטבחיהם המשובחים של מיטב השפים הישראלים. המחיר השווה לכל כיס, נועד לתת הזדמנות ללקוחות חדשים, לבקר ולהכיר מקומות בהם לא סעדו בעבר. 

בין המסעדות המשתתפות בשבוע מעריב גורמה ה16- Sweet sixteen תמצאו את מיטב מסעדות ארצנו הפזורות ברחבי הארץ כמו סרגוס, צל תמר,  הכובשים, פרידה קאלו, רוטשילד'ס קיטשן,  Canela, אדמה, אושן פירות ים, גאיה- בית של אוכל, גשן, מנואלה ועוד. 

"כחלק ממכלול השירותים הניתנים לסועד באתר rest - הזמנת מקום במסעדה online בשירות restin, הזמנת משלוח, שירות תיאום והזמנת אירועים בעולם האירועים החדש - restevents, כתבות והמלצות, קופוני הנחה והטבות ועוד, פועל אתר rest גם להנגשת החוויות הקולינריות לכלל הסועדים בישראל" מבהיר אביחי בליצקי- מנכ"ל אתר rest הרואה במסורת הזו עוגן של הקולינריה המקומית. פרויקט 'שבוע גורמה' היה לפרויקט הראשון מסוגו בארץ, ומי שהנחיל מסורת של חשיפות דומות במטבח הישראלי. הפרויקט הפך לחלק מההוויה, מהטעמים ומהסגנון של סועדים רבים, המצפים לחזרתו מדי חצי שנה." 

רותם דאובר, יזם הפסטיבל מספר על ההשראה ועל הדרך הארוכה שהפסטיבל עבר בשמונה השנים האחרונות: "זה התחיל מפסטיבל שנתי והפך להיות מהר מאוד פסטיבל דו שנתי עקב דרישת הקהל", הוא מספר, "חבר שהתגורר בניו יורק הפנה את תשומת ליבי לפסטיבל שנקרא שם 'שבוע המסעדות' ותוך חודש וחצי סגרתי עם 20 מסעדות והרמתי את הפסטיבל, הימים היו ימי פיגועים ומיתון וזה יצר איזושהיא סיטואציה מעולה עבור המסעדות שציפו לרעיון חדש שיוציא את הקהל ישראלי מהבית, אני גאה להגיד שבימים כאלו של עליית מחירים, התחלנו את הפסטיבל עם מחיר של 79 ₪ לארוחה בת שלוש מנות ונשארנו במחיר האטרקטיבי הזה לאורך כל השנים". 

פסטיבל שבוע גורמה ה-16 יתקיים במיטב המסעדות בתאריכים 21 באוגוסט ועד ה-1 בספטמבר. 

לפרטים נוספים על 'שבוע גורמה ה-16- Sweet sixteen': www.rest.co.il/g16

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום