נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

הורים לזאטוטים מכירים את התסריט - קובעים עם חברים בבית קפה או מסעדה, או מחליטים לצאת קצת מהשגרה של הבית, מגיעים עם הילדים ובקושי מספיקים לנהל שיחה אחד עם השני שלא לדבר על באמת לאכול (אוכל אמיתי, לא כזה שהילד השאיר בצלחת) ועוד לא דיברנו בכלל על השיעמום שתוקף פתאום, הבכי או סתם התעלולים שלפעמים גורמים מבוכה להורים, עד כדי כך שכל יציאה למסעדה נשקלת כמה פעמים, אם בכלל נידחת לגיל שהילד יתחיל לגדל פלומה מעל השפה. בשבועות האחרונים נפתחו צמד מקומות שמתייחסים לילדים קצת אחרת ומנסים לתת ערך מוסף חוויתי מלבד מנת ילדים – נקניקה וצ'יפס או ספגטי עגבניות, או פלייסמנט עם טושים.  

ספרו לנו סיפור 

הראשון הוא 'קפה גן סיפור' שנפתח בחולון (עיר שלא משופעת בבתי קפה שהם לא מרשתות גדולות וחבל שכך) "קפה גן סיפור לא נולד במקריות בחולון" מספר הבעלים אסף אילוז, "המשכנו את התהליך שאותה החלה עיריית חולון לפני שנים כאשר מיתגה את העיר כ'עיר הילדים'. היה מתבקש להקים בית קפה איכותי ידידותי לילדים, אוהב ילדים ומתחשב בהם כמעט בכל פרט ופרט".

המיקום שנבחר הוא מתחם ענק המוקף בשמונה גני סיפור המוקדשים כל אחד לסיפור ילדים שונה כך שגם ערך מוסף מתלווה לביקור. אבל לאילוז חשוב להבהיר שלמרות העיצוב החינני והכיור הנמוך והמקסים בחדר השירותים, קפה גן סיפור הוא לא סוג של ג'ימבורי, אלא מקום המכוון גם לזוגות צעירים ומבוגרים כלומר – לא חובה להצטייד בפעוט בבואך לשתות אספרסו או לנשנש פוקצ'ה.

בתפריט – שפע של ארוחות בוקר (42 - 54 ₪ ) פוקצ'ות מבצק מחמצת (25-45) פסטות ולזניות (39-49 ₪) וכמובן קפה איכותי ומאפים. לילדים יש תפריט נפרד עם 'בוקר טוב ילדודס' – טוסט צהובה, ירקות חתוכים, גבינה לבנה ושוקו (כשהכוס פלסטיק החיננית נשארת אצל הילד, 26 ₪ ) 'מיץ פטל' – פסטה עם רוטב עגבניות אדום (26 ₪)  ו-'הוופל של הנסיך הקטן' (20 ₪).  

קפה גן סיפור- מוטה גור 15 חולון  03-5011596 

בית האח הגדול 

מי שאמור להיות עוד חביב הילדים הוא הסניף של רשת ההמבורגרים BBB שנפתח ברחוב הארבעה, מתחם ותיק השוקק מסעדות. הרשת, כבר פונה היטב לקהל הילדים, למרות שהיא לא רשת פאסט פוד, אלא מכוונת לקז'ואל דיינינג הרוצה להיות דיינר אמריקאי. הרשת מציגה בכל אחד מהסניפים שלה תפריט עם מסכים אינטראקטיביים המציעים משחקי יצירה, חשיבה, משחקי זיכרון, טריוויה, חידות ועוד כשהמערכת המשוכללת מאפשרת לילדים קיום שיחות צ'ט באמצעות המסכים עם סועדים אחרים. 

בסניף החדש הלכו רחוק יותר ופתחו ממש מתחם יעודי עם חדר ילדים חכם המאובזר במסכי טלוויזיה המשדרים תכניות ילדים, בנוסף לכך הילדים ימצאו במקום גם צעצועים. בנוסף, בחדר הילדים מוצבות מצלמות המשדרות למסכים האינטראקטיביים שעל גבי כל שולחן וההורים יכולים להשגיח על הילדים מבלי לקום מהשולחן, הכי שקט ושלווה. כשכל זה מצטרף לרצון מוצהר של הרשת לשים את המשפחות במרכז ולהנעים את זמנם של ההורים והילדים במקום.

BBB    הארבעה 12 תל אביב 03-6042975  

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של רותם דרוב

מתוק אך עדיין כשר
הכי מפורסם והכי אלמוני
חדש בעיר
בירה אינטרנשיונל
דניאל רוגוב הלך לעולמו
לעולם בעקבות השמש
מבשלים הזדמנויות
סיפו קורה פה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה