נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

משדרגים את הטיילת

חוף הים הוא אמנם אחת האטרקציות העיקריות שתל אביב מציעה לתושבים ולתיירים מהארץ ומחו"ל, אך המוניטין של מסעדות החוף אינו מהמשובחים. קבינה – מקום על הים, מסעדה חדשה שנפתחה בחוף גורדון, מתכוונת לשנות את המצב ולהציע תפריט שהוא יותר מצ'יפס שמנוני ואבטיח ובולגרית. האווירה נעה בין אחר צהריים קליל לערב אלגנטי (עד כמה שהחול מאפשר) עם מנות לחלוקה בסגנון ים תיכוני עם טאצ' מקורי: קונוס דגים מוגש בקונוס סלק גזר ועגבנייה במילויים שונים (38 ₪), גספצ'ו עגבניות ושקדים עם ביסלי בזיליקום (28 ₪), סלסלת  דגי ים מטוגנים עם איולי לימונענע (49 ₪),  שווארמה פרגית ושקדי עגל עם קרם חצילים ופיתות רוזמרין (54 שקלים) ועוד מנות לילדים ולמתרחצים (39-54 ₪). האיש שחתום על כל אלה הוא תום קוק, שף צעיר ומבטיח שעבד במסעדת כוכבי המישלן של השף הישראלי מושיק רוט בהולנד וגם בתרנגול הכחול ובמסה. מאחוריו עומד צוות מיומן וותיק בתחום שכולל את רונן ארדיטי מבעלי מסעדת בליני האיטלקייה במרכז סוזן דלאל, גילי קרמר בעלי סוס עץ השנקינאי ונבחרת של אנשי לילה מטובי המועדונים בעיר, מה שמבטיח שקבינה הולכת להיות המקום הכי נכון לא רק על הים אלא בתל אביב בכלל.
קבינה – מקום על הים
חוף גורדון, תל אביב
שעות פעילות: כל יום 01:00-18:00

המתחם החם בעיר

מתחם שוק הפשפשים ממשיך להיות הדבר הכי חם בעיר בתחום הקולינריה. התוספת האחרונה לרשימה היא חנינא, גסטרו-בר צעיר ותוסס שמתאים לבילוי עם חברים בליל קיץ חם. תפריט היין מציע מגוון יינות שמתאים לחובבי יין אך גם למי שטעמם אנין פחות, וכולל יינות בכוסות ובבקבוקים מיקבי בוטיק ישראליים לצד יינות עולם ישן וחדש. תפריט אוכל נלווה מתכוונן למטבח הים תיכוני עם מנות קלילות על בסיס חומרי גלם מקומיים: אנשובי ספרדי עם אבוקדו טרי, בצלים ירוקים וכוסברה בשמן זית (32 ₪), סרדינים מטוגנים מוגשים עם לימון טרי וסלסת עגבניות חריפה (34 ₪), שרימפס יפואי (48 ₪) ומנות נוספות ברוח זו. גסטרובר חנינא ממוקם בפינה שקטה שמאפשרת ליהנות מהיופי הציורי של שוק הפשפשים בערב ללא המהומה של רחובות הבילוי הראשיים, ובעתיד מתוכננים ערבי ספיישל של בשלן אורח, סומליה אורחים, מפגשים עם ייננים וערבי תוכן נוספים.
חנינא
רחוב רבי חנינא 7, יפו
שעות פעילות: א'-ד' 18:00 - חצות, ה'-שבת 11:00 – חצות

קפה עם טעם של פעם

קפה אסקוט הוא בר-קפה ומקום מפגש תל אביבי חדש, שלא מתיימר להביא לעיר שום דבר מניו-ורק או לונדון, וגם לא ניחוחות של יבשת אחרת. למה? כי בתל אביב יש כבר הכל. הלוקיישן הוא הכי תל אביבי שיש, בבניין לשימור בפינת שדרות רוטשילד ומרמורק, והקונספט ישראלי עם טעם של פעם. בהתאם לכך תפריט האלכוהול מציע מגוון סוגי בירה ויין מתוצרת מבשלות ויקבים ישראליים, אך גם מותגי רטרו כברנדי 777 וליקר סברה. על תפריט האוכל חתומה השפית סבינה ולדמן, שיצרה מנות ביתיות משודרגות, כריכים ומזאטים שהולכים טוב עם אלכוהול: קלאמרי על מסבחה, שעועית לבנה ושרי צלויות (29 ₪), כריך פתוח עם טונה, תפוחי אדמה, לימון כבוש, זיתים, אריסה וביצה (34 ₪), איקרה עם טרטר סלק חזרת (16 ₪) ועוד. ארוחות בוקר מתומחרות ב-30 שקלים בממוצע ובצהריים מוצע תפריט עסקיות על בסיס ראשונה+ עיקרית במחיר המנה העיקרית (45 ₪). קפה אסקוט
רוטשילד 142, תל אביב
שעות פעילות: כל יום 9:00 – 2:00

פיקניק על השטיח בסלון
טרנד המעדניות (המבורך, יש לומר), מאפשר לקחת קצת מהמסעדה הביתה ולערוך פיקניק משובח על השטיח בסלון בלי להתאמץ. ביסטרו טשרניחובסקי 6 הצטרף לאחרונה למגמה ופתח מעברו השני של הכביש מעדנייה קטנה ומתוקה. הבעלים, השף אייל מרון, נשבה לאחרונה בקסם של המטבח הפורטוגלי ושל תעשיית היין המקומית, ומציע גם לכם לנסות. על המדפים סדורים בקבוקי יינות מפורטוגל במחירים סבירים, למשל רוזה של דאו אלברו קסטרו (75 ₪) קליל וקיצי וסוגי פורט מיוחדים. לצדם נמכרים מעדנים מתוצרת המטבח של טשרניחובסקי 6 או של יצרני בוטיק שנבחרו על ידי השף: דגים, בשרים, נקניקים, כבושים, סלטים, עוגיות וקונפיטורות. בימי שישי נמכרים במקום לחמים, מאפים לשבת ואוכל מוכן, ובשאר ימות השבוע אפשר לעצור לנוח מהחום על שרוול של 3 כוסות יין לטעימה (40-45 ₪) ותפריט קל של גבינות, בשרים קרים וכריכים (28-45 ₪).
Adega טשרניחובסקי
טשרניחובסקי 5, תל אביב
שעות פעילות: ב'-ה' 12:00-חצות, ו' 10:00-חצות, שבת 10:30-חצות, ראשון סגור

 

 

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של שרון בן דוד

5 מסעדות בשר אחרות
מתחם שרונה
6 מסעדות חדשות בירושלים
הפתיחות - מסעדות חדשות בתל אביב
חמש מסעדות חדשות בתל אביב - יוני 2014
חמשת הלייט נייט המומלצים בתל אביב
 4 ביולי 2014 - לא על ההמבורגר לבדו
חדשות מרץ מהצלחת-תל אביב
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח