נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מתחם יס פלאנט בראשון לציון מנקז אליו המוני בליינים, שבאים לא רק לראות סרט אלא גם לבלות במזגן ולברוח מהלחות של סוף הקיץ. 55 Drafts & More, מקום חדש מבית היוצר של בעלי טמפל בר, רשת ההמבורגרים בלאק ורשת דיאנא בעיר, מתאים לטרנד ולמזג האוויר כמו בירה לכוס קרה. ואפרופו בירה, זה העניין המרכזי כאן בזכות 55 חביות בירה למזיגה מאייל וסטאוט עד לאגר, כולל כמה סוגים בלעדיים. על תפריט האוכל חתום השף צחי בוקששתר שיצר מנות שהולכות טוב עם בירה באופן מסורתי ובכלל: טוסטים 5X5 - כריכים פתוחים מלחם איטלקי במילוי סינטה כבושה על גואקמולי, כבד קצוץ של סבתא ובשר קצוץ מוקפץ עם בצל ותבלינים ריחניים (43 ₪), צ'יפס הולנדי home made (29 ₪), נקניקיה על שעועית בובעס (43 ₪) ועוד. לרעבים ממש מיועדת מחלקת מנות עיקריות בסגנון בר טיפוסי עם המבורגר ברוטב בצל ויין אדום (63 ₪), אנטריקוט קלאסי  (119 ₪), פיש נ' צ'יפס (63 ₪) ודומיהן. חלק אחד של החלל מעוצב כרחוב גרמני טיפוסי עם חזיתות מבנים ובמה בסגנון ביר גארדן ממינכן והסביבה, וחלקו השני דמוי האנגר תעשייתי שבמרכזו נציגות מכובדת לבירות המוגשות במקום. סוגים שונים של מקומות ישיבה מאפשרים בילוי מכל סוג, מקבוצת חברים רועשת וספורטיבית (בחלל פזורים 20 מסכי הקרנה למשחקי ספורט) או ארוחות משפחתיות גדולות ליד שולחנות אבירים ועד דייט רגוע על ספה צדדית.
55 Drafts & More
יס פלאנט, רחוב המאה ועשרים 4, ראשון לציון מערב (סמוך לסופרלנד)
שעות פעילות: א'-ה' 17.00 ועד אחרון הלקוחות, ו'-שבת 12:30 ועד אחרון הלקוחות

תאוות בשרים
בשנים האחרונות ביסס אזור התעשייה ברמת ישי את מעמדו כמקום עלייה לרגל לחובבי בשר, שעוצרים בדרך לצפון או מגיעים במיוחד. ללימוזין הוותיקה חברו מסעדות בשר נוספות והאחרונה שבהן היא בשרל'ה, שבימים אלה ממש עושה את צעדיה הראשונים. השם אולי נשמע מוכר ולא בכדי מפני שזהו סניף שלישי לרשת בשרים מצליחה עם מסעדות בחיפה ובקריית חיים. שי אראל, יזם, מסעדן וזוכה הישרדות (לא VIP אלא בגרסה העממית) ושותפו אלירן אלקיים חברו לקצב הגלילי אכרם דבאח והרכיבו תפריט על בסיס נתחי בשר איכותיים עם טעמים מהגליל: קבבוני טלה וטחינת אל ארז (65 ₪), סטייק אנטריקוט רמת הגולן ( 99 ₪), מיקסים לזוג ולארבעה סועדים ממש רעבים (250 ו-399 ₪ בהתאמה) ועוד. תפריט 'קרובים לצלחת' מציע מגוון רחב של נתחי בשר נדירים כמו  שקדי טלה ופריים ריב וסינטה מעגל חלב, המגיעים ישירות מעדרים פרטיים ברמת הגולן. כמו כן נמכרים במקום מוצרי מעדנייה דוגמת שמני זית מהמטע הפרטי של דבאח, זיתים במשקל ורטבים. תאוות בשרים זה כאן.
בשרל'ה
אזור התעשייה רמת ישי
שעות פעילות: א'-שבת 12:00 עד אחרון הלקוחות

עכו ללא הפסקה
מתי בפעם האחרונה ביקרתם בעכו? אם קשה להיזכר סימן שהגיע הזמן להיכנס לאוטו לנסוע לצפון, כי העיר לא מפסיקה להתחדש. מסעדת אלמרסא, 'המעגן', ממוקמת בלב נמל עכו במבנה עות'מאני משופץ שמשקיף אל סירות הדייגים. מאחורי הסירים עומדים השף עלאא מוסא ושותפו מרואן סוואעד, חברי ילדות שחלמו לפתוח מסעדה. מוסא עזב קריירה מבטיחה במסעדות כוכבי מישלן בשטוקהולם והרכיב תפריט המשלב מסורת וחדשנות. כך אפשר למצוא זה לצד זה חציל בלדי עם טחינה ירוקה, בשר טלה טחון ושמן זית (29 ₪) וקרפצ'ו פילה עגל (42 ₪). קרבה לים והניסיון של מוסא בתחום מכתיבים התמחות בדגים ופירות ים במנות שמחברות בין מטבחים אירופיים קלאסיים למטבח הגלילי: דניס על מצע פריקי (85 ₪), סלמון ברוטב מרטיני תרד (89 ₪), בייבי קלמרי עם טחינה ירוקה ולימון כבוש (82 ₪) ועוד. המנות הבשריות נשענות על אותו קו מנחה ומשלבות ישן וחדש, ערבי ואירופאי כגון צלעות טלה ועלי גפן (89 ₪), וכך גם המנות האחרונות – קרם ברולה עם הל (28 ₪) וכמובן כנאפה מתוצרת בית (32 ₪).   
אלמרסא
נמל הדייגים, עכו
שעות פעילות: א'-שבת 12:00 - חצות

תפוח קטן במונטיפיורי
אומרים שתל אביב היא גרסה מוקטנת של ניו יורק. כאילו כדי להוכיח את הטענה נפתח ברחוב מונטיפיורי – שכבר מנכס לעצמו מוניטין של אבן שואבת למסעדות טובות - MERCER BAR מונטיפיורי, בר-מסעדה בסגנון התפוח הגדול עם מוזיקת האוס וניו דיסקו ותפריט שף עם השפעות מהמטבח האמריקאי. המנות אלגנטיות, מתוחכמות וצבעוניות בדיוק כמו העיר שמשמשת השראה: פרחי כנפי עוף פריכים בקרמל, צ'ילי סירצ'ה ושאלוט כבוש (46 ₪), קרפצ'יו אדום עם זית טאסוס, אדממה וארטישוק מוחמץ (46 ₪), אינטיאס עם סלט פלפלים מפוחמים, עגבניות, שום ספרדי מתקתק ועלי פאזי (46 ₪) ולקינוח אננס טרי עם גלידת וניל צרפתי ופקאן מסוכר (48 ₪). בר עשיר מציע קוקטיילים מתוחכמים לא פחות שמשלימים את החוויה וכל המקום כולו צועק I ♥ New York.
MERCER BAR מונטיפיורי
מונטיפיורי 27, תל אביב
שעות פעילות: א'-שבת 17:00 ועד אחרון הלקוחות

 

 

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של שרון בן דוד

5 מסעדות בשר אחרות
מתחם שרונה
6 מסעדות חדשות בירושלים
הפתיחות - מסעדות חדשות בתל אביב
חמש מסעדות חדשות בתל אביב - יוני 2014
חמשת הלייט נייט המומלצים בתל אביב
 4 ביולי 2014 - לא על ההמבורגר לבדו
חדשות מרץ מהצלחת-תל אביב
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי