נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

קינג ג'ורג'
הרשת שהנהיגה סטנדרט חדש בקולינריה התל אביבית והורידה את מחירי הארוחות במסעדות על הברכיים, מתרחבת ופותחת סניף ראשון מחוץ לגבולות העיר, במתחם הבורסה רמת גן. הקונספט נותר כשהיה: ארוחות גדולות, איכותיות וטעימות במחירים עממיים. עיצוב צעיר וחדשני פונה לפלח אוכלוסייה מגוון, מארוחות עסקיות בצהריים דרך ארוחות לכל המשפחה אחר הצהריים ובסופי שבוע, ועד בילוי לילה מבוסס אוכל ואלכוהול. התפריט כולל מנות הראשונות, עיקריות וקינוחים עם קריצה למטבחי איטליה וארצות הברית ולמטבח ביתי שכולם אוהבים. לדוגמה בהתאמה לקטגוריות הנ"ל: פטה כבד (15 ₪), שיפודי סלמון (25 ₪); סנדביץ' רוסטביף חם (30 ₪), פילה סלמון בגריל עם פירה וסלט (40 ₪), סטייק אנטריקוט (70 ₪); סופלה שוקולד, עוגת טופי חמה (27 ₪).
מיקום מרכזי, אטרקציות במרחק הליכה או נסיעה קצרה (תיאטרון היהלום, הספארי), קרבה לתחנת הרכבת ולעורק תחבורתי מרכזי הופכים את המקום לאטרקטיבי עבור קהלים רבים לכל כל שעות היממה. ניתן לערוך במקום גם אירועים פרטיים.
אבא הלל 7 רמת גן, 03-5756060
שעות פעילות: א'-שבת מ-12:00 עד חצות

סלט עוף. קינג ג'ורג'. צילום: עדי זיו אב

פיט קפה
בתזמון ומיקום צמוד למכון הכושר גרייט שייפ ברמת השרון נפתח פיט קפה, בית קפה למתאמנים וספורטאים אבל לא רק. תזונאית מומחית ייעצה לשף, וביחד נבנה תפריט תומך ספורט עם מנות כגון אסאי מוזלי ופנקייק חלבונים (34 ₪ כל אחד), אך גם סלטים (38-52 ₪), כריכים (36-44 ₪) ופסטות (42-28 ₪) שאפשר ליהנות מהם גם אם לא מתאמנים למרתון. לילדים עם רעב בריא מכל הבחינות מציעים כאן פסטה ברוטב עגבניות או חזה עוף ופתיתים (32-38 ₪), ומכיוון שהפילוסופיה של הבעלים גורסת שאפשר לאכול נכון וליהנות מבלי להתנזר יש גם קינוחים ואפילו בירה, שנתמכת במחקר שהמשקה האלכוהולי מסייע להתאוששות מאימונים. העיצוב מודרני ונקי, ומרפסת ירוקה היא המקום הנכון לשבת בו כשמזג האוויר מאפשר.  
הנצח 4, רמת השרון, 053-7104382
שעות פעילות: א'- ה' 7:30-22:30, ו' 7:30-17:00, שבת 8:00-17:00

טמפל בר
רשת הברים האיריים המצליחה נוטעת סניף במקום הכי מבוקש בתל אביב, תחילת שדרות רוטשילד בואכה רחוב הרצל. הקונספט נותר כשהיה: 77 סוגי בירות בברזים ובבקבוקים ותפריט תומך אלכוהול – המבורגר (63 ₪), צ'יפס בלגי (29 ₪), נאצ'וס (35 ₪), כנפי עוף (55 ₪) ועוד. חידוש שקיים רק בסניף רוטשילד הוא קומת גלריה מעוצבת בסגנון לאונג' עם ספות נמוכות שמאפשרות ישיבה נינוחה ובילוי בכיף. בסופי שבוע זה המקום הראשון שנתפס על ידי קבוצות של חבר'ה צעירים, ולכן כדאי להזמין מראש. בשעות הצהריים מוצע דיל עסקי במחיר 52 ₪, ובנוסף ספיישלים מתחלפים ברמות מחיר נמוכות יותר – 38 ו-45 ₪. 
רוטשילד 11, תל אביב, 03-5356433
שעות פעילות: א'-שבת מ-12:00 עד לקוח אחרון

לובי. צילום: אנטולי מיכאלו

לובי
מה קורה כשמחברים שף שעבד במסעדה הכי טובה בעולם ומגה-אדריכל שעיצב את המסעדה הכי יפה בעולם? מקבלים את לובי, מסעדה חדשה שנפתחה בצפון דיזנגוף. השף ואחד הבעלים הוא דני טופלד, שצבר קילומטרז' בהרברט סמואל ובעלמה לאונג' של רושפלד ובנומה המהוללת בקופנהגן, ועל העיצוב חתום אלכס מייטליס, מי שעיצב את נופי בלונדון, שזכתה בתואר המסעדה היפה בעולם. הקונספט שנבחר הוא פיוז'ן ים תיכוני עם תפריט מצומצם, כ-20 מנות בגודל בינוני בסך הכל, והשראה ממטבחי המזרח הרחוק, ספרד, איטליה והים התיכון. תמחור מתון, 30-60 ₪ למנה, מעודד להתנסות בכמה שיותר טעמים וסגנונות. החלל מוגדר כמינימליסטי ומזמין ומתכתב עם תל אביב של שנות ה-60. המטבח פתוח ואזורי הישיבה פונים לרחוב כדי שכל התל אביביות תיכנס פנימה. 
דיזנגוף 300, תל אביב, 03-5222300
שעות פעילות: א'-ו' 01:00-17:00.

 

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של שרון בן דוד

5 מסעדות בשר אחרות
מתחם שרונה
6 מסעדות חדשות בירושלים
הפתיחות - מסעדות חדשות בתל אביב
חמש מסעדות חדשות בתל אביב - יוני 2014
חמשת הלייט נייט המומלצים בתל אביב
 4 ביולי 2014 - לא על ההמבורגר לבדו
חדשות מרץ מהצלחת-תל אביב
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח