נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בשנת 2016 החליט השף שרון כהן (שילה, קפה אירופה) לפנות לאתגר חדש, להיכנס עמוק למטבח האסיאתי ולפתוח מקום שיספק אלטרנטיבה צעירה ואיכותית לז'אנר שהישראלים למדו כל כך לאהוב. כך הוקמה לה מסעדת פלורנטין האוס - חלק מקומפלקס מעוצב הכולל מלון בוטיק וגלריה לאמנות בלב שכונת פלורנטין בדרום תל אביב. כהן בחר להגיש במקום מנות שהן פרשנות חדשה ועדכנית שלו לטעמים המסורתיים, כולל מרכיבים רבים ושימוש בהמון תבלינים שבאים לידי ביטוי בתפריט מגוון (כמו כוסברה, שום, צ'ילי, ג'ינג'ר, למון גראס וקפיר ליים). עם הזמן התגבש אופייה של פלורנטין האוס, שמציעה כיום את אחת החוויות האסיאתיות הכיפיות בעיר – שלא באה על חשבון חומרי גלם משובחים, מחירים נגישים שתואמים לרוח הקהל המקומי ורמת ביצוע גבוהה שמאפיינת את מפעלי השף.

פלורנטין האוס – לכל הפרטים
להזמנת משלוח מפלורנטין האוס
הסושיות הכי טובות בארץ
13 אסיאתיות מובחרות מרחבי הארץ
מסעדות החובה של תל אביב

סלט פפאיה עם טונה אדומה של פלורנטין האוס (צילום: באדיבות המקום)פתיח מושלם לכל ארוחה. סלט פפאיה עם טונה אדומה של פלורנטין האוס (צילום: יהונתן בן חיים)

כעת יוצאת בשורה חדשה מהמקום – שירות משלוחים עד הבית שמתחיל לפעול בהדרגה בימים אלו, ובשיאו יגיע לפעילות שוטפת מדי יום בשעות 23:00-18:00. מה תוכלו לקבל? מנות ראשונות של סלטים מרעננים כמו אטריות שעועית (38 שקלים); סלט וייטנאמי מלא טעמים ומרקמים (44 שקלים); סלט פפאיה עם או בלי טונה אדומה (58-38 שקלים); ותפריט עשיר של מיני דים סאם, בהם גיוזה טופו, פרגית, הר גאו שרימפס, באו בקר ועוד (49-38 שקלים למנה של שלוש-ארבע יחידות). גם על באנים אווריריים לא וויתרו כאן, אותם ממלאים בכמה אפשרויות יצירתיות שלא נוטים לפגוש בכל מזללה אסיאתית, כמו באן עם סרטן רך שריון, באן עם בשר אונטריב ובאן במילוי בטן חזיר צרובה (39-35 שקלים ליחידה).

באן עם סרטן רך שריון של פלורנטין האוס (צילום: באדיבות המקום)באנים קצת אחרים. באן עם סרטן רך שריון של פלורנטין האוס (צילום: יהונתן בן חיים)

בגזרת העיקריות תוכלו להזמין בשלב זה כארבע מנות בלבד, בהן תבשיל קארי תאילנדי צהוב בחלב קוקוס (מ-68 שקלים) ותבשיל בשר בסגנון וייטנאמי (64 שקלים). יש גם מנות ילדים ברוח המטבח, וקינוח אחד בשלב זה – בננה לוטי המוכר והטוב, שצולח משלוחים בגבורה. מהזווית הטבעונית, בחלק גדול מהמנות אפשר לבקש גרסה נטולת מוצרים מהחי - מבלי לוותר על עושר הטעמים והרבדים.

אם בכל זאת בחרתם להגיע למסעדה עצמה, נסו לכוון להפי האוור – במהלכה אפשר ליהנות מהקוקטיילים המקוריים של המקום במחיר סופר-משתלם של 15 שקלים לכוסית, בימים ראשון עד רביעי מ-22:00 ובימי שישי מ-22:30.

שומאי שרימפס וקוקי סאן ז'ק של פלורנטין האוס (צילום: באדיבות המקום)תפריט עשיר של דים סם. שומאי שרימפס וקוקי סאן ז'ק של פלורנטין האוס (צילום: יהונתן בן חיים)

משלוחים מתקיימים נכון לימים אלה ברחבי תל אביב בלבד, בין השעות 18:00-23:00 (מלבד ימי שישי) . מינימום הזמנה - 80 שקלים (קלללל) ודמי משלוח בסך 9 שקלים. אנחנו יודעים מה נאכל היום בערב.

להזמנת משלוח מפלורנטין האוס
פלורנטין האוס - פלורנטין 6, תל אביב,  053-4272387

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פיצריות מושחתות ומסעדות המבורגר: מי צריך יותר?
שנת הדרקון: מצעד האסייתיות שעשו לנו את הקורונה
עולים לעיר הבירה: מסעדות מומלצות בירושלים
החומוס של השכונה: חומוס כספי בפתח תקווה
סיור שווקים: טייק אווי בשוק בין הדוכנים
ירוק בחורף: מנות ומתכונים עם אבוקדו
בוקר לאורך כל היום: המלצות טייק אווי
בראנצ'ים בטייק אווי ברחבי הארץ
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ