נגישות
נגישות

ג'ודית: הקפה החדש של שכונת מונטיפיורי בתל אביב

ויטרינה עם מאפים טריים, כריכים מופלאים בחצי כיכר לחם, ארוחות בוקר מגוונות עם קפה משובח וארוחות עסקיות משתלמות במיוחד – הלכנו לבקר בקפה ג'ודית החדש בשדרות יהודית בתל אביב

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 23/07/2018, 16:00 תאריך עדכון: 07/07/2020, 22:18
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בצל בניית גשר יהודית בשכונת מונטיפיורי, אולי אחת מהשכונות הכי "תל אביביות" שמזוהות עם אופייה הצבעוני של העיר, נפתח לאחרונה מקום חדש שמסתמן כאחד הלוקיישנים הנעימים והבטוחים באזור השוקק. המקום החדש נושא את השם ג'ודית והוא פועל במתכונת של בית קפה קליל ומשפחתי שפונה לכולם. אז כן, קפה יש בו, בבית הזה, אבל ממש לא רק.

ג'ודית - לכל הפרטים
מסעדות החובה של תל אביב
מאפי הבוקר הטובים בתל אביב

ג'ודית נפתח על ידי שחר פרל ואלון כץ, שני חבר'ה צעירים שבילו את העשור האחרון בעבודה קשה בבתי קפה ומסעדות שהכינו אותם לרגע הזה בו הם "טסים סולו". הוא נפתח מתוך מטרה ברורה להיות המקום אליו מגיעים בין אם רוצים קפה של בוקר (מהפולים המשובחים של בית הקלייה מוטו), בירה של שעה שמחה, ארוחת ערב מכובדת ואפילו מאפייה, ובעצם לספק מענה למאוויי התיאבון שלנו לאורך כל שעות היום.

ג'ודית (צילום: באדיבות המקום)מתאים לכל שעה ביום. ג'ודית (צילום: באדיבות המקום)

כיאה למקום שכונתי בגובה העיניים, ג'ודית מציע תפריט מגוון המחולק לארוחות בוקר, סלטים, כריכים ומנות עיקריות. אם תגיעו לכאן בשעות הבוקר תפגשו נבחרת שמשלבת את המוכר והטוב לצד כמה הפתעות עם קצת יותר אופי: ארוחת בוקר ישראלית שכוללת שתי ביצים לבחירה, לחמים ומאפי בוקר, ושפע של מטבלים טריים, בהם גבינת שמנת וסחוג, אריסה ולימון כבוש, סלסת פלפלים קלויים, ארטישוק א-לה רומנה, ספייסי טונה ואבוקדו (53 שקלים כולל שתיה חמה וקרה). לאסלים בינינו ארוחת בוקר של בורקס תרד וגבינות, בליווי טחינה, רסק עגבניות, ביצה קשה וחריף כמיטב המסורת (32 שקלים); "ג'ודיתי תמתי"- מנת שקשוקה מעוטרת בחומוס עם מבחר לחמים (41 שקלים); ומוזלי מיוגורט עיזים עם גרנולה פריכה וסלט פירות (38 שקלים).

גם בגזרת הסלטים דאגו לספק מגוון ידידותי למנות שיכולות לבוא בפני עצמן, או כתוספת לארוחה של ממש, כמו לבבות חסה רומית עם עוף צלוי, פרמז'ן ורוטב קיסר (50 שקלים); סלט פאטוש מרענן עם ירקות גינה, כוסברה, בצל סגול, גבינה פטה וקרעי לחם צלויים (45 שקלים); סלט אנרגיה ירוקה מקינואה חומה, קייל, נענע, ענבים, שרי צהוב, אגוזי מלך ורוקט (43 שקלים), וסלט עלים עם הפתעות בביס, כמו תפוחי עץ, צנוניות, צימוקים וחלומי צלויה (43 שקלים).

ארוחת בוקר של ג'ודית (צילום: באדיבות המקום)בין המוכר והטוב לבין הפתעות עם אופי. ארוחת בוקר של ג'ודית (צילום: באדיבות המקום)

הפועלים החדשים

תחת קטגורית הכריכים, אגף שלא תמיד מקבל את היחס הראוי בתפריטים, מצאנו את הפתעת העונה ואת המנה האולטימטיבית שכל אדם רעב ישמח לקבל: מלבד כריכי סקאצ'יאטה (כריכים בפוקאצ'ה איטלקית פריכה וחמה) המלאים בפטריות צלויות, חלומי צלוי ועוד כמה אפשרויות, תוכלו ליהנות גם מהשוס "עד חצי הכיכר" - מדובר בארוחת פועלים בחצי כיכר לחם, ממולא בעוף צלוי עם רוטב צ'יפוטלה, אבוקדו, בצל מקורמל וביצת עין; או ברוטב בולונז עשיר עם איולי, רוקט ועלי בזיליקום טריים (52 שקלים).

לחמים של ג'ודית (צילום: באדיבות המקום)מקבלים את הכבוד הראוי. לחמים של ג'ודית (צילום: באדיבות המקום)

ארוחת הפועלים הזאת היא אחלה רמז למנות העיקריות שיוצאות כאן מהמטבח. במסגרת עסקית הכוללת מנה ראשונה, עיקרית ושתייה קלה במחירים של 49 או 59 שקלים, תוכלו לבחור בין חריימה טבעוני שעשוי מקציצות טופו ברוטב עגבניות מרוקאי עם חלה חמה; פפרדלה בולונז עם עשבי תיבול טריים; הג'ודבורגר- 200 גרם של המבורגר עסיסי עם תפוחי אדמה צלויים בתנור, ועוד.

אין ספק שחלק ניכר מבית קפה שכונתי הוא המאפים ואצל ג'ודית, הויטרינה השקופה תמיד מלאה במאפים טריים, עוגיות ועוגות, ברוסקטות, חלות ולחמי מחמצת משלל סוגים, אותם תוכלו לאכול במקום וגם לקחת הביתה אם תרצו. מחירי המאפייה נעים החל מ-3 שקלים למאפים קטנים, 17 שקלים ללחמים ועד 35 שקלים לעוגות ועוגיות. ג'ודית, אכן נעים להכיר.

ארוחת פועלים עם רוטב בולונז של ג'ודית (צילום: באדיבות המקום)הפתעת העונה. ארוחת פועלים עם רוטב בולונז של ג'ודית (צילום: באדיבות המקום)

ג'ודית – שדרות יהודית 21 תל אביב, 053-9386127. המקום פתוח בימים ראשון-חמישי בין השעות 22:30-07:30, וביום שישי עד סביבות השעה 16:00. בשבת המקום סגור לעת עתה.

לכל בתי הקפה בתל אביב לחץ כאן

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
ג'ודית בתל אביב
053-9386127

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
דוניס דגים ויין  - אוכל משובח ואירוח נפלא
מתי הפעם האחרונה אכלתם אוכל צרפתי אמיתי, ו... כשר?
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
אייל שני עושה גלידה, מה, לא נטעם?
יום האישה עם כוכבת משחקי השף: "ידעתי שאצליח"
באנו להגזים: המשתה המטורף של נויפלד