נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מסעדה מצליחה שהתחילה כבית קפה צנוע, מסעדת שף אמיתית, דונר אסלי, מתחם קולינרי עצום ומסעדה אחת המכוסה בשכבה דקה של אבק כוכבים. מגיעים בקרוב ליהוד ורוצים לאכול ארוחה לא פחות ממצוינת? אין שום בעיה: הקדישו כמה דקות לקריאת הכתבה שלפניכם והכירו את חמש המסעדות הטובות ביותר שפועלות כיום בעיר.

המסעדות הכשרות הטובות בארץ
איפה אוכלים ברחובות?

אסתר

את הרשימה בחרנו לפתוח עם המסעדה המפתיעה מכולן, מהסוג שלא חשבתם שתמצאו ביהוד. אסתר היא מסעדת שף הנמצאת בבעלותו של איציק בר סימן טוב, החובש גם את כובע השף במקום. אחרי שסיים את לימודי הבישול בבית הספר תדמור, טס לצרפת שם עבד במסעדת שלושה כוכבים. עם שובו לארץ, התמנה לשף של מסעדת קלודין המיתולוגית וב-2007 פתח את אסתר, יחד עם אשתו טלי. מסעדת אסתר פועלת בחצר האחורית של בית ערבי מקסים ומציעה לצד תפריט האוכל היצירתי, גם תפריט יינות איכותי ומקורי. מדי בוקר איציק הולך לירקן הקרוב, בוחר את הירקות ומחליט אילו מנות ספיישל יגיש לסועדים במהלך היום: בדיוק כמו מה שקורה במסעדות שף צרפתיות אמיתיות, הפועלות באזורים כפריים.
אסור לפספס: לכו על רביולי גבינות רכות בחמאת עגבניות ומרווה ותטעמו מה מגע של שף יכול לחולל למנה יחסית פשוטה ומוכרת.
אסתר, דרך העצמאות 8, יהוד. טלפון: 053-4294477

esterסגנון צרפתי. אסתר (צילום: באדיבות המקום)

דונר

אמנם לא בדקנו את זה לעומק, אבל יש לנו הרגשה שלירז אוחיון היא מהנשים הבודדות בתעשיית השווארמה המקומית. יחד עם בעלה, אמיר, היא מנהלת ביד רמה את אחת ממסעדות אוכל הרחוב הטובות ביותר בארץ. שלושה סוגי שווארמה מוגשים בדונר של משפחת אוחיון: הודו נקבה, פרגית ועגל עם כבש טחון. כל אחד מהם עשיר בטעמים, הודות לתערובת התבלינים הסודית (שהמתכון שלה עובר במשפחה של לירז מדור לדור) ומוגש עם המון אהבה.
אסור לפספס: בביקור הבא שלכם, לכו על שילוב של דונר קבב (עגל עם כבש טחון) עם פרגית.
דונר, שבזי 18, יהוד. טלפון: 053-9377405

טאטי לופט

מסעדת טאטי המקורית נפתחה בגבעתיים ב-2002 והפכה תוך זמן קצר להצלחה מסחררת. שש שנים מאוחר יותר, הקימו בעלות המסעדה וונסה רקין וענת זרמתי, את מתחם טאטי לופט, בהאנגר רחב ידיים (900 מ"ר) באזור התעשייה של יהוד. במתחם שחוגג השנה עשר שנות פעילות, תמצאו חדר אירועים אקסקלוסיבי ומאובזר, פטיסרי בסגנון אירופאי, מאפיית בוטיק איכותית במיוחד ומסעדת ביסטרו איטלקית ים-תיכונית. במסעדת הביסטרו של טאטי לופט מגישים שפע מנות פופולאריות כמו סלט פטוש, קרפצ'יו בקר, כבדי עוף ביין אדום וקבב טלה, כך שכל אחד יכול למצוא מנה כלבבו בתפריט העשיר של המסעדה. למרות שהמסעדה פועלת במתחם עצום, אי אפשר להתעלם מהאווירה המשפחתית והחמה השוררת במקום, המיישרת קו עם הסניף שפועל בגבעתיים.
אסור לפספס: רביולי ארטישוק וגבינות בחמאת חרדל עם קונפי עגבניות שרי, ארטישוק איטלקי, יין לבן ומוצרלה די בפאלו. מנה שהיא תענוג של ממש.
טאטי לופט, אברהם גירון 3, יהוד. טלפון: 053-9381335

tati loftאווירה חמה ומשפחתית למרות המקום הגדול. טאטי לופט (צילום: באדיבות המקום)

זינק

מסעדת זינק נפתחה בשנת 2013 על ידי ניל רפאלי, אחיה (למחצה) של לא אחרת מבר רפאלי. ואם כבר מדברים על אחיות, אז נציין שמסעדת זינק שביהוד היא האחות הצעירה של מסעדת זינק התל אביבית. זינק התל אביבית הייתה בין המסעדות הראשונות ששמו דגש על תמחור נמוך של מנות. היא נפתחה ב-2005, נסגרה ב-2014 ועם סגירתה, פינו בעליה את כל המשאבים לאחות הצעירה. עד כה נראה (בלי עין הרע) שמאמציהם נושאים פרי.
אסור לפספס: פילה לברק בשמנת שמפנייה – חגיגה בצלחת.
זינק, אלטלף 9, יהוד. טלפון: 053-7102643
להזמנת שולחן בזינק

zincאווירה איטלקית במחיר נגיש. זינק (צילום: באדיבות המקום)


לחם יין

את לחם יין שנפתחה ב-1999, הקימו רונה פרדיס ודגנית עמיחי. רונה פרדיס היא מעצבת פנים, דגנית עמיחי היא מפיקת טלוויזיה ושתיהן הגיעו לעולם המסעדנות ללא ניסיון קודם בתחום. בתחילת הדרך, המקום פעל יותר כבית קפה שכונתי, שהגיש שני סוגי כריכים ושני סלטים. במהלך השנים נוספו לתפריט עוד ועוד מנות, קהל הלקוחות הלך והתרחב בהדרגה ואילו כיום לחם יין היא כבר לא בית קפה אלא מסעדה שמגיעים אליה אפילו מהערים הסמוכות.
אסור לפספס: מניפת פילה בקר על פפרדלה טרייה תוצרת בית, ברוטב שורשים ויין אדום היא פשוט מנה מנצחת. ולחשוב שפעם היו מגישים פה רק כריכים וסלטים...
לחם יין, דרך החורש 4, יהוד. טלפון: 053-9443662

פעם היה פה רק לחם. לחם יין (צילום: באדיבות המקום)

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
זינק ביהוד
053-7102643
לחם יין ביהוד
053-9443662

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה