נגישות
נגישות

אוכלים בגרג בנמל תל אביב

התפריט של קפה גרג התגלה כמפתיע במיוחד: מנות אסיאתיות מעולות, פסטייה עם טוויסט, פלאפל בורגר שהיה מעבר לציפיות, וקינוחים ללא תוספת סוכר למי ששומר. כל אחד יכול למצוא כאן משהו שהוא אוהב

מסעדות בתל אביב חדשות מהצלחת
ארז זונדלביץ
תאריך פרסום: 30/10/2017, 16:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

הפעם האחרונה שהייתי בסניף של גרג קפה הייתה לפני כמה שנים טובות. הביקור שלנו בגרג בנמל לימד אותי שיש סיבה מאוד טובה שגרג קפה ממשיכה להוביל בתחום רשתות בתי הקפה.

התפריט עשיר ומכיל מגוון סלטים, מנות ראשונות, פסטות, מנות אסיאתיות, מנות בשריות לצד מגוון מנות טבעוניות, שייקים, קינוחים ועוד. עד כאן, אם היו מספרים לי את כל זה, לא הייתי מופתע. בתי קפה לרוב נוטים להכיל תפריטים מגוונים כדי שכל אחד יוכל למצוא משהו שמתאים לו. מה שהפתיע אותנו היתה האיכות.

הפסטייה של קפה גרג
הביקור שלנו התחיל במנות ראשונות. אני ובת הזוג מתים על אוכל הודי, לכן כאשר המלצרית אמרה לנו שנגמרו כל הסמוסות והנאמס, הבנו שפעם הבאה אנחנו צריכים להגיע בשעה יותר מוקדמת, כי הדברים הטובים הולכים מהר.

אבל, מסתבר שבגרג קפה יש לא מעט דברים טובים. בסופו של דבר הזמנו את הפסטייה – כאן הם מגיעים כרולים מטוגנים ממולאים במוצרלה, צהובה, בולגרית, בצל מטוגן, פטריות, פטרוזיליה וחמוציות בתיבול קינמון עדין. כל זה מגיע על סלט קטן בתיבול טחינה, סילאן ושומשום. הזמנו גם את הפלאפל במילוי טחינה.

פלאפל בורגר
שתי המנות היו מצוינות. הפלאפל היה רך ונימוח, והשוס היה הטחינה שבה הוא ממולא, וממש ניתן להרגיש אותה בכל ביס. מנה מעניינת ומפתיעה.

הפלאפל היה כל כך טעים שזה עשה לנו חשק לעוד, אז לעיקרית הזמנו את הפלאפל בורגר עם חציל מטוגן, טחינה, חלפיניו (אבל לא חריף מדי), וירקות בתוך לחמניית המבורגר איכותית. אם לא הייתי טועם את המנה הראשונה כנראה לא הייתי מזמין את הפלאפל בורגר. הניסיון שלי מלמד אותי שכמעט תמיד זה נגמר במשהו שמרגיש כאילו אתה אוכל לחם בתוך לחמנייה. פשוט יותר מדי יבש.
אבל גם כאן גרג עמדו ברמת האיכות והמקצועיות, וסיפקו המבורגר טבעוני מצוין.

בנוסף להמבורגר גם הזמנו הדג מסאלה שהיה מצוין, ולדעתי המנה המנצחת של הערב. המנה היא קוביות סלמון ברוטב גארם מסאללה ויוגורט מוקפץ עם אפונה, תפו״א, בצל, שעועית ועגבניות, לצד אורז. בתחילת הערב הזה לא הייתי בכלל מתחיל לחשוב שהמנה האהובה עליי בגרג קפה תהיה מנה אסיאתית. מסתבר שיש כמה מנות אסיאתיות בתפריט שנשמעות מעולה, וזו היתה ללא ספק שוס קולינרי.
פלאפל בורגר של קפה גרג

קינוחים ללא תוספת סוכר
המנות של גרג ענקיות (!) ובגלל זה הקינוחים לא היו מובנים מאליהם. היינו צריכים לחכות רבע שעה כדי לנוח לפני החלטנו להמשיך הלאה לקינוחים, אבל עשינו עסקה עם הבטן הנפוחה שלנו לא להזמין משהו משמין מדי. גם ככה אנחנו בזמן האחרון משתדלים להימנע מסוכר, ולכן הזמנו שני קינוחים שהם ללא תוספת סוכר. כבר אמרתי שכל אחד יכול למצוא משהו שהוא יאהב בתפריט?

הזמנו עוגת גבינה קפואה עם פירורים (ללא תוספת סוכר) ופאי תפוחים עם גלידה. שני הקינוחים היו טעימים ולא מתוקים מדי. בדיוק מה שהיינו צריכים.

אנחנו ללא ספק נחזור שוב לגרג בנמל, רק שהפעם הבאה תהיה במהלך היום. אין כמו נמל תל אביב באור, וגם אנחנו לא מתכוונים לוותר על לטעום את הסמוסה.

חשבון בבקשה:
פאי תפוחים - 39 ש״ח
עוגת גבינה - 39 ש״ח
דג מסאלה - 69 ש״ח
פלאפל בורגר - 49 ש״ח
פלאפל במילוי טחינה - 39 ש״ח
פסטייה - 39 ש״ח
תפוזים - 15 ש״ח
שייק פירות - 23 ש״ח
סה״כ: 292 ש״ח לארוחה מעולה לשני אנשים

גרג, נמל תל אביב. 053-7103011

* הכותב הוזמן להיות אורח המקום

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
קפה גרג בתל אביב
053-7103011

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מייקס פלייס הרצליה (צילום: באדיבות המקום)
 אוכלים בגרג בנמל תל אביב
ראצ'ה תלמד אתכם על אוכל גיאורגי
ביקור זוגי בארנולד בתל אביב
מסעדה ובייקרי: בראון בתל אביב
שני קילוגרם מעל כל היתר: מסעדת NG
יודעת את השפה: מסעדת בית איטלקי
יודעת את השפה: מסעדת בית איטלקי
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?