נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

פסטיבל טעמים בעמקים (צילום: גל מוסנזון) פריחה קולינרית בחורף הגלילי. פסטיבל טעמים בעמקים (צילום: גל מוסנזון)

פסטיבל טעמים בעמקים החל את דרכו ב-2004 כיוזמה משותפת של קברניטי מסעדת אוקטגון בנהלל ומשרד הפרסום הפקה עברית. מטרת העל של שיתוף הפעולה בין שני הגופים הייתה להפנות את תשומת לב המטיילים הרבים שעושים את דרכם לגליל העליון לאופי הייחודי של אזור העמקים ולחשוף אותם לפריחה הקולינרית ממנה נהנה האזור.

טעמים בעמקים - לכל הפרטים

מדי שנה בעיצומו של החורף, בזמן שהצמחייה מתחדשת והעמקים מוריקים, מושך פסטיבל טעמים בעמקים קהל עצום של מבקרים, שמגלים את פינות החמד הקסומות של נהלל, יוקנעם, הגלבוע, יוקנעם, בית שערים והסביבה. זה הזמן לחשוף את שלל האירועים שימתינו לכם בפסטיבל הקרוב, שייערך בחודש פברואר בפעם ה-16 ברציפות.  

יוצאים לדרך - אירוע הפתיחה במוזיאון העמק

הפסטיבל ייפתח כמיטב המסורת באירוע פתיחה חגיגי שיתקיים ב-2 בפברואר (20:00) במוזיאון העמק שבקיבוץ יפעת (ההשתתפות בתשלום ומותנית בהזמנה מראש דרך אתר הפסטיבל). במסגרת האירוע יעלו על הבמה בזה אחר זה הרכבים מוזיקליים מקומיים, בזמן שמסעדות ויקבים מהאזור, יציעו את מרכולתם בדוכני המזון והמשקה שיפעלו בין המוצגים ההיסטוריים. השנה ישתתפו בפסטיבל עשר מסעדות מובילות סך הכול וביניהן בלה (בית שערים), אוקטגון (נהלל) וטנדוקה (יוקנעם). לצד היקבים שישתתפו השנה בפסטיבל כמו יקב סריג (מרחביה) ויקב סימון (קריית טבעון), נפגוש השנה בפסטיבל גם את מבשלת הבירה התבור, ממושב שדמות דבורה.

פסטיבל טעמים בעמקים 2020 (צילום: באדיבות הפסטיבל) הפנינג קולינרי. פסטיבל טעמים בעמקים 2020 (צילום: באדיבות הפסטיבל)

20 ימים של שכרון חושים

בהמשך יתקיימו במסגרת הפסטיבל מגוון רחב של אירועים, כשעל קצה המזלג נזכיר את האירוע הקולינרי -מוזיקלי שיתקיים ב-6 בפברואר בשוק בעפולה (הכניסה חופשית), את תחרות הבישול "ילדים מבשלים" שתתקיים ב-13 בפברואר בקניון G שביוקנעם (17:00, כניסה חופשית) ואת תחרות "מאסטר שף ילדים" שתתקיים ב-20 בפברואר במתנ"ס עפולה (כניסה חופשית).

בנוסף הפסטיבל יכלול השנה שפע של אירועי תרבות ייחודיים כמו אירוע "שכנים ונהנים", שיתקיים ב-15 בפברואר בזרזיר -האירוע יתחיל במצעד מוזיקלי בשעה 11:00 וימשיך ב-13:00 עם מופעי מוזיקה, דבקה ומחול (כניסה חופשית). כמו כן, הפסטיבל יכלול השנה לראשונה אירועי ספורט כמו תחרות הניווט הספורטיבי שתתחיל ב-21 בפברואר ביער בלפור ותסתיים ב-22 בפברואר ביער בית קשת (בתשלום).

הפסטיבל יינעל באירוע הפתיחה של שביל נחל ציפורי ביום שישי, ה-21 בפברואר ובהפנינג שיתקיים לאורך הנחל ביום שבת, ה-22 בפברואר (כניסה חופשית).

מה בתפריטים?

בין ה-2 ועד ה-13 בפברואר, המסעדות שמשתתפות בפסטיבל יקיימו אירועים מיוחדים ויציעו תפריטים חגיגיים לכבוד הפסטיבל. התפריטים יכללו מנה ראשונה, מנה עיקרית וקינוח או כוס יין/בירה ויוצעו במחירים שבין 129-79 שקלים. כל תפריט יכלול מגוון מנות ראשונות, מנות עיקריות וקינוחים לבחירה כך שתוכלו לבנות לעצמכם את הארוחה המושלמת עבורכם באופן אישי. 

פסטיבל טעמים בעמקים 2020 (צילום: באדיבות הפסטיבל) פסטיבל טעמים בעמקים 2020 (צילום: באדיבות הפסטיבל)

המסעדות השונות יגישו את התפריטים המיוחדים בימים ראשון עד חמישי לאורך כל שעות הפעילות, בימי שישי עד השעה 16:00 ובשבתות החל מהשעה 18:00 (למעט מסעדת אסדו בר שבקיבוץ אלונים, שתגיש את התפריט המיוחד בימים חמישי ושישי בלבד).

בחוות התבלינים בגלבוע למשל, תוכלו ליהנות מארוחה הכוללת פולנטה כפרית חמה, נקניקיות עגל ביתיות המוגשות עם תבשיל כרוב וכוס יין של יקב הרי הגליל (109 שקלים), במסעדת ChezVeze (קריית טבעון) מארוחה הכוללת מיקס עלים ועדשים על טחינת יוגורט וגבינת פטה, פסטה כבדים עם שקדים ופרמז'ן ועוגת גבינה עם דובדבני אמרנה (119 שקלים) ואילו בטנדוקה מארוחה הכוללת חציל בלאדי בתוספת ירקות בגריל ושום קונפי, סטייק אנטריקוט עם תפו"א, לחם היין ומטבלים וכוס יין מחברת הכרם (99 שקלים).

בנוסף ישתתפו השנה בפסטיבל גם מסעדת האשכנזי ומסעדת השוק 34 מעפולה ופיאנו פיאנו וצ'אנג בה מיקנעם. בואו בהמוניכם!

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ