נגישות
נגישות

2018 תהיה טעימה. חוגגים שנה אזרחית במסעדות

כבר מזמן הפכו חגיגות השנה האזרחית החדשה לחגיגות קולינריות. מסעדות בכל הארץ מציעות תפריטים מיוחדים ומאוד מפתים, מנות ספיישל יוצאות דופן, קוקטיילים, יין חופשי ועוד הפתעות. כדאי להזמין לפני שייגמר לכם המקום

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 01/01/2017, 15:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

את ערב הסילבסטר שווה לחגוג בארוחה טובה במסעדה. מיטב השפים יוצרים מנות נפלאות ומיוחדות לערב זה. השמפנייה נשפכת כמו מים, והאווירה היא אווירת חג. עדיין לא הזמנתם מקום? כדאי כבר לשריין, ויפה שעה אחת קודם. אירועי הסילבסטר הכי טעימים במסעדות בכתבה הבאה.

תל אביב והמרכז

לונדון – תל אביב
ארוחה מפוארת שכוללת פטה כבד או סביצ'ה כמנת פתיחה, דואט מרק פטריות ובטטה כמנת ביניים, אנטריקוט או טי בון כבש עם רוזמרין וקונפי שום או פילה מעושן בתוספת תפוחי אדמה ובטטה מקורמלת לברק למנה עיקרית, סלט ירקות, קינוח (עוגת גלידה נוטלה), קפה ותה. בחצות – שמפנייה לכל אורח. הערב ילווה במוסיקה חיה ובמסיבת ריקודים. 260 שקלים לאדם, לא כולל שתייה קלה ואלכוהול. 
לונדון, הרברט סמואל 11, טיילת תל אביב. 053-9443256
מסעדת לונדון בסילבסטר

טש וטשה – יפו
ארוחה מפוארת הכוללת מנת פתיחה, מנת ביניים, מנה עיקרית, קינוחים, תה וקפה. וגם שתייה קלה, כוס שמפנייה או קוקטייל ליצ'י שמפיין לכל סועד, ובקבוק יין לזוג או 2 משקאות אלכוהוליים לאדם (וודקה/וויסקי/צ'הצ'ה). בין המנות: תבשיל לחי עגל גיאורגי עם תפוחי אדמה וערמונים; חצ'אפורי אצ'רולי; באדריג'אני (גלילות חציל במילוי טחינת אגוזים, שום ורימונים). 
טש וטשה, בית אשל 31, יפו. 053-4274825

טאטי – גבעתיים
בטאטי מקבלים את השנה החדשה עם כוס שמפנייה על חשבון הבית בחצות. מוזיקה עם די.ג'יי שימי גרין, אוכל מעולה וקוקטיילים מיוחדים. בר ים צלוי, ברווז בערמונים וכמהין, לובסטר עם איולי שום, לוקוס לבן בפסאטה עגבניות ופלפלים ועוד. 
טאטי, דרך השלום 53, גבעתיים. 053-9366102

NG – תל אביב
מסעדת NG  עם תפריט טעימות לסילבסטר, הכולל מנות פתיחה, מנות עיקריות, תוספות חמות וקינוחים. בין המנות: שייטל מעושן בתערובת תבלינים וחרדל בית; תמנון על הגריל; פטה כבד ברווז עם ריבת בצל. בעיקריות: מיקס MEAT  מבחר ממקרר היישון; טלה; נתח קצבים; NY סטייק; ראמפ סטייק. התפריט זוגי. 280 שקלים לסועד. 
NG, אחד העם 6, נווה צדק, תל אביב. 053-9442896
 
סופרה – ראשון לציון
במסעדה הגיאורגית סופרה מנצלים את התאריך החגיגי להשיק את מתחם האירועים הכי מפואר שאי פעם פתחו על חוף הים. כדאי לבוא כדי להבין במה מדובר.
סופרה, ילדי טהרן 3, סינמה סיטי, ראשון לציון. 053-9366287

קופינאס - צור  משה
מסעדת קופינאס במושב צור משה והשף ירון שנבל הכינו ארוחת סילבסטר חגיגית. בין המנות שיוגשו במסעדה: מרק קטיפתי של ארטישוק ירושלמי וקציפת ערמונים; פרח לוקוס – לוקוס נא עם צ'ילי, עלי מיקרו, עלי מיקרו, קרם יוגורט, לימון כבוש, קרם חציל שרוף וקרם עגבניות שרי צלויות; בריוש פטריות וביצה עלומה - לחם בריוש נימוח שעליו מבחר פטריות יער מוקפצות בשמן זית, קוניאק, יין לבן, שום, טימין, חמאה וביצה עלומה; סטייק אנטריקוט איכותי בחמאת שום ועירית; מדליוני פילה בקר ברוטב רוסיני קלאסי, ועוד.
קופינאס, השיבולים 3, מושב צור משה. 053-9376406

טאבולה - הרצליה
מסעדת טאבולה בהרצליה פיתוח מזמינה את כולם לחגיגה לשנה הועזית החדשה. במהלך הערב יוצע תפריט חגיגי, ומשקאות מיוחדים. ההרכב המוסיקלי "טושקו וחברים" יתארח בשירים משמחים. במהלך הערב יוגשו שמפניות, קוקטיילים ועוד. הזמינו מקום מראש.
טאבולה, יצחק בן צבי 75, הרצליה פיתוח. 052-9787258

טאיה - קדימה
לכבוד הסילבסטר יצר השף  ירון שנבל במסעדת טאיה האסיאתית ספיישלים ממטבחים אסיאתיים מגוונים. בין המנות שיוגשו בערב זה: טונה אדומה בציפוי שומשום שחור ולבן צרובה על הפלנצ'ה ומונחת על סלט קראנצ'י של גזר; כרוב ונבטים ברוטב ויניגרט יוזו; קלמרי סגול מוקפץ בווק ברוטב חלב קוקוס וקארי צהוב, תפוח אדמה ובצל ירוק. עיקריות: סטייק אנטריקוט 400 גרם ברוטב טריאקי; דג דניס שלם מפולט ומטוגן המוגש עם גזר, בצל ירוק ונבטים ברוטב סויה וקפיר ליים. אל הפינוקים הקולינריים יצטרפו קוקטיילים מושקעים  מהבר. 
טאיה, האופה 1, קדימה. 053-6130912
 קלמארי בומביי של טאיה

נאו סושי – גבעתיים
מסעדת נאו סושי בר האסיאתית בגבעתיים התרחבה ופתחה בר קוקטיילים גדול ומעוצב. בערב הסילבסטר תערך מסיבה המאחדת בין הבר למסעדה. על עמדת המוסיקה  DJ SHON OHANA , מנות ספיישל ועוד המון הפתעות במהלך הערב. 
נאו סושי, כצנלסון 55, גבעתיים. 053-9345529 
נאו סושי. צילום: יחסי ציבור
WEST SIDE – תל אביב
מסעדת West Side, בניצוחו של השף עומרי כהן, תציע לכבוד הסילבסטר ארוחת טעימות לצד די ג'יי אורח שינגן לתוך הלילה וקבלת פנים חגיגית שתקבל את פני האורחים. התפריט על טהרת תפריט החורף, יכלול חמש מנות ראשונות לזוג למרכז שולחן, כגון: כנאפה כבד אווז קרם ערמונים ולוטוס, גלידת פופקורן, רוטב בורדולז ושוקולד מריר. סיגר דגים על מצע עגבניות מגורדות, "לאבנה" עמבה ועלים טריים.

מנה עיקרית לבחירה כגון: פילה בקר על מצע פירה כמהין, מח עצם ורוטב בורדולייז. סלמון במרינאדה על מצע קרם בטטה לבנה, סלקים אפויים על מלח, שימג'י בגלייז טריאקי ופרח זוקיני בטמפורה או מנה זוגית לבחירה אנטריקוט פריים ריב - אנטריקוט פריים ריב על העצם 700 גרם. כמו כן, ספיישל קינוחי שף זוגי. לכל שולחן יוגש בקבוק יין אדום/ לבן של יקב טפרברג. 450 שקלים לסועד. כשר.
ווסט סייד, מלון רויאל ביץ', הירקון 19, תל אביב יפו. 053-7104537

אמריקה - תל אביב
במסעדת אמריקה במרכז רחוב אבן גבירול בתל אביב יחגגו את ערב הסילבסטר עם ספיישלים אמריקאים מושחתים וטעימים לצד התפריט הרגיל: פובוי פורק בלי בלחם בריוש, חלת בצל, עירית קצוצה ושמנת חמוצה (78 שקלים); סביצ'ה סקאלופ עם קרם אבוקודו, קולי חלפניו ועשבי תיבול, אננס וטומטיו מיובש (58 שקלים)| surf&truf burger המבורגר בקר 200 גרם, בשר לובסטר, הולנדז לימון מוגש עם צ'יפס בטטה (98 שקלים). בנוסף, תפריט קינוחים וקינוח סוויט ארט עם שערות סוכר. 
AMERICA, אבן גבירול 26, תל אביב. 053-9367027
קינוח סוויט ארט באמריקה. צילום: אנטולי מיכאלו
גרקו – תל אביב
בערב הסילבסטר במסעדת גרקו יוגש לצד תפריט המסעדה תפריט המורכב מההיצע הרב של יוון, לדוגמא: סקאלופ בגריל עם קרם פאב הורטב שקדים ועשבי תיבול (89 שקלים), 500  גרם של צלעות טלה מוגשות עם סלט בייבי ארטישוק, זיתי חלקידיקי, לימון ופטרוזליה  (162 שקלים) ועוד.  ברקע מוזיקה יוונית סוחפת ואווירה של חג.
גרקו, אורי צבי גרינברג 25 תל אביב. 053-9367941

ביסטרו גרינברג – תל אביב
בביסטרו גרינברג באזורי ח"ן בתל אביב, יוגשו לצד התפריט בערב הסילבסטר מגוון ספיישלים, לדוגמא: טרטר טונה אדומה וקוויאר אוסטרה, קרפצ'יו מלפפון ורוטב מיסו (68 שקלים), טורטליני לובסטר ברוטב ביסק, ארטישוק קונפי, צ'יפס ארטישוק ירושלמי ועלי שיסו (110 שקלים) ועוד.  
גרינברג, אורי צבי גרינברג 25 תל אביב. 053-7102679

מאפו – תל אביב
מסעדת מאפו של השף ניר צוק ממוקמת במלון פרימה סיטי בתל אביב, ומציעה ארוחה מיוחדת בערב הסילבסטר, הכוללת מנת פתיחה – בליני אווז ים תיכוני, מנה ראשונה לבחירה, מרק ערמונים למנת ביניים, מנה עיקרית לבחירה: חזה אווז מעושן ברוטב פטל בר; פילה בקר על תבשיל תרד ופיסטוק; פילה לברק עם אורז בר ולימון כבוש; רביולי ארטישוק ירושלמי בירקות ירוקים. קינוח איש: גורמנדיז:  צלחת עם שישה קינוחים. הארוחה תוגש ב-31.12 החל מ-18:00. 295 שקלים לסועד. 
מאפו, מלון פרימה סיטי, מאפו 9, תל אביב. 053-5494941
מאפו. צילום: איציק סינטוב

קיוטו – הרצליה פיתוח
חגיגה נוצצת בקיוטו עם די.ג'יי שינגן עד השעות הקטנות של הלילה, מנות ספיישל ועוד הפתעות. 250 שקלים לסועד. מומלץ להזמין מקום מראש. 
קיוטו, שנקר 7, הרצליה פיתוח. 053-9442792

BROWN – תל אביב
השפית מיכל לוי מגישה תפריט סילבסטר אלגנטי וזוגי במסעדת בראון הכולל פתיח, מנה ראשונה ועיקרית בהגשה אישית. הסרוויס יוגש בשני סבבים: 19:30 ו-21:30. בנוסף הארוחה תכלול מים מוגזים וקינוח גלידה תוצרת עצמית לסיום הארוחה.  ומה בתפריט? פטה כבד עם קונפיטורת תפוחים; פולנטה עם פטריות יער; ספגטי פירות ים ויין לבן; לברק ממולא תרד ועוד. 270 שקלים בהזמנה זוגית. ניתן לשדרג את הארוחה ב-65 שקלים לזוג ולקבל 2 כוסות יין/ קוקטיילים לבחירה מהתפריט אלכוהול.
בראון – BROWN, ניסים אלוני 10, מתחם G, תל אביב. 053-9344955

משק ברזילי – תל אביב
במשק ברזילי חוגגים את הסילבסטר בארוחה טבעונית עם טעמים אקזוטיים. השף נריה קלנטרוב יצר ארוחת פיוז'ן טבעונית בת 5 מנות, הכוללת פתיח של לחמניות ספירולינה מאודות; סלט אקזוטי למנה ראשונה, מרק סלק וארטישוק למנת ביניים; טופו כבוש אפוי בטנדורי עם ירקות שורש לעיקרית, קינוח זוגי, 2 כוסות שמפנייה ושתייה חמה. הארוחה תוגש בשני סבבים: סבב ראשון ב-19:00, סבב שני ב-21:00. 160 שקלים לזוג. הזמנת מקומות מראש. 
משק ברזילי, אחד העם 6, נווה צדק, תל אביב. 053-9443886

איטלקיה בתחנה – תל אביב 
במסעדה יחגגו את ערב ראש השנה עם ארוחה מיוחדת, הכוללת מנת פתיחה, מנות למרכז השולחן, בויאבז דגים ופירות ים למנה ראשונה, ריזוטו פירות ים כמנת ביניים (הריזוטו יוגש בתוך גוש גבינת פרמז'ן ענק, שיעמוד על עגלה ויסתובב בין האורחים), ומנה עיקרית לבחירה – אוכף טלה או פילה דג ים. גם קינוח מיוחד יוגש, שתייה חמה וקלה, מבחר אלכוהול לכל סועד (קאווה, יין אדום, יין לבן, וודקה סטולי או וויסקי ועוד). 500 שקלים לסועד. יש להזמין  מקום מראש. סעודת ה'נובי גוד' מתחילה מהשעה 22:00. 
איטלקיה בתחנה, מתחם התחנה תל אביב. 053-4293949
איטלקיה בתחנה
בני הדייג – תל אביב
תפריט סילבסטר עשיר הכולל סלטים ולחמניות ללא הגבלה; מנה ראשונה לבחירה: קלמרי מטוגן, מולים בשמן זית, קרפצ'יו בקר עם פרמז'ן ועוד. עיקרית: ממגוון מנות התפריט. בקבוק קאווה לשולחן וצ'ייסרים לאורך כל הערב. קינוח זוגי, תה וקפה. 250 שקלים לסועד. יש להזמין מראש. 
בני הדייג, יורדי הסירה 1, נמל תל אביב. 053-9444154

אבראג' – יפו
במסעדת אבראג' מקבלים את השנה החדשה בארוחה מפוארת. קבלת הפנים תחל בשעה 21:00. משתה אל תוך הלילה, ריקודים וצמד זמרים בהופעה חיה.

הארוחה תכלול שתיה קלה, שתיה חמה, קאווה ולמברוסקו חופשי לאורך כל הארוחה. כמו כן, יינות מובחרים מיקב תבור. מנה ראשונה, עיקרית,  תוספות וקינוח. בין המנות: סלט תמנונים מוקפץ; סביצ'ה דג ים; קדירת פירות ים; פילה דגים במגוון טכניקות עשייה וטעמים; קבב טלה מובחר; נתחי אנטרקוט ומנות נוספות. מבחר של תוספות, וקינוחי הבית. 350 שקלים לסועד, לא כולל שירות. 
אבראג', כיכר קדומים 6, תל אביב. 053-9345526

טייגר לילי – תל אביב
במסעדות טייגר לילי יחגגו ב-31 בדצמבר עם תפריט מיוחד במחיר אטרקטיבי. 2 מנות ראשונות, מנת סטיקי רייס, 2 מנות עיקריות, קינוח ו-2 כוסות קאווה ב-340 שקלים לזוג בלבד. את המנות אפשר לבחור מכל תפריט המסעדה. בין הספיישלים: סרטנים בקארי ירוק, אטריות וורמצ'ילי, שאלוט, בצל ירוק, תרד, עלי קפאו וכפיר ליים (המנה תוגש עם אורז); פילה חזיר על קריספי נודלס, בקצ'וי פטריות ושאלוט; קארי ג'מבו שרימפס עם דלעת, בזיליקום, אפונה וקשיו (המנה תוגש עם אורז). החל מהשעה 18:00. 
טייגר לילי רמת החייל. 053-8096525
טייגר לילי שרונה מרקט. 053-9380556

BUBA – תל אביב
הארוחה בביסטרו בר BUBA תתקיים בשני סבבים: 19:30- 280 שקלים; 22:00 – 320 שקלים, ותכלול שלוש ראשונות לבחירה (ביניהן קלמרי ממולא בצ'וריסו, טרטר טונה פיקנטי וסקאלופ ברוטב מקסיקני); עיקרית לבחירה (ביניהן דג שלם בחמאת לימון; טורטליני לחי עגל על קרם ארטישוק ירושלמי, מנה צמחונית של ירקות צלויים ביין לבן וחמאה (עם אופציה לטבעוני); קינוח לבחירה וכוס שמפנייה מואט שנדון בחצות. 
ביסטרו BUBA, בן יהודה 108, תל אביב. 053-9375630 
BUBA. צילום: אנטולי מיכאלו

גוז' ודניאל – מושב בני ציון
השף שניר אנג-סלע יצר תפריט סילבסטר זוגי (לצד התפריט הרגיל של המקום). כולל מרק ארטישוק ירושלמי לפתיחה. מנה ראשונה לבחירה: מולים moule verte, ירקות ירוקים של חורף וחרדל גרגירים. מולים בציר של יין לבן, חמאה, פירה של עלים ירוקים של חורף מהגינה וחרדל גרגירים / קלמרי הדרים, סלט של ארוגולה, יוגורט באפולו, פלחי הדרים וקלמרי מקומי או ירקות של חורף, מיסטו של ירקות, עלים ושורשים חורפיים עם סלקים וגרגירי חומוס.

למנת אמצע תוכלו לבחור בין: דיאבולו די זוקה, לינגוויני, דלעת, צ׳ילי, פרמזן וערמונים. פסטה חריפה של דלעת, ערמונים, צ’ילי ופרמזן / טורטליני בטטה: חמאת אגוזי לוז וציר פרמזן. טורטליני במילוי בטטה, חמאה חומה, מרווה, בציר פרמז'ן על חמאת אגוזי לוז / אורקייטה עבודת יד, שקדים, דלעת ופלחי אשכולית. פסטה עבודת יד עם קוביות דלעת, פלחי אשכולית ושקדים פרוסים, חמאה חומה ופרמזן. לעיקריות: פילה דג פורל / סינטה צלוייה או תבשיל קארי ירקות. לקינוח יוגש טרין שוקולד או תותים במסקרפונה. הארוחה תוגש עם מים מינרלים או מבעבעים לבחירה. כוס שמפניה לכל סועד, וחצי בקבוק יין שבלי או וילה אנטינורי לזוג. 520 שקלים לזוג / 270 שקלים לסועד.
גוז' ודניאל, אנשי בראשית (ליד מגדל המים), מושב בני ציון. 053-9428618

צפון

איטליאנו דה לה קוסטה – חיפה
שני סבבי ארוחה: 19:00-19:30 עד 21:00-21:30. 11 מנות יוגשו במהלך הערב עם יין הבית ובירה מהחבית חופשי (בסבב השני). בסבב הראשון תוגש כוס לכל סועד. ברקע די.ג'יי עם מוסיקה מכל הזמנים. בין המנות: .קפוצ’ינו שורשים קריספי כרישה וביסקוטי גבינת מנצ׳גו ושמן כמהין; ברוסקטה רייט ברווז קונפי וביצה כבושה ציר פורצ׳יני קרם סלרי וצ'יפס זעתר; פילה לוקוס בפלנצ׳ה חמאת כמהין קרם פרמז׳ן פירה סגול ועלי מנגולד אספרגוס ים. 320 שקלים לסועד בסבב הראשון. 380 שקלים לסועד בסבב השני. 
איטליאנו דה לה קוסטה, העלייה השנייה 96, חיפה. 053-4247175 
איטליאנו דה לה קוסטה

אדלינה – קיבוץ כברי
ארוחת הסילבסטר הזוגית באדלינה תוגש אל השולחן בשני שלבים. קודם כל טאפאסים (קבב שרימפס ודג ים, בריוש תמר וגבינה מעושנת, קרם חציל קלוי וקצח ועוד) ולאחר מכן עיקריות בחירה (קדירת צוואר טלה וירקות שורש, פילה דג ים עם ניוקי א-לה רומנה, שרימפס מוקפץ עם פסטה שחורה ועוד). קינוחים לזוג (קרם מסקרפונה קדאיף ותות שדה, מוס פרליני לוז ופירות יער). 500 שקלים לזוג. יש להזמין מקום  מראש. 
אדלינה, קיבוץ כברי. 053-9441321

שלו ביער – קריית טבעון
חגיגת השנה האזרחית במסעדת השף שלו ביער. 6 מנות אומן אורח (איילה לוי), ושמפנייה לכל סועד לאורך כל הערב. בין המנות שיוגש: סביצ'ה אלבקור מעושן עם אפרסמון, צלפים וטרגון; פילה עגל על פונדו תפוחי אדמה ברוטב ברנדי, ציר בקר ושמנת; מלפיי פטה כבד עם שוקולד לבן, זרעי כוסברה ופירות יער, מרטיני חצילים עם זעתר ושמן מעושן ועוד. 
שלו ביער, שיכון אלה 2, קריית טבעון. 053-9444052
שלו ביער
גוסטינו – רמת ישי
במסעדת גוסטינו האיטלקית החדשה שברמת ישי יקבלו את 2018 עם תפריט מיוחד. החוגגים ייהנו ממנות ראשונות דוגמת סופלי- 2 כדורי ריזוטו מטוגנים במילוי פטריות, פרמג'יאנו וגבינת מוצרלה לצד איולי פומודורו; גלילי קרפצ'יו; מרק ורדה. בין העיקריות לבחירה: פיצה ביאנקה ספאנצ'י עם שמנת וארטישוק, מוצרלה, עלי תרד, אספרגוס, עגבניות שרי וגבינת עיזים; לינגוויני פרוטי די מארה עם שרימפס, קלמארי מוקפץ בשום, צ'ילי, עגבניות שרי צלויות ופטרוזיליה; טורטליני בקר עם בשר עגל בבישול ארוך ביין ותבלינים עם חמאת עגבניות. כמו כן תכלול הארוחה גם קינוח לבחירה וכוס יין. הארוחה תוגש בשני סבבים, החל מהשעה 19:30. 189-219 שקלים לסועד. 
גוסטינו, הצפצפה רמת ישי. 053-9378097
 
הנמל 24
ארוחת סילבסטר חגיגית עם ארוחה שכוללת פתיח, ראשונה, עיקרית וקינוח זוגי ב-230 שקלים לסועד. בין המנות שיוגשו: פטריות ירדן וביצה עלומה על קרם תרד ופרמז'ן; קלמארי סגול במילוי בייקון ועשבי תיבול על צזיקי אורגנו; פילה בורי צלוי בקראסט פנקו עם ראגו שומר, קרם אפונה וסלט שומר הדרים; אוסובוקו טלה מעושן עם פולנטה רכה וקרם ארטישוק ירושלמי; נתחי בשר לבן ועגבניות מיובשות בלחמניית המבורגר וטקסטורת כרובית בצד. הארוחה תוגש בשני סבבים: 19:00-19:30 ו-21:00-21:30. קאווה ושתייה חמה על חשבון הבית בסבב הראשון. הזמינו מקום מראש. 
הנמל 24, רחוב הנמל 24, חיפה. 053-9442262

רפאלו - חיפה
בין המנות שיוגשו בערב הסילבסטר: טרטר בקר, פילה בקר קצוץ, בצל סגול, צלפים, אנשובי, שום, עשבי תיבול איולי טונה וקרם שום שחור (58 שקלים); סלט סביצ'ה, מלברק טרי, עשבי תיבול, שום, בצל סגול, כרובית, רימונים, שרי צבעוני, שקדים מקורמלים ושמנת חמוצה (52 שקלים); אסאדו עגל, אסאדו, בצלי שאלוט, גזרים צבעוניים, שום קונפי, קרם בטטה, גלייז יין אדום וציר בקר (92 שקלים); פילה בקר על ריזוטו לימוני, פילה בקר, ריזוטו פטריות וזעפרן, גרידת לימון, יין לבן ודמי גלאס (119 שקלים) ועוד. "כדור בדולח" לקינוח. 
רפאלו, מרכז קסטרא, משה פלימן 8, חיפה. 053-8093571 
סילבסטר ברפאלו
מרינדו – עין גב ויקנעם
ארוחות סילבסטר במרינדו עין גב ובמרינדו יקנעם. התפריט במרינדו עין גב כולל פונץ' חם בקבלת הפנים, ראשונה לבחירה (סיגר טלה, קרפצ'יו חציל, פטה כבד); עיקרית לבחירה (נתח קצבים, אוסובוקו טלה, סטייק פורטובלו), קינוח מפנק, יין אדום או קאווה. 159 שקלים לסועד. הארוחה תוגש החל מהשעה 19:00.

במרינדו יקנעם המחיר הוא 179 שקלים לסועד, ובין המנות יוגשו מחבת בשרים לזוג – קילוגרם של בשר משובח הכולל טיבון טלה, אנטרקוט ועוד. לראשונות – סיגר טלה, פטה כבד ועוד. החל מהשעה 19:30.
מרינדו עין גב. 053-9443542
מרינדו יקנעם, התמר 2, קניון דרכים יקנעם. 053-9377622

פאט ויני – קריית אתא 
פאט ויני, הדיינר האיטלקי המצליח שבקריות, מזמין את החוגגים לבילוי מיוחד ומשתלם עם ארוחת שרינג מיוחדת ממבחר המנות שבתפריט ב- 218 שקלים. הארוחה כוללת 2 מנות קטנות / 2 מנות עיקריות (פיצה או פסטה) / 2 כוסות למברוסקו או סנגרייה וקינוח מיוחד. בין המנות תמצאו: ארנציני סלמון- כדורי ריזוטו, סלמון, מוצרלה ופרמז'ן בציפוי פריך; קרפצ'יו סלק- גבינת עיזים, אגוזי מלך, תפוחי עץ, שמן זית ובלסמי מצומצם; פפרדלה סלמון- פפרדלה תרד ברוטב שמנת, אפונה, אספרגוס, ברוקולי ונתח סלמון אפוי; פילה מוסר ים על קרם ארטישוק וחמאת סלק ועוד. יש להזמין מקומות מראש.
פאט ויני, הסולל 8, מתחם ביג, קריית אתא. 053-4872384
סילבסטר ברפאלו

ירושלים

דולפין ים – ירושלים
מסעדת דולפין ים הותיקה תציע מנות ראשונות כמו: ריזוטו סלמון/פירות ים; כבד אווז ברוטב פירות יער או שמנת תאנים; עיקריות כמו: פילה לוקוס ברוטב לימון נענע; פלטת פירות ים זוגית; מיקס לה; פילה בקר עם כבד אווז או חזה אווז ועוד. 
דולפין ים, שמעון בן שטח 9, ירושלים. 053-9443529
דולפין ים

אמריקן קולוני - ירושלים
במסעדת מלון הבוטיק היוקרתי אמריקן קולוני מבטיחים משתה של ממש. שבע מנות גורמה שנכללות בתפריט הערב הוכנו בניצוחו של שף המלון, דיויד דידס, המשלב בין מנות אירופאיות קלאסיות למטבח ערבי מזרח התיכוני. בין המנות: מקרפצ'יו תמנונים, שרימפס על הגריל ברוטב איולי על מצע פולנטה וחלמון שליו; חזה טלה בציפוי פיסטוק עם כופתאות בשר על ריבת תאנים; פירה בטטה ומוס גבינת עיזים בעשבי תיבול ועוד. כוסות שמפניה יחולקו לסועדים, ולאחר הארוחה תערך מסיבת ריקודים עם DJ  אל תוך שנת 2018. 820 שקלים לסועד.
מלון אמריקן קולוני, רח' לואי ונסן 1, ירושלים. 02-6279777

אילת

לה קוצ'ינה
התפריט לערב הסילבסטר במסעדת לה קוצ'ינה יכלול מגוון מנות, ביניהן: סביצ'ה דג ים, סלט עגבניות 4 צבעים וגבינה כחולה, פילה מוסר על ריזוטו קרישה, ספגטי שחור עם פירות ים ועוד. מחיר מינימום לסועד 280 שקלים. לא כשר.
לה קוצ'ינה, טיילת רויאל ביץ'. 053-9442736

מאנקיז בר
בבר המאנקיז יתקיים ערב עם מסיבת סיום שנה ושלושה מסלולים: מסלול קוף 1, כולל כניסה החל מהשעה 22:00, שתייה קלה, בירה ויין חופשי. מסלול 2 קופים, יכלול כניסה החל מהשעה 22:00 שתייה חופשית עד רמת פרימיום בעלות של 210 שקלים לאורח, ומסלול 3 הקופים, שיכלול כניסה בין השעות 20:00-22:00, תפריט אוכל פתוח וחופשי עד השעה 23:00, שתייה חופשית עד רמת פרימיום לאורך כל הלילה בעלות של 290 שקלים לאורח.  
מאנקיז, הטיילת באילת. 053-8095180

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מה לאכול בזמן מלחמה? 5 מאכלים שעוזרים להפחית מתח וחרדה
הצבא צועד על קיבתו: מצפון לדרום - העמותות שמאכילות
הצטיידות לשעת חירום: המזון הנכון בשעת חירום