נגישות
נגישות

מסעדות מומלצות ברמת החייל

אזור רמת החייל בתל אביב הפך בשנים האחרונות לאזור הייטק ובילויים שוקק, וכיאה לאזור שכזה - גם לרווי מסעדות במגוון רחב של סגנונות. ריכזנו כאן עבורכם את הטובות ביותר באזור

מסעדות בתל אביב חדשות מהצלחת
יערית טרבלסי
תאריך פרסום: 27/11/2017, 13:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

רמת החייל חווה פריחה ממושכת של מסעדות מעולות, חלקן ותיקות מאוד. מאסיאתיות, דרך מסעדות בשרים ועד בתי קפה חביבים. אספנו כמה המלצות למסעדות מעולות באזור ההיי טק הפורח של תל אביב. 
 
טייגר לילי
מסעדת תאילנדית אותנטית, שמעוצבת בסגנון רחוב תאילנדי ומציעה תפריט שכל המנות בו מבוססות על חומרי גלם איכותיים וטריים מארץ המקור. על התפריט אמון השף יניר גרין, והעיצוב הוא פרי מוחו של ירון טל. צוות המטבח נעזר בטכניקות בישול מסורתיות וקשה מאוד לטעות כאן בבחירת המנות.

הצצה לתפריט: מיני ספריבס- צלעות חציר מוקפצות עם פאקצ'וי, בצל ירוק, פטריות שיטאקי, בזיליקום, שאלוט וכפיר ליים ברוטב צדפות, סויה שחורה, שום ופלפלים מוחמצים (46 שקלים); מרק גאנג ג'ודט גאי-לוקשיין- גאי לוקשיין (כדורי עוף תאילנדיים), טופו, נתחי עוף בציר עוף עם אטריות שעועית, פטריות שיטאקי, בצל ירוק, כרוב סיני, סלרי ואצות וואקמה (60 שקלים); פאד תאי איסאן חריף מאוד- אטריות אורז דקות עם נטיפי ביצה, עוף / בקר/ שרימפס / טופו, גזר, בצל ירוק, נבטים וכרוב לבן ברוטב דגים, תמירנדי וסריצ'ה, כוסברה, בוטנים שלמים וליים מלמעלה (58 שקלים).
טייגר לילי, הברזל 32, רמת החייל, תל אביב. 053-8096525
טייגר לילי

מקס ברנר
סניף רמת החייל של רשת מסעדות השוקולד. בתפריט מגוון רחב של קינוחים על טהרת השוקולד, ולצדו תפריט אוכל עשיר הכולל מנות מיוחדות מהמאפיה של מקס, סלטים, ארוחות בוקר (גם בערב), עיקריות והפתעות נוספות. בצהריים מוגש תפריט עסקיות אטרקטיבי.

הצצה לתפריט: פלאפל של גבינות- כדורי גבינת שמנת, פטה ופרמז‘ן בציפוי קריספי (22 שקלים); פרגית בגריל- מוגש עם סלט ירוק ותוספת לבחירה: פירה / אורז / פרנצ' פרייז (69 שקלים); וופלים חמים, פטריות קצוצות בשמן כמהין, גבינה נמסה וביצת עין (48 שקלים); פרפה שוקולד חלב ואספרסו- גנאש שוקולד חלב עם שוט אספרסו (32 שקלים); מילקשייק ברזילאי- גנאש שוקולד טהור, גלידה וניל של מקס, שוט אספרסו וקצפת (34 שקלים).
מקס ברנר, הברזל 23, רמת החייל, תל אביב. 053-9443718
מקס ברנר

הדסון
מסעדת בשרים בהשראה אמריקאית, שמציעה תפריט מגוון ועשיר ובו גם מנות של פירות ים  ודגים, כריכים ומנות קלאסיות עם טוויסטים יצירתיים.
נתחי הבשר מטופלים ומיושנים בקצבייה של המקום, בשיטת Aging Dry וזוכים לטיפול מסור, שכולל בחירה מוקפדת של הבשר ושיטות יישון, חיתוך וצלייה.
 
הצצה לתפריט: מרק מקסיקני- שעועית עם בשר (36 שקלים); שרימפס בחמאת שום - פטרוזיליה ויין לבן (56 שקלים); הדסון בורגר - 200 גרם (72 שקלים); סינטה על עצם-  בסגנון ניו יורק, דלמוניקו, קנזס; אנטרקוט- 300 גרם (164 שקלים); חזה עוף בריאות- בגריל (78 שקלים); פרגית מושחרת - בגריל בזיגוג ברבן ודבש, קולי פלפלים (86 שקלים). 
הדסון, הברזל 27, רמת החייל, תל אביב. 053-4294171
הדסון

בוצ'רי דה ברילוצ'ה
מסעדה ארגנטינאית שמבוססת, ממש בדומה לעיירה ברילוצ'ה בצפון פטגוניה שבארגנטינה, על ארבעה דברים: בשר, יין, שוקולד וגלידות. מיד בכניסה יקדמו את פניכם בלוקים של שוקולדים ארגנטינאיים. משם תמשיכו לעבר כוסות היין שנמזגות מחבית היין ואז תוכלו לגשת לקצביה , לקבל הסבר מהקצבים ולבחור את נתחי הבשר מהם תורכב הארוחה. ולסיום- מגוון קינוחים מיוחדים המיוצרים בקונדיטוריה של המסעדה והגלידות שמיוצרות על פי מתכונים אותנטיים מברילוצ'ה.

הצצה לתפריט: טרטר פילה בקר - פילה בקר נא קצוץ עם בצל אדום, מלפפונים, חרדל דיז'ון, ווסאבי, שמן זית, קוביות פלפל אדום וצלפים על קרפצ'יו אבוקדו (52 שקלים); ניוקי עם שקדי עגל - ניוקי טריים בחמאה, ציר בקר, שמנת וטימין, מוגש עם מח עצם אפוי (56 שקלים); פויו גאנסו- כבד אווז עטוף בחזה עוף ובעלי פילו על מצע אורוגולה (48 שקלים).
בוצ'רי דה ברילוצ'ה, הברזל 4, רמת החייל, תל אביב. 053-9443212
בוצ'רי דה ברילוצ'ה

טקסס ברביקיו
מטבח ברביקיו טקסני מקורי, אותנטי וללא פשרות הישר מדרום ארה"ב שמבוסס על בשרים מעושנים. לב המטבח הוא מעשנת עצומה בגודלה, שבה בוערים גזעי עצים ונחים להם בשרים מעושנים ועסיסיים. הצוות עבר הכשרה מקיפה ולמד את כל המתכונים, רטבים, תבלינים, הטיפול בבשר ושיטות העשייה האותנטיות  באחת ממסעדות הברביקיו הטקסני המובילות בארה"ב -  Bludso's BBQ המפורסמת.

הצצה לתפריט: שוק טלה - 100 גר (26 שקלים); צלעות שורטריבס (56 שקלים ליחידה); מק אנד צ'יז (9/15 שקלים); מגוון בשרים לבחירה - בריסקט, נקניקיית בקר, כנפיים עוף, עוף עם עצם, עוף מפורק, נקניקיית עוף וצ'ידר (58 שקלים לבשר אחד ותוספת אחת, 69 שקלים לשני בשרים ושתי תוספות). 
טקסס ברביקיו, הברזל 7, רמת החייל, תל אביב. 053-9369071
טקסס ברביקיו

מיאזאקי
מסעדה יפנית שמגישה אוכל רחוב יפני, עם נגיעות מהמטבח הישראלי. סוד הטעם המופלא נעוץ בגריל הרובטה, שנבנה במיוחד בלונדון, והוא עונה לכל הדרישות הקפדניות של היפנים. גם עיצוב המסעדה מקרב בין מזרח ומערב, וזאת בזכות שילוב מוצלח של אלמנטים יפניים עם צבעוניות מקומית ושיק מערבי.

הצצה לתפריט: שיפוד בורי (19 שקלים); שויו ראמן - מרק עוף צח וסויה, אטריות חיטה דקות, בצל ירוק, פטריות שחורות, ביצה כבושה באפר ושיפוד נתחי פרגית (60 שקלים); ראמן קרבונרה - אטריות חיטה ללא מרק, פלפל שחור, ביצת אונסן, סויה מעושנת, אבקת נורי, יין לבן, צ'ילי ושיפוד כבדי עוף (60 שקלים); אוניגירי טונה- טונה, ביצה רכה, ארוגולה, אצת נורי (28 שקלים). 
מיאזאקי, ראול ולנברג 20, רמת החייל, תל אביב. 053-9385019
מיאזאקי

פריים סושי בר
מסעדה חוצת גבולות של זמן ומרחב שמזכירה את לב מנהטן, לונדון או טוקיו. התפריט עשיר ומצליח לשלב בהרמוניה בין המטבח האסייתי והמטבח המערבי ובו סושי זוכה פרסים, לצד בשרים עסיסיים צלויים ומתובלים בדיוק במידה, שפע של דגים טריים ופירות ים שמוכנים בדייקנות וסלטים מרהיבים שופעים טריות.

הצצה לתפריט: מניפת פילה בקר 300 גרם – מניפת פילה בקר וכבד אווז צרובים על הגריל ברוטב טריאקי (162 שקלים); צ'יקן בומביי - שיפוד פרגית בקארי אדום על מצע טורטיה יפנית, עגבנייה ובצל בגריל (89 שקלים); קציצות טלה 280 גר'- על מצע טורטיה יפנית, בליווי ממרח שומשום וירקות אסיאתיים בגריל (72 שקלים); צ'יאזה - נתחי פילה בקר וחצילים מוקפצים ברוטב אסיאתי, לצד אורז תאילנדי (78 שקלים).
פריים סושי בר, ראול וולנברג 2, רמת החייל, תל אביב. 053-9368746
פריים סושי בר

פרונטו קיוסקו
האחות הצעירה והשובבה של מסעדת פרונטו, הממוקמת בלב שוק הצפון השוקק ברמת החייל. התפריט מבוסס על מגוון פסטות ופיצות טריות וחושניות בנוסח דרום איטליה, עם שפריצים של אפרול, פרי יצירתו של השף דיוויד פרנקל.

הצצה לתפריט: פיצה בייקון- רוטב בשמל, מסקרפונה, פרמז’אנו, בייקון וחלמון; פיצה אנשובי- רוטב נפוליטנה, פרמז’אנו, אנשובי, ארטישוק, זיתי קלמטה, צלפים וכוסברה; טאליוליני טרטופו- חמאה לבנה, פטריות כמהין, שמפיניון ופרמז’אנו; טורטליני טלה- כיסונים במילוי בשר טלה, רוטב נפוליטנה, קייל, חצילים וצ’יל.
פרונטו קיוסקו, ראול ולנברג 20, רמת החייל, תל אביב. 053-9387840
פרונטו קיוסקו

בר דגים
רשת של מטבח שף מהיר, שהחלה את דרכה בשוק צפון בתל אביב. מאחורי הרשת עומדים השפים המוכרים והוותיקים ינאי ארז וניר כרמלי, שיודעים להגיש לסועדים שלהם  מנות שף משובחות, מהירות, מפתיעות, ובעיקר טעימות להפליא. התפריט נותן כבוד לדגים ומאכלי ים ומשלב אותם במנות בשר מסורתיות.

הצצה לתפריט: ברבוניות & צ'יפס- ברבוניות בציפוי קמח ותבלינים ארומטיים (59 שקלים); שווארמת ים- נתחי טונה אדומה צרובים על הפלאנצ'ה עם טחינה, חריף וירקות (49 שקלים); פילה בורי על הפלאנצ'ה + תוספת לבחירה (69 שקלים); סלמון וירוקים על הפלאנצ'ה + תוספת לבחירה (59 שקלים). 
בר דגים, ראול ולנברג 20, רמת החייל, תל אביב. 053-5495390
בר דגים

ליב 
מסעדת בריאות שמטרתה להעניק ללקוחותיה ארוחות מזינות, מלאות ובריאות ברמה היומיומית. המטבח של ליב מתבסס על התפריט הים תיכוני. כמו כן, המנות בתפריט מותאמות לעונה, וזאת כדי להגיש אוכל מהמצרכים הטריים והטובים ביותר שזמינים בשוק בכל רגע נתון.

הצצה לתפריט: לזניה במילוי בשר - עם בטטות ברוטב עגבניות טריות, דגן מלא או ירקות צלויים (55 שקלים); סלט שורשים- עלים מעורבים, עגבניות שרי, קרוטונים מחיטה מלאה, נתחי עוף, קצח קלוי רוטב ויניגרט תפוזים (41 שקלים); פילה אמנון אפוי- בקרם עגבניות ושקדים עם תרד ומנגולד מוקפצים, דגן מלא וירקות צלויים (55 שקלים); כרע עוף - צלוי בתנור במרינדת חרדל ודבש, דגן מלא וירקות צלויים (55 שקלים).
ליב, הנחושת 4, רמת החייל, תל אביב. 053-4362833 
ליב

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
סושי לנשים בהריון של ניני האצ'י (צילום: באדיבות המקום)
מנה  של מסעדת כרמים (צילום: נועם פריסמן)
סושי של TYO (צילום: באדיבות המקום)
ארוחת בוקר באלנה
אייר קפה: מקום מושלם לאירוע
מסעדות מומלצות לארוחה משפחתית
מסעדות מומלצות במתחם שרונה
People – פיצרייה של אנשים
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?