נגישות
נגישות

חדשות אוכל: פיצה ללא הגבלה ועסקיות שחייבים להכיר

פיצה ללא הפסקה בביר בזאר, עסקיות צוהריים מרעננות באברטו וקוסקוס טבעוני לחימום הנפש בנינה - גשם של חדשות קולינריות לעונה הקרה

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 20/11/2018, 10:11
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 סטייל בצוהריים. ארוחה עסקית באברטו (צילום: אנטולי מיכאלו)

הסתיו כבר עוד רגע מאחורינו וזה בדיוק הזמן לגלות לכם כל מה שהביאו איתן הרוחות החזקות לביצת הקולינריה המקומית.

חדשות משמחות לתושבי גדרה
אברטו היא מסעדת בראסרי מודרנית, הפועלת בקומת הקרקע של מבנה שעתיד להפוך למלון הבוטיק הראשון בגדרה. בימים אלה משיק השף אסף שטרן תפריט עסקיות צוהריים שיוגש במקום בימים ראשון עד חמישי בין 16:00-12:00. התפריט כולל מנת לחם מחמצת, סלט מרענן, מנה עיקרית לבחירה וכוס שתייה לבחירה במחיר העיקרית. בין העיקריות החדשות תמצאו סופריטו שקדי עגל - שקדי טלה על גריל פחמים, תבשיל תפו"א, כרובית, בצל ירוק וסגול, ציר בקר, כוסברה וטחינה (85 שקלים); כבדי עוף מוקפצים על מחבת, בצל סגול, פרי עונתי, קרם פולנטה ורוטב יין פורט (83 שקלים) וקרואסון צלי כתף - קרואסון חמאה שבתוכו כתף עגל בבישול ארוך ותבלינים חמים, איולי שום דבש, ארוגולה וסלט ירוק בצד (80 שקלים).
אברטו - שכביץ 5, גדרה. 053-9374768

 מנות יצריתיות של שף אסף שטרן. מסעדת אברטו (צילום: אנטולי מיכאלו)

שעה שמחה בקרקס הפלורנטיני

בחורף הקרוב תוכלו לחגוג במסעדת הקרקס שבפלורנטין עם ארוחות משתלמות במיוחד הודות לתפריט העסקיות החדש: בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 19:00-16:00, כל המנות בתפריט האוכל יוצעו ב-30% הנחה ובמקביל תקבלו 50% הנחה על כל המשקאות בתפריט האלכוהול. בתפריט מככבות בין השאר מנות כמו Leek It - כרישה טרייה מבושלת בסגנון צרפתי עם חמאה חומה, פרמזן ובצל ירוק (36 שקלים); סביצ'ה שבא טוב - סביצ'ה בסירות אייסברג, טרטר טונה אדומה, בצל סגול, בצל ירוק, צ'ילי ומנגו טריים (52 שקלים); ועוד מגוון מנות פיוז'ן עם פרשנות מודרנית המתחלפות מדי יום, מבית היוצר של השפים איתן גסטווירט (צ'אקרה) ודניאל לוי (שאנטי).
הקרקס - שדרות וושינגטון 25, תל אביב. 053-9383729

האיטלקיה בפשפשים ללא הפסקה בביר בזאר
בסניף לוינסקי של בית הבירות, ביר בזאר, החלו להגיש בימים אלה תפריט מיוחד הכולל פיצות ללא הפסקה במחיר של 48 שקלים בלבד. התפריט יוגש בימי חול החל מהשעה 18:30 ועד הסגירה ובימי שישי החל מהשעה 11:00 ועד כניסת השבת. מהתנורים הלוהטים יגיחו פיצות האיכות של האיטלקיה בפשפשים, בהן פיצה פרסקה - עגבניות מרוסקות, מוצרלה, עלים ירוקים ופרמזן; פיצה פונגי - קרם טרטופו, פטריות שמפיניון ופורטובלו, מוצרלה וארוגולה; ופיצה בטטה עם רוטב עגבניות, מוצרלה, פטה ובצל ירוק. מלבד כל הטעים-טעים הזה, מגישים בביר בזאר למעלה ממאה סוגים שונים של בירות ישראליות בבקבוק ובירה מהמבשלה של ביר בזאר הפועלת בקריית גת, שנמזגת מהחבית במחירי רצפה (24 שקלים לשליש, 29 שקלים לחצי).
ביר בזאר - זבולון 13, תל אביב. 03-9174590
 כמה שתרצו. פיצה בביר בזאר (צילום: אנטולי מיכאלו)

פותחים שבת באלנה

ברק אהרוני, השף היצירתי והמוערך של מסעדת אלנה, החל השבוע במסורת חגיגית של ארוחות צוהריים שיוגשו בשבתות בין השעות 15:00-12:30 ויכללו מגוון רחב של מנות ראשונות בהגשה למרכז השולחן ומנה עיקרית לבחירה. המנות הראשונות (וביניהן טבולה סלק ועשבי תבלין, קישואים צלויים עם יוגורט ונענע ושומר ואשכוליות מהגינה) יתבססו על תוצרת מקומית חורפית ויוגשו בליווי של לחם פרסי מסורתי עם כורכום וקינמון (נאן ברברי). המנות העיקריות מהוות פרשנות עכשווית למטבח הפרסי שעליו גדל אהרוני וביניהן יככבו תבשיל לחי עם פלפל שושקה וגרגירי חומוס, קוסקוס טלה/טבעוני ותבשיל גונדי מאיספהאן. מחיר התענוג: 155/145 שקלים (תלוי במנה העיקרית).
אלנה - נחמני 25, תל אביב. 053-9380353
 מסורת שבת. ארוחת צהריים באלנה (צילום: יהונתן בן חיים)

קוסקוס ביתי וטבעוני בנינה
נראה שזה היה רק עניין של זמן עד שמסעדת נינה שמתמחה במאכלים אותנטיים-שכונתיים, המבוססים על חומרי גלם מהשוק הקרוב, תגיש לסועדים הנאמנים שלה מנת קוסקוס משובחת. והנה זה קורה: בימים אלה החלו להגיש במסעדה הפלורנטינית המצליחה מנת קוסקוס טבעונית שמחממת את הגוף ואת הנפש. ולא סתם קוסקוס, אלא קוסקוס המיוצר בעבודת יד, המגיע עם מרק ירקות חורף עשיר. מחיר התענוג – 36 שקלים בלבד.
נינה - הרצל 77, תל אביב. 053-7932931
 מאכלים אותנטיים שכונתיים. קוסקוס בנינה (צילום: אפיק גבאי)

תבשילים מנחמים ומחממים בחומוס ושות'
את המבזק הטעים שלנו נסיים עם תבשילי החורף של מסעדת חומוס ושות', שהוקמה ב-2015 ברחוב הרצל בתל אביב. בין המנות שיעשו לכם חורף חם תמצאו חריימה טופו וכרובית חריף אש - מוגש על קוסקוס או אורז (36 שקלים); תבשיל שעועית שחורה עם ירקות שורש, מוגש על אורז לבן (28 שקלים) ותבשיל עדשים כתומות וירקות שורש על אורז לבן (28 שקלים). כל המנות מוגשות עם טחינה ופיתה ולקינוח תוכלו להתפנק עם מלבי טבעוני משובח.
חומוס ושות' - הרצל 98, תל אביב. 053-9387783
 
חורף חם. תבשיל שעועית שחורה בחומוס ושות' (צילום: שרלה)

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ