נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

התחלתי דיאטה. חזון אחרית הימים, אולי אפילו בדיחה לא משעשעת. אבל התחלתי. התמדתי יפה במשך כמה שבועות. שקילות שבועיות קבועות, 6 ארוחות קטנות ביום. אפילו חשבתי שאם אלך למסעדת בשר, אוכל להסתפק לי באיזו פרגית חמודה שסלט קצוץ לצידה, והנה אני עדיין דבקה בתפריט ה-1,200 קלוריות ביום שלי. אז חשבתי.

הבעיה המרכזית היתה, שלא לקחתי בחשבון שבמסעדת CARNEVIN החדשה במרכז ביג פולג שבנתניה יש גם הפתעה בתפריט. הפתעה שכבר זמן רב לא זכיתי לטעום, אפילו לא לראות.
קרנווין. גדולה ומעוצבת
סלטים על חשבון הבית בהזמנת מנה עיקרית
לפני שאגלה לכם מה היתה ההפתעה ששברה לי את הדיאטה, כמה מילים על CARNEVIN: מתחבאת לה מאחורי מקדונלד'ס ולמון גראס במרכז מסחרי שוקק, מסעדה חדשה דנדשה ומעוצבת בטוב טעם. בין רגלי השולחנות הבחנו בעיצוב של מגני דוד, ושולחנות בצורת "בוט" אמריקאי מעוצבים בסגנון מודרני ומקורי. 
לפתיחה מוגשים כאן שישה סלטי הבית: סלט גזר, סלק, חומוס, סלט ירקות, סלט ביצים וסלט עשבים ירוקים עם חמוציות, שהיה המנצח שבחבורה. בהזמנת מנה עיקרית אפילו לא תשלמו על הסלטים. 

למנה ראשונה טעמתי, במסגרת הרצון לרזון שנחת עליי, מנה של פטריות מוקפצות ברוטב אסייתי. מנה רזה וחמודה. מי שלא בדיאטה הזמין מנה ראשונה של עראייס: פיתה צלויה על האש ממולאת בבשר. המושחת נראה מרוצה בעת בליסתו. מנת העראייס הזו החלה לככב בתפריטי כל המסעדות החדשות בסביבה. חכו חכו, כשאסיים את הדיאטה. לא יהיה עראייס שיחמוק מבטני.

כבד אווז חלומי על בריוש
ואז הגיע  החלק העיקרי. בן הזוג הזמין את הבשר החביב עליו: אנטרקוט. יצוין כי המחירים של CARNEVIN  הוגנים ומבורכים כאן באזורינו. כנראה שאין באמת סיבה לגבות 200 ₪ לסטייק, אם כאן מצליחים למכור אותו ב37 ₪ ל-100 גרם. הבשר היה איכותי, אולם בן הזוג התעקש על מדיום-וול, מה שקצת פגם לטעמי בהנאה. גברים הם עם עקשן.
אנטרקוט מעולה במחיר משתלם
ואז זה קרה: הרגע בו נשברתי. הרגע בו הבנתי שלשקילה של השבוע הבא אני כבר לא מגיעה. ככה סתם, בלי אזהרה מוקדמת, ניבטו אליי מן התפריט שתי מילים שהטריפו את דעתי: "כבד" ו"אווז". כבר שנים לא טעמתי את הדבר המושלם הזה. באמת שרק הוא יכול לשבור כל דיאטה. התאפקתי והזמנתי "רק" 200 גרם של העונג הזה. על לחם בריוש הגיע נתח יפהפה של כבד אווז, ברוטב אדמדם של פירות יער. לא בטוח אפילו שהייתי זקוקה לרוטב. תנו לי את כבד האווז נטו, אולי בעצם עם חתיכת בריוש שסופחת אליה את כל טעמי האווז, ואני בעננים. אולי לא מידה 38 בג'ינס, אבל בעננים.

קינוחים כבר לא טעמנו. גם יש גבול לשבירת הדיאטה. יחד עם זאת, בשולחן שלצדי הם נראו מפתים, ויש להעריך את CARNEVIN  על כך שאינה מוכרת כל מוצר חלבי, כך שלמעשה הינה כשרה מלבד היותה פתוחה בשבת. אז ממחר דיאטה?

חשבון בבקשה:
פטירות מוקפצות: 27 ₪
עראייס: 27 ₪
כבד אווז 200 גרם: 136 ₪
אנטריקוט 200 גרם: 74 ₪
סלטי הבית: ע"ח הבית בהזמנת עיקרית
סה"כ: 264 שקלים לשני אנשים

CARNEVIN, גיבורי ישראל 5, נתניה. 053-9377741

* הכותבת הוזמנה להיות אורחת המקום

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פריים ריב של מסעדת שיפודי אילת (צילום: באדיבות המקום)
פוקאצה במסעדה פיצונקה (צילום: באדיבות המקום)
הכרם אירועים בנתניה (צילום: באדיבות המקום)
נתח במסעדת קרנווין (צילום: דרור ורשבסקי)
מאפה במסעדת לחם בשר (צילום: באדיבות המקום)
מנת דג בפונדק הים (צילום: באדיבות המקום)
נתח בשר במעשנה (צילום: באדיבות המקום)
סלט ירקות ובשר ברוזה (צילום: באדיבות המקום)
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא