נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

כל משפחה שאוהבת לאכול בחוץ מכירה את הרגע הזה שבו הילדים מאבדים סבלנות ומתחילים להתרוצץ ולזוז באין נוחות (שלא לומר לבכות או לריב ביניהם), מה שגורר כמובן תגובת נגד שלכם שלרוב – מחרבת את הבילוי המהנה. כדי למנוע את הסיטואציה הזו – כדאי שתכירו את המסעדות שמבינות את האופי של הילדים ומעניקות להם את תשומת הלב הדרושה – אם במתחמים ייעודיים שבהם יוכלו לרוץ ולשחק (רק עד שהאוכל יגיע כמובן), אם בחוברות צביעה ויצירה וכמובן – במנות ילדים טעימות, מותאמות וצבעוניות. 
הרבה מקום להתרוצץ. קיטשן ביי גרג שרונה

KITCHEN BY GREG במתחם שרונה
בדומה לבליני, גם המיקום של הסניף הכשר של מסעדת הביסטרו במתחם שרונה אטרקטיבי לבילוי עם ילדים. 
בסמוך למסעדה הממוקמת במבנה טמפלרי עתיק, נמצא גן משחקים גדול ועשיר, שהילדים שלכם ודאי ישמחו להתרוצץ בו.

מה להזמין לילדים? במקום מוצע תפריט ילדים שבו כל המנות מוגשות עם כוס משקה קל ענבים / לימונדה / תפוזים וכדור גלידה. בתפריט: שניצלונים – עם ירקות טריים וצ'יפס (37 שקלים); המבורגר - 100 גרם בשר, מקלות ירקות טריים וצ'יפס (37 שקלים); פנה עגבניות – מוגש עם ירקות טריים (29 שקלים). 
קיטשן ביי גרג, אלוף דוד אלעזר 24, מתחם שרונה, תל אביב, 053-9375288
מוזס רמת החייל

מוזס רמת החייל
כאן הגדילו לעשות ומחוץ למתחם המסעדה הקימו ג'ימבורי שכולו מיועד לילדים הרעבים. כך שבזמן שאתם תמתינו לכם בנחת למנות שיגיעו, הילדים יקפצו להם בהנאה.

מה להזמין לילדים? תפריט הילדים של הרשת (שנקרא HEY KIDS ) מיועד לילדים עד גיל 12 וכולל: שניצל / המבורגר / נקניקייה / חזה עוף עם פירה או צ'יפס חיוכים + גלידה וכוס שתייה קלה (49 שקלים).
מוזס, הברזל 26, רמת החייל, תל אביב, 053-9442843

Pier 23 בנמל תל אביב
גם הלוקיישן של המסעדה הוותיקה הזו, השייכת לבן מחרובסקי (ששמו ודאי מוכר לכם ממסעדת "מול ים"),  מעניק לילדים מרחבים פתוחים שבהם הם יכולים לרוץ, לרכוב על אופניים ולשחק. 
 
מה להזמין לילדים? פיש אנד צ'יפס - דג קוד בציפוי קריספי, צ'יפס בלגי ורוטב פלפל-שום. ניתן להחליף את הצ'יפס בסלט (52 שקלים); נקניקיות מפרנקפורט - זוג נקניקיות פרנקפורטר בלחמנייה לצד כרוב כבוש, חרדל וקטשופ (27 שקלים); שניץ פילה - נתחוני עוף בגריל בציפוי פירורי לחם, חרדל ושקדים קלויים, מיונז ביתי וקטשופ (32 שקלים); פוקצ'ה עגבניות ומוצרלה - עגבניות טריות והרבה מוצרלה (38 שקלים). 
פיר 23, נמל ת"א, תל אביב, 053-9444119
BBB

BBB
בכל סניפי רשת ההמבורגרים הזו לוקחים את הילדים ברצינות, וברגע שתתיישבו יקבלו הילדים חוברות צביעה ו/או ערכות יצירה. בימי הקיץ יוכלו הילדים גם להשתתף בסדנאות בישול ייעודיות.

מה להזמין לילדים? ארוחות הילדים כוללות המבורגר/ שניצלונים/ נקניקיות/ חזה עוף, ומוגשות עם צ‘יפס, כוס שתייה, גלידה והפתעה (46 שקלים). מנות נוספות שהילדים יאהבו: שניצל קלאסי - חזה עוף עסיסי בציפוי פריך של פירורי לחם. מוגש עם תוספת לבחירה (58 שקלים); המבורגר טלה - המבורגר מנתחי טלה ובקר מובחרים (58 שקלים); ג'מייקה בורגר - המבורגר עסיסי מבשר בקר מובחר, אננס בצ‘ילי מתוק, ירקות פריכים, איולי צ‘ילי ופרוסות מלפפון בכבישה ביתית (68 שקלים).
bbb, הברזל 19, רמת החייל, תל אביב, 053-9345565; הארבעה 12, תל אביב, 053-9424647
פריים. צילום: יחסי ציבור

FRAME ברמת החייל
בצמוד מסעדת הסושי הממוקמת ברמת החייל נמצאת משחקיה, שתעסיק את הילדים עד שיגיע האוכל.

מה להזמין לילדים? תפריט הילדים מיועד לילדים עד גיל 10 וכולל עוף מוקפץ – בטריאקי בתוספת אורז לבן (49 שקלים); פסטה ברוטב עגבניות/ שמנת/ רוזה (49 שקלים); המבורגר עם צ'יפס (49 שקלים); פיצה עגבניות (49 שקלים). כל המנות כוללות שתיה קלה (תפוזים/ לימונדה/ אשכולית אדומה/ מים מינרלים).
פריים, ראול ולנברג 2, רמת החייל, תל אביב, 053-9368746

בליני 
המיקום של המסעדה האיטלקית הוותיקה בלב רחבת סוזן דלל שבנווה צדק, הופכת אותה לאטרקטיבית במיוחד עבור הילדים שיכולים להתרוצץ בחופשיות ברחבה, בעוד אתם לוגמים כוס יין במרפסת המסעדה.

מה להזמין לילדים? פיצה מרגריטה - רוטב עגבניות, מוצרלה, עלי בזיליקום ופרמז'ן (52 שקלים); לזניה טאבון - דפי פסטה טרייה, בולונז ביתי, מוצרלה, פרמג'אנו ובזיליקום (72 שקלים); ביאנקה פרושוטו - מוצרלה, גורגונזולה, גלדי בצל, פרושוטו, אורוגולה ובלסמי מצומצם (61 שקלים).
בליני, יחיאלי 6, נווה צדק, תל אביב, 053-9439619

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
סושי לנשים בהריון של ניני האצ'י (צילום: באדיבות המקום)
מנה  של מסעדת כרמים (צילום: נועם פריסמן)
סושי של TYO (צילום: באדיבות המקום)
ארוחת בוקר באלנה
אייר קפה: מקום מושלם לאירוע
מסעדות מומלצות ברמת החייל
מסעדות מומלצות במתחם שרונה
People – פיצרייה של אנשים
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?