נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

חודש לפני שאחת מחברותיי שומרות הכשרות חוגגת יום הולדת, מתחילה הדילמה. כבר מזמן נגמרו לנו המקומות הכשרים השווים לנסות אותם. עייפנו מבתי הקפה הסטנדרטיים, ובכלל- אנחנו הכי אוהבות ארוחות בוקר שוות. 

גן עדן של ארוחות בוקר כל היום
מלבד היותה הארוחה החשובה ביותר ביום, לטעמי ארוחת הבוקר היא גם הטעימה ביותר ביום, בעיקר כשיודעים כיצד להכין אותה. מעטים המקומות שבאמת מתמחים בהכנת ארוחות בוקר, כזאת שיוצאת מהשטאנץ הרגיל של רשתות בתי הקפה ולא מסתכמת רק בביצה, סלט, מטבלים ולחם מחומם. אתגר אפילו גדול עוד יותר הינו ארוחת בוקר שווה וכשרה. כששמעתי על בוקריה בפתח תקווה, מסעדה כשרה שמגישה כל היום ארוחות בוקר, מיהרתי לשנס מותניים ולצאת אל השטח לבחון האם סוף סוף באה אל קיצה דילמת ימי ההולדת הכשרים.
אגז בנדיקט של בוקריה
בוקריה נמצאת ב-Y center ההומה בפתח תקווה, מה שאפשר לנו כמובן סיבוב קניות רגע לפני הבליסה הגדולה. ומה יכול להיות מהנה יותר מידיים עמוסות בשקיות שופינג? רק ידיים עמוסות במאכלים טעימים כמובן. ואם אפשר לשלב בין השניים- הרי שהגענו לגן עדן של הנהנתנות. עכשיו נשאר רק לבדוק אם טעים פה, או רק כשר והומה אדם.

מתפריט הראשונות המליצה לנו המלצרית על פטריות פורטובלו במילוי גבינת עיזים, תרד, בצל סגול, מוצרלה ויוגורט. מנה יפהפייה, אסתטית, ובעיקר טעימה להפליא. את המנה הזאת, כמו את אלו שיבואו אחריה, מאפיינת מילה אחת שעוד תחזור כאן רבות בהקשר לבוקריה: שחיתות, במובן החיובי שלה. המנות כאן מושחתות. אכלנו כל פטריה ופטריה כמוצאי שלל רב, ועברנו מיד לשחיתות מספר 2: מנה ראשונה של שניצל חציל: פרוסות חציל מצופות פירורי לחם בליווי מטבלים (טחינה, פסטו, ממרח זיתים). מדובר בהר מרשים של עיגולי חציל מטוגנים, קראנצ'יים וטעימים. גם כאן היתה מנה טובה, אבל קשה היה להאפיל על טעמי הפטריות וגבינת העיזים.
בוקריה בפתח תקווה. בופה עד השעה 16:00
אגז בנדיקט תמיד מנצח
אחרי כל הנ"ל, התעקשתי ללכת על הקלאסיקה. המלצרית ניסתה לגרור אותי למחוזות הרפתקנים, אבל הרכב מנצח לא מחליפים. הזמנתי את מנת האגז בנדיקט אהובת נפשי: לחמניות חמאה, רוטב שמנת, תרד, הולנדייז וביצים עלומות. הוספתי סלמון לכל התענוג הזה, ומה צריך הבנאדם יותר בחייו? ובכן, מיטה לנמנם בה ככל הנראה. מנת האגז בנדיקט היתה נפלאה, ושוב- ענקית ומושחתת. מנה להתנחם בה בבוקר, בצהריים ובערב. בהחלט לא רק ארוחת בוקר. לכל מקום יש את גרסת האגז בנדיקט שלו, ואני מתה על גרסת בוקריה. גם על הנדיבות (לא מזמן היינו במקום פלצני ביותר שבמחיר של כמעט 3 ספרות הגיש לנו פרוסת בריוש אחת עם ביצה עלומה) וגם על הטעם. התקנה מעולה של המנה הקלאסית ביותר בעולם ארוחות הבוקר. כיף.

אז אם כבר שחיתות- עד הסוף. הזמנו מילקשייק העונה לשם המבטיח והמוצדק" לוטוס מוגזם": גלידת וניל, ממרח לוטוס, עוגיות לוטוס, קצפת עם רוטב קרמל, סוכריות צבעוניות ונגיעת שוקולד חם. מה יש לומר? קינוח הולם ומושחת לארוחת בוקר מעולה.

בבוקריה יש גם תפריט בופה שמוגש עד השעה 16:00. מדובר בבופה העשיר ביותר שיצא לכם לראות, הכולל סלטים, פשטידות, מאפים, ירקות בתנור, ממרחים ועוד, ומאוד כדאי לנסות. 

אני כבר מחכה בקוצר רוח ליום הולדת הבא של אחת מהחברות המאמינות שלי. רק כדאי שימי ההולדת יהיו במרווחים ראויים, כדי שנתגעגע קצת.

חשבון בבקשה:
שניצל חציל: 39 שקלים
פטריות עיזים: 42 שקלים
אגז בנדיקט+סלמון: 62 שקלים
לוטוס מוגזם: 36 שקלים
סה"כ: 179 שקלים לשני אנשים

בוקריה, יצחק רבין 17, מתחם Y center, פתח תקווה. 053-9385192

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
בוקריה בפתח תקווה
053-9385192

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פריים ריב של מסעדת שיפודי אילת (צילום: באדיבות המקום)
פוקאצה במסעדה פיצונקה (צילום: באדיבות המקום)
הכרם אירועים בנתניה (צילום: באדיבות המקום)
נתח במסעדת קרנווין (צילום: דרור ורשבסקי)
מאפה במסעדת לחם בשר (צילום: באדיבות המקום)
מנת דג בפונדק הים (צילום: באדיבות המקום)
נתח בשר במעשנה (צילום: באדיבות המקום)
סלט ירקות ובשר ברוזה (צילום: באדיבות המקום)
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא