נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

יום שישי בצהריים, מרגישים כבר את סוף השבוע ומצליחים לצאת מהבית עם זוג תאומים בני חודשיים. העניין לא פשוט אבל המטרה מקדשת את האמצעים: פתיחתו של סניף מרינדו ביקנעם.

הכל נארז, העגלה הועמסה לרכב עם כל הבגדים והחיתולים (מעצמת ציוד ממש), והנה תוך דקות מעטות אנחנו שם.
מהמרעה אל המסעדה. מרינדו יקנעם

משטח המרעה אל המסעדה
מרינדו, מסעדת הבשרים הידועה מעין גב, זאת שרוב האנשים שלא מהאזור ביקרו באיזה חג כשעשו טיול בצפון או סופ"ש בכנרת עם חברים, פתחה סניף גם ביקנעם בקניון G. אז מעכשיו לא צריך לנסוע עד עין גב אם סתם מתחשק נתח פילה טרי למשל.

מרינדו הוותיקה הוקמה ע"י רועי תבור ואיתמר קנדליק, שניהם ממושב כנף שבגולן, שבו הם מגדלים את הכבשים, וכיום גם את הבקר שמרינדו מציעה בקצביות ובמסעדות שלה. הבשר שהמסעדה מגישה לסועד טרי, אולי הכי טרי בארץ. את הטלאים והעגלים מביאים הישר משטח המרעה של השניים, וניתן לרכוש אותו גם בקצביה החדשה שנפתחה כאן.

למנה ראשונה הזמנו את פרחי הכרובית המטוגנת ברוטב חמאה שום ולימון. היה נהדר, אך לא שכחנו את העובדה שאנחנו כאן בגלל הטלה, והקפדנו להשאיר הרבה מקום בבטן. והנה הגיעה לה מנת ה"טלה וטליה": 300 גרם צלעות וטיבון טלה (129 שקלים) צלויות על הגריל עם תוספת. אין מילים. כשהבשר טרי וטוב אין צורך בשום דבר נוסף, כי הבשר פשוט נמס בפה ומשאיר טעם של עוד.

החלטתי ללכת על קלאסיקה והזמנתי לי פילה בקר 220 גרם (139 שקלים). אטל המלצרית הלבבית הזכירה שיש רוטב יין חם / שמנת פלפלת או צ'ימצ'ורי , אך הפילה היה כל כך עסיסי ומלא טעמים שלא היה צורך בשום רוטב לצידו.

מרגישים בגולן
מה שיפה במרינדו זה שאת הכל הם עושים בעצמם. הבשר טרי משטח המרעה של רועי ואיתמר, הבירה - "בירת מרינדו" שניתן להזמין אותה מהחבית וגם לקנות אותה בבקבוקים בסוף הארוחה ולהתפנק בבית, היא מתכון של המסעדה שמבשלת הגולן מכינה עבורם. בנוסף, גם היין ייחודי למרינדו. גם הוא מבית היוצר של הגולן. את הגפנים מרינדו מגדלים בתל פארס ומהם מכינים מרלו, סירה, קברנה ובלנד.

בקיצור, לאחר זמן קצר במסעדה, הרגשנו שהגענו לגולן לחלקת אדמה מלאה בכל טוב, למקום בו כל מה שמגדלים צומח, גדל ומשתבח. לאזור הזה בארץ, זה שנותר פראי במקצת, היחיד שאפשר להרגיש בו כאילו הגענו לארץ רחוקה.

לאחר כל האוכל הנפלא הזה, הזמנו קינוח העונה לשם "קרמינו" (44 שקלים). אני לא יודעת למה אבל תמיד במסעדת בשרים טובה גם הקינוחים טובים; זה משהו שבדרך כלל הולך יחד, וכך הגיע אלינו הטראפל טרמיסו הזה עם גאנש שוקולד לבן ופירורי שוקולד נוגט. קצת קשה לתאר את הקינוח הנ"ל, צריך פשוט להגיע ולהזמין אותו. אל תפספסו.

פרט חשוב שכדאי לדעת: יש במסעדה עסקיות צהריים וגם ערב. כל השבוע מלבד סופ"ש, כך שכדאי לנסות גם בערב. למשל, מנת אנטרקוט או סינטה עם תוספת ושתייה ב79 שקלים בלבד.


חשבון בבקשה:
כרובית בלימון - 43 שקלים
פילה בקר - 139 שקלים
טלה וטליה - 129 שקלים
בירת מרינדו- 25 שקלים
מיץ תפוחים קשת - 24 שקלים
קרמינו - 44 שקלים
סה"כ: 404 שקלים לארוחה זוגית גדולה ומשתלמת

מרינדו, התמר 2, קניון דרכים יקנעם. 053-9377622


* הכותבת הוזמנה אל המקום כאורחת

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
נתח בשר בראנץ' האוס (צילום: באדיבות המקום)
אסאדו בר באלונים (צילום: באדיבות המקום)
סטייק בברסרי 107 (צילום: באדיבות המקום)
מנה של מסעדת סבידה (צילום: באדיבות המקום)
בירות של מסעדת ליבירה בחיפה (צילום: באדיבות המקום)
אותנטיות יוצאת דופן במסעדת גאורגיה
בשר משובח ב-BACK TO BLACK
מפגש בנות מוצלח בקפה קפה סינמול
כוכב הצפון - מסעדת NICE TO MEAT היא קרנבל קולינרי
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי