נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

רשת הסושיה מתמחה באוכל אסיאתי בכלל ובסושי בפרט. נולדה לפני 14 שנים, ומאז התרחבה והתפתחה מאוד. הרשת הוקמה מתוך צורך להנגיש את הסושי, שהיה נצרך אז רק במסעדות יוקרה, לכל לקוח במחירים שמתאימים לכל כיס. הסניף הראשון של הרשת נפתח ברחוב אבן גבירול הקולינרי בתל אביב, ובמרוצת השנים הרשת כבר מונה 18 סניפים בפריסה ארצית. סניף הרשת ברמת גן היה בתחילה ברחוב ז'בוטינסקי, אך עם תחילת עבודות הרכבת הקלה הסניף עבר לוקשיין למתחם הבורסה היוקרתי ברמת גן.  

צופים על הסושי-מן
הסניף ברחוב מנחם בגין ברמת גן ממוקם במיקום אסטרטגי, מתחת למלון סיטי טאואר, וליד כל אזורי העבודה והמסחר בעיר. השעות החזקות של הסניף הן שעות הצהריים, בהן כל העובדים יוצאים להפסקה ומנצלים את הארוחות העסקיות שהרשת מציאה.  גם נושא המשלוחים מאוד חזק היות וזה הסניף היחיד של הרשת באזור רמת גן-גבעתיים. 
שיפודי סלמון למנה ראשונה. הסושיה רמת גן
הגענו למסעדה בשעות הערב המוקדמות והתיישבנו ליד השולחן הממוקם בחלק הפנימי של המסעדה. מעבר למספר שולחנות פנימיים המסעדה מכילה בר גדול בו ניתן לראות את הכנת הסושי במקום, מתחם מקורה בחוץ שמשמש יותר לתקופת החורף ומתחם פתוח בחוץ עם נוף לכל הבניינים הגבוהים של מתחם הבורסה המזכיר נוף ניו-יורקי. 

תפריט המסעדה עשיר ומגוון ומכיל מבחר של מנות: החל ממנות ילדים פשוטות כמו שניצל ואורז ועד מנות מתוחכמות כמו טטאקי טונה. בין המנות הראשונות ניתן למצוא אגרול, שרימפס פופקורן, כנפיים, קלמארי ועוד. המסעדה מציעה גם מגוון של מרקים אסיאתיים כמו מרק מיסו, מרק טום יאם ועוד. במנות העיקריות ניתן למצוא מבחר די מרשים של מוקפצים אסיאתיים ברטבים שונים כמו קארי אדום, קארי ירוק, מנות אורז כמו פאד קפאו ואפילו דגים כמו מנת פילה סלמון.
לחמניות באו אווריריות. הסושיה רמת גן
באו באן אהובתי
אנחנו התחלנו את הארוחה עם שיפודי סלמון: שלושה שיפודי סלמון ברוטב טריאקי. השיפודים היו נהדרים ועשויים בדיוק במידת העשייה הנכונה. לאחר מכן המשכנו למנה שנמצאת בתפריט המסעדה בקטגוריית הדים סאם: לחמניית באו עם עוף ובקר. אל השולחן הגיעו שתי לחמניות קטנות וחמודות עם מילוי של עוף/בשר קצוץ, בתוספת עלי בייבי, בצל סגול וספייסי מיונז. הלחמניות היו רכות וטעימות והשתלבו מצוין עם המילוי, הרוטב והירקות. 

קטגוריית הסלטים של המסעדה גם מאוד עשירה, ואנחנו בחרנו סלט חם ומעניין של עוף ופטריות המגיע עם עוף מוקפץ, פטריות, נבטים, אספרגוס, פלפל אדום, עגבניות שרי, כוסברה, בצל ירוק ובזיליקום ברוטב סצ'ואן. הסלט היה עשיר וטעים, ובנוסף לרוטב המגיע עם הסלט, קיבלנו גם שני רטבים מעניינים שהוסיפו טעם עשיר למנה. רוטב וואסבי חמצמץ ורוטב שום-כוסברה.


וגולת הכותרת - תפריט הסושי של המסעדה. התפריט מגוון ומכיל מבחר סוגים ומינים של סושי: סשימי, נגירי, קונוס, סנדוויץ' סושי, מאקי, אינסייד-אאוט, קומבינציות שונות, וכמובן תפריט של סושי ספיישל. אנחנו החלטנו לנסות מתפריט המיוחדים ובחרנו משם שתי מנות של סושי: מנת טופינג סלמון-סלמון, אבוקדו ועירית, בציפוי סלמון קצוץ, שבבי טמפורה, ספייסי מיונז ובצל ירוק. מנה נוספת היא מנת ספייסי טונה - Special Chef טונה, אבוקדו, בצל ירוק, ספייסי מיונז ורוטב צ'ילי חריף, בציפוי טוגרשי. שתי המנות היו מיוחדות ומצוינות והיו מורכבות מדגים טריים וחומרי גלם איכותיים. 
מבחר גדול של מנות מוקפצים
קינוח סושי
הבטן כבר הייתה די מלאה מהארוחה הטעימה והמגוונת, אבל תמידים אומרים שלקינוחים יש קיבה נפרדת, והגיע לידנו תפריט הקינוחים של המקום שמציע מגוון רב של קינוחים במחיר אטרקטיבי של 29 שקלים. בין הקינוחים ניתן למצוא מוס שוקולד עם חמאת בוטנים, עוגת קראמבל עם גבינה וקונפיטורת תות ועוד מבחר קינוחים עשירים. אנחנו הלכנו על הפרפה חלבה המורכב מציפוי עדין של שומשום לבן ושומשום שחור, על מצע שוקולד קריספי בשילוב נוגט. המנה הגיעה כמו רול של סושי, בצבעי שחור ולבן עם שומשום והייתה טעימה להפליא. 

לסיכום, למרות שמדובר ברשת מסעדות המונה סניפים רבים, התפריט שלה מאוד מגוון ומכיל גם מנות פשוטות וגם מנות קצת יותר מורכבות ולכן מתאימה לכולם - גם לזוגות שרוצים ליהנות מארוחה טובה עם תפריט אסייתי עשיר, גם למשפחות שמגיעים עם ילדים, גם לאנשים שרוצים לאכול ארוחת צהריים בעבודה וגם לאנשים שרוצים לאכול בבית ועדיין ליהנות ממנות אסיאתיות מגוונות וסושי איכותי.


חשבון בבקשה
שיפודי סלמון - 27 שקלים
לחמניות באו עוף ובקר - 32 שקלים
סלט פטריות ועוף - 57 שקלים
טופינג סלמון - 40 שקלים
ספייסי טונה -Special Chef 33 שקלים
פרפה חלבה - 29 שקלים
סה"כ: 218 שקלים לזוג

סושיה, זיסמן 3, סיטי טאואר, רמת גן. 053-9373153

* הכותבת הוזמנה להיות אורחת המקום

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
הסושיה ברמת גן
053-9373153

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מבלים בשלדון ברמת גן
NG בנווה צדק מציגה: הביס המושלם
ארוחת טאפאסים בג'וני היל
קיטשן ביי גרג שרונה: עולם חדש לגלות
ג'מה ביפו מגשימה חלום איטלקי
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא