נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

הבית האיטלקי שלי
בלב אזור תעשיה, בין מסלולי מטרונית לבין איסור על סיבוב פרסה לשם הגעה, נחה לה בשלווה כבר כמעט 30 שנה מאמא מיה - ה"אמא" של המסעדות. כל הרעש וההמולה שמסביבה לא הוציאו אותה משלוותה ואף להיפך - אם תיכנסו פנימה תיווכחו שכל תפאורת ה"בנייה" שבחוץ וכל רעש סלילת הכבישים והדחפורים ייעלמו כלא היו ונשאר רק בית איטלקי חם, מפנק ומזמין.

מאמא מיה מצטיירת כבית איטלקי לכל דבר כי כבר ממש בכניסה מקבלת אותנו מלצרית חייכנית ששמעה את צלצולינו בפעמון הבית. במאמא מיה לא מקובל לתת לאורחים להיכנס לבדם ודוגלים ביחס ביתי וחם כך שכל אורח במסעדה הוא אורח חשוב ועליו להתקבל במלוא תשומת הלב!

אווו מאמא
בזמן שחיכינו למנה הראשונה פטפטנו עם אביטל המלצרית, אחת מבין רבים בצי המלצרים המנוסה והמרשים. במאמא מיה לא בוחלים בסטנדרטים גבוהים לבחירת המלצרים ואביטל כבר עובדת כאן כמעט שלושה שנים וכנראה תמשיך להעיף פיצות ולזניות באוויר עד שתסיים את התואר בהנדסת חומרים בטכניון. הדגש על כוח האדם האיכותי כאן הוא הביטוי המובהק ביותר למשפחתיות החמה - מהותה של המסעדה כולה, כשגם אביטל ממשיכה את אחותה שמלצרה מספר שנים לא מבוטל לפניה. גם כשרצינו להגיע למסעדה מספר ימים קודם לכן ולפגוש את אמיר, בעלי המקום, הבהירו לנו בחדות ש"היום, אין שום סיכוי שבעולם! היום יש לנו חתונה". תבינו, זה לא הוא שמתחתן אלא מישהי מהמלצריות וכל משפחת מאמא מיה על שלל דרגותיה נכחה באירוע.

טעימה ראשונה
כמה דקות לאחר ההזמנה כבר הגיעו לשולחננו מרק בצל עם גבינה צהובה במעטפת בצק עלים (30 ₪) וגלילות חצילים במילוי גבינת צאן, בזיליקום וצנוברים ברוטב עגבניות מוקרם בפרמזן 45 ₪). שובל הריח שנידף מהמרק גרם לראשים רבים להסתובב ואף להזמין את אותה מנה בדיוק, בעוד מנת גלילות החצילים שעל פניה נשמעה פשוטה וקלילה הגיעה במחבת ברזל קטנה ורותחת בליווי  רוטב עגבניות וגבינה משובחים ובכל ביס הורגש טעם אקזוטי וחמים שגרם לנו להתמלא כבר בשלב מוקדם זה ללא כונה.

כשהגענו למנה העיקרית נאלצנו להתלבט קשות עם אביטל (שמן הסתם מכירה כבר את כל המנות), שכן שמן של הלזניה הבשרית הבלתי מנוצחת והרביולי המוכן במקום של מאמא מיה הגיעו למרחוק (אפילו לקריות!). לבסוף החלטנו ללכת על האופציה הקלילה יותר ולבחור ברביולי בטטה ברוטב אליו שהורכב משמנת, שום, יין לבן ועשבי תיבול (58 ₪) ובמנה המועדפת על אביטל - פסטה פסטו (53 ₪). אביטל אכן לא אכזבה ומנת הפסטה הביתית ברוטב בזיליקום, שמנת, צנובר ותבליני הבית הייתה מהמופלאות שטעמנו. באשר לרביולי המפורסם – הוא קיבל מקום של כבוד כשהוגש אל דנטה ועם זאת נימוח בפה כשהרוטב האלוהי עם טיפת השום יצר סינרגיה מעולה עם הבטטה המתקתקה ולצד יין הבית שאטו רוז (רק 18 ₪ לכוס) העולם נראה טוב יותר באותו הרגע.

נשיקה מתוקה
לקינוח ולא כי באמת היינו צריכים, בחרנו לטעום את הטרמיסו (25 ₪) שגם הוא כמו כל הקינוחים נעשים במקום על ידי השף (שעובד כאן כבר יותר מ-9 שנים!). הטרמיסו היה מלבב כמעט כמו כל המנות שלפניו ואולי קצת יותר כשהוגש בליווי קצפת, שוקולד ואגוזים בשילוב מאוזן של אספרסו וליקר איטלקי משובח. מומלץ בהחלט.

דברים שרציתי לומר...
כידוע לרוב הלקוחות הקבועים והרבים של מאמא מיה תוכלו למצוא במקום עסקיות שוות ביותר הכוללות מנה ראשונה, עיקרית, קינוח ושתייה חמה או קרה ב-69 ₪ בלבד. בין מבחר המנות תוכלו למצוא מעבר למטבח האיטלקי המשובח גם מנות בשריות עסיסיות דוגמת שניצל וכבד עוף. במסעדה קיים גם חדר אירועים פרטי  50 איש שרק חדי העין יבחינו בו והוא פעיל בעיקר בסופי השבוע כשהמסעדה מלאה לחלוטין. דבר  נוסף שגיליתי במקרה כשבררתי אפשרות לקניית שובר עבור חברתי שמפנטזת על ארוחה במאמא מיה הוא שאכן ניתן לקנות שובר שכזה בכל סכום העולה על הדעת והוא תקף לכל ימות ושעות השבוע (כולל העסקיות).

בצער רב נאלצנו להיפרד מאביטל ומסעדת מאמא מיה כשהשעון הכה חצות, אך הרגשה חזקה ליוותה את דרכנו שעוד נשוב לצלצל בפעמון הדלת, נתיישב ביום גשום ורטוב ליהנות ממרק בצל מהביל ואולי, בהזדמנות ההיא, גם מלזניה עסיסית.

חשבון בבקשה
מרק בצל   (30 ₪)
גלילת חצילים  (45 ₪)
רביולי בטטה (58 ₪)
טרמיסו (25 ₪) 
סה"כ 158 ש"ח
כידוע לרוב הלקוחות הקבועים והרבים של מאמא מיה תוכלו למצוא במסעדה עסקיות שוות ביותר הכוללות מנה ראשונה, עיקרית, קינוח ושתייה חמה או קרה ב-69 ש"ח

 

*כתבה פרסומית

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
מאמא מיה בחיפה
053-9443028

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
נתח בשר בראנץ' האוס (צילום: באדיבות המקום)
אסאדו בר באלונים (צילום: באדיבות המקום)
סטייק בברסרי 107 (צילום: באדיבות המקום)
מנה של מסעדת סבידה (צילום: באדיבות המקום)
בירות של מסעדת ליבירה בחיפה (צילום: באדיבות המקום)
אותנטיות יוצאת דופן במסעדת גאורגיה
בשר משובח ב-BACK TO BLACK
חדשה בשכונה: מרינדו יקנעם
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר