נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

פרונטו של רפי אדר עברה כבר את חצי היובל. במיקום המעולה שלה על רחוב הרצל פינת שדרות רוטשילד, השף דייויד פרנקל מנצח על המטבח הפתוח, אליו אנחנו מסתכלים בחצי עין לאורך כל הארוחה, ונפעמים מהמנגינה הקולינרית שבוקעת משם. 

את הארוחה התחלנו עם כוס יין לבן דונה פוגאטה "סור סור". טעמנו, אהבנו את המתיקות העדינה שלו והזמנו שתי כוסות. פתיחה נהדרת לערב קיץ, כשבחוץ מהביל וכאן בפרונטו קריר ושמח. 
אהובה שרוצים לחזור אליה. פרונטו
אנחנו יושבות על הבר, מפטפטות. מאחורינו דיוקנאות מרשימים של הצייר אורי ליפשיץ ז"ל. מאיר אריאל שם, גם אריק איינשטיין ועוד אייקוני תרבות ישראליים. עיצוב ותאורה חמים משלימים את האווירה בעזרתה של מוסיקה שקטה ברקע. 

ברמן מקצוען, שמצליח גם ללמוד רפואה במקביל, מציע לנו להתחיל מהקל אל הכבד. אז לקחנו פתיחה מרשימה של סשימי אינטיאס טרי, שחגג על הצלחת עם גבעולי ברוקולי, גרניטה יוגורט, למון גראס, שמן עירית וג'ינג'ר. חרפרף, רענן, טעמים עדינים של יוגורט וזיקוק טעם בעזרתו של שמן העירית. 
רביולי תירס ואספרגוס. קלאסית
רשמנו הצלחה כבירה עם מנה מדויקת, והמשכנו עם רביולי תירס ואספרגוס. כאן הטעמים עוברים לאגף ה'מנחמים'. התירס החם עם קריצה אל הסתיו, בצק רביולי דק ועדין במיוחד, שמרקמו מחליק אל תוך הפה ונמס שם חיש קל. הרביולי נעשה בתוך חמאת לימון ושמן זיתים שחורים. הצלחת היפהפייה הזו, עם האספרגוסים הירוקים-ירוקים, היא יצירת אמנות. מנה קלאסית ואהובה על קהל הסועדים, שיצאה מהתפריט וחזרה אליו, לשמחתנו.

המנה הבאה שהזמנו היא האנילוטי גורגונזולה. אנילוטי אווריריים עם קרם וישיסואז (כרישה, בצל, שומר ותפוחי אדמה), קרמבל פרושוטו ושמן פיסטוק. מנה עם טעמים עדינים וטוויסט נהדר של הקרמבל פרושוטו. איטלקי למהדרין. 

את הסקאלופ שמרנו לסוף. הם הגיעו צרובים, עם כרישה בגריל, קרם בטטה ומולים אסקביצ'ה (בכבישה עדינה). הסקאלופס היו שמנמנים ועדינים. השתלבו נהדר עם הכרישה וקרם הבטטה, ומעט חמצמצות בטעמם של המולים השלימה את טעמי המנה. 
אניילוטי גורגונזולה וקרמבל פרושוטו
התחייבנו לעצמנו להפסיק בשיא, אך כששמענו שטארט הדבש התפריט, שינינו כיוון והזמנו מתוק לסוף. 
טארט דבש מלוח
אז כן – טארט דבש מלוח, שלא נמצא כאן כדרך קבע בתפריט. אם תתפסו את היום שבו הוא נמצא – בבקשה אל תחמיצו. אחד הקינוחים הטעימים ביותר שיצא לי לטעום.

פרונטו, הרצל 4 פינת שדרות רוטשילד, תל אביב. 053-9429656 

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אמורה מיו: מחדשים נדרים
אינדירה: ההודית הכי אותנטית בארץ
ערב טוב בדלידה
ההפתעה של אזור השרון: זויה גריל בר
ביקור ב-Porter & Sons
המסעדות החדשות שכדאי לכם להכיר
עושה את זה בדרך שלה: מסעדת גריג
5 קינוחי שוקולד במסעדות שחייבים לזלול
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?