נגישות
נגישות

אווירה של בר מחוץ לתל אביב: אוסקר ווילד

רועי ובת זוגתו הגיעו אל אוסקר וויילד בחולון, וזכו לחוויה שלא נופלת מכל חוויית בר טובה בתל אביב. מקום מעוצב ומזמין, נשנושים טובים ומבחר גדול של אלכוהול. היה אש

מסעדות במרכז חדשות מהצלחת
רועי פנחסי
תאריך פרסום: 22/08/2017, 12:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אנחנו כבר אחרי. היינו בעיר הגדולה, יצאנו, בילינו השתכרנו והזענו, ולבסוף הותשנו וגלינו לערי הלוויין. מי לרעננה, אחרים לגבעתיים, אפילו לנס ציונה. פה הזמן קצת יותר מתירני: גני השעשועים מוריקים, המדרכות נוחות לדחיפת עגלת תינוק, יש חנייה לשני רכבים למשפחה. אבל מה, כשבכל זאת כבר רוצים להתנתק ולעודד את האהבה שנשחקת במציאות של פקק-עבודה-ילדים-שינה-לא-רצופה-יום-חדש-הגיע-מהר-מדי, פה בערי הלוויין קצת מצ'עמם. תל אביב אמנם תמיד שם, תוססת ורוחשת, צפופה, משולחת רסן ולוקה במחסור בחניה. אבל אנחנו, נמלים חרוצות ויגעות, מבקשות קורטוב נחת זמין, ללא פקקים ועם חניה, אווירה קלילה, מוזיקה טובה, בירה צוננת ומשהו נחמד לנשנש. האם זו בקשה מוגזמת?
אוסקר וויילד חולון

הבשורה על-פי אוסקר
בפאב אוסקר וויילד בחולון הבינו לליבנו עוד לפני שאמרנו מילה. בתבונה, בהקפדה על פרטים ותוך השקעה מרשימה, הוקם פאב בסגנון אירי, שנקרא כמובן של שם המחזאי והסופר הצבעוני, איש המשפחה וההולל הידוע.

אוסקר ווילד פונה לקהל שכבר חצה את קו הכניסה לעשור הרביעי לחיים, אנשים שיודעים מה טוב ומוכנים לשלם עבורו, מחפשים מוזיקה טובה ואלכוהול איכותי. הפאב הוקם במרכז העסקים החדש של עזריאלי בעיר. מעלית שקטה מקשרת בין חניון התת-קרקעי לרחבה גדולה וירוקה, שבליבה מזרקה מטהרת אוויר, ומסביב מסעדות וברים.

האישה שאיתי ואני התיישבנו בחצר של אוסקר על כסאות באר מרופדים ונוחים, וחבית עץ עצומה משמשת לנו שולחן. בריזה קלילה מלטפת את פנינו. תפריט עם היצע מרשים של 25 (!) בירות מהחבית ועוד סוגים בבקבוקים, העלה חיוך על פנינו. כשהמלצר החביב ראה שקצת אבדנו במבחר הגדול, הוא תעניין בסגנון החביב עלינו והמליץ על כמה טעימות שבוודאי יסייעו לנו החליט. 
מנשנשים פלטת נקניקים. אוסקר וויילד חולון

עם להיט של U2 ברקע והלארג'יות הנונשלאנטית שבהצעת המלצר, הרגשנו על פלנטה אחרת והתאהבנו באוסקר. המלצר שב עם טס ועליו כוסיות שתכולתן בשלל צבעי הבירה. אשתי בחרה במלכה אדמונית (28 שקלים לשליש), בירה בסגנון אייל עם ניחוח אשכולית, טעמי שעורה וצבע ענבר משכר, ואני בחרתי בלינדמנס תפוחים (29 שקלים לשליש) - בירה בלגית מיוחדת בתסיסת אייל שמתבצעת עם תפוחים בשלים. התוצר הוא שיכר פירותי, חמצמץ ומרענן, עם אחוז אלכוהול נמוך, מן יציר כלאים מקסים של שיכר תפוחים ובירה.

מנה מנצחת
ברומא כמו ברומא, ובאוסקר וויילד כמו באירלנד, רצינו להוסיף לביקור קצת בשר. הזמנו פלטת נקניקים (66 שקלים) וחרבות פרגית (52 שקלים) עם תוספת צ'יפס (10 שקלים). שתי המנות הוגשו מהר, ובצורה מחמיאה ומפתה. הפרגית, כיאה לשמה המעורר אסוציאציות של משחקי הכס, הגיעה משופדת על סיחים בצורת חרבות, על מצע רענן של ירקות העונה בלימון ושמן זית. מנת טוגנים לוהטים הוגשה בנפרד, מכורבלת בנייר שעווה דמוי עיתון. בשר העוף היה מתובל כהלכה, עסיסי וטעים, והיה נהדר כארוחת ערב קלילה לצד השיכר המתקתק שלגמנו.

פלטת הבשרים הפילה אותנו מהרגליים: פרוסות עבות של פסטרמה הודו בפפריקה, נקניק סרוולד מותסס, וכתף בקר צלוי הוגשו על פלטת עץ עם לחם כפרי ומגוון רטבים ששימשו אותנו למשוח את הלחם הטרי בטרם נעמיס עליו נקניק ומעט חלפיניו חריף. בטרם נגסנו את הביס הראשון היה ברור כי עונג גדול יעטוף את בלוטות הטעם. ואכן, אין על השילוב של לחם כפרי פריך וחם, איולי וחרדל עם בשר, ואין כמו בירה לצנן את החך מעקיצת הטבסקו. 
חרבות פרגית. אוסקר וויילד חולון

הביקור באוסקר וויילד בחולון היה ניתוק מבורך מן היום-יום, ונתן זמן לשוחח וליהנות, הזדמנות מקסימה לחזר וללגום, להחזיק ידיים ולחלוק ארוחה אינטימית. לקינוח, החלטנו להתפנק בכוס של וויסקי טוב. עזבנו את החצר ונכנסנו את חלל המסעדה המרווח וספון העץ. מאחר ורוב הכיסאות היו תפוסים, וכיוון שהבר היה כה מרשים, נוצץ ומזמין התיישבנו עליו. פנינו למוזז בעצה, והוא מזג ביד בטוחה דאבל-שוט של קילבגאן, בלנד וויסקי זהבהב בעל טעמי דגן, גוף בינוני וחלקות נעימה (32 שקלים), קינוח נפלא בראש טוב.

חשבון בבקשה
מלכה אדמונית - 28 שקלים
בבירה לינדמנס תפוחים - 29 שקלים
פלטת נקניקים - 66 שקלים
חרבות פרגית - 52 שקלים
כוס וויסקי קילבגאן - 32 שקלים
עלות הביקור הסתכמה ב-207 שקלים

אוסקר וויילד, הרוקמים 26, חולון. 053-9370906

* הכותב הוזמן למסעדה כאורח

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכלים בג'פניקה בנמל
עסקיות שוות ב-206 דגים
נאו אפטר דארק
כשרוצים ערב אחר. שפילד
אוכלים במסעדת אפרטו בקיסריה
פו-מו ברמת החייל עושה את זה בגדול
נרגעים באיטלקית במסעדת קמפנלו
ארמיס: המנצחת של חוף אשדוד
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא