נגישות
נגישות

משיקים תפריט חדש בפריים ברמת החייל

פריים האלגנטית ברמת החייל השיקה תפריט חדש במסיבה מפוארת, והציגה מנות יפהפיות, רולים מיוחדים, חומרי גלם איכותיים וכמובן שאת הקסם המיוחד ששורר במקום

מסעדות בתל אביב חדשות מהצלחת
רועי פנחסי
תאריך פרסום: 22/08/2017, 12:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

לא אחת מזדמן לי להגיע לניו-יורק סיטי לפגישות עבודה. בין אם הפגישה מובילה לעסקה חדשה וגם אם לאו,  עבורי זה תמיד אירוע משמח; כי בניו-יורק יש, מן הסתם, שלל מקומות נוצצים, מרגשים וחדשניים שביקור בהם הופך כל פגישה לחגיגה. בעיקר אני מעריץ את היצע האוכל האסיאתי  עם פרשנות אמריקאית, על מגוון מוקפציו, מרקיו ומגולגליו, ולאחרון אני שומר בשבילו פינה חמה בקיבתי. עם כל זה שאני מוקיר ואוהב את הפשטות שבסושי היפני, לדעתי החדשנות האקסטרווגנטית של העולם החדש הגדילה לעשות, בשלבה אבוקדו, בשרים, מיונז וגבינת שמנת עם קודש הקודשים הסגפני מיפן המטיף אורז, אצת נורי ודג טרי.
והנה, השבוע התבשרתי כי ניו-יורק האמיצה, היצירית והחדשנית הגיעה במלוא הדרה לחצר האחורית שלנו – אל מסעדת פריים ברמת-החייל. נרגש ונפעם יצאתי אל מסיבת ההשקה של התפריט החדש.
אל תפספסו את הרולים החדשים. פריים

מאורת הדרקון
גם אצלנו, כלומר בפריים, העיצוב מדהים, צבעוני וסוחף כבמאורת דרקון. על השולחנות ניצבים, בתוך סטנד עץ מהוגן, טאבלטים זריזים המציגים בתמונות תפריט צבעוני ומפתה. התפריט נחלק למנות פתיחה, עקריות, קינוחים, ואגף שלם ומרכזי שמוקדש לסושי. אה כן, ואחד נוסף לקוקטיילים ולשתייה חריפה. 
בין מנות הפתיחה תמצאו קלאסיקות אהובות כגון קרפצ'יו, פטה אווז ושאר ירקות, לצד כיסוני גיוזה. בעיקריות תמצאו מוקפצים, דגים ובשרים, וברגע שתגללו אל עבר הסושי, תיבת אוצר מלאת הפתעות תפתח בפיניכם: לצד רולים קלאסים של דגים, ירקות ופירות ים, תמצאו נופת צופים של רולים מיוחדים, כולם מתוארים ומצולמים להפליא ומעוררי ערגה ותאבון, והנה כמה דוגמאות: "אונאגי דרגון", "צונאמי", "קשת בענן".

סיבה למסיבה
באירוע ההשקה המפואר השתתפו יפים ויפות, ידועים וידועות, ועבדכם הנאמן. קוקטיילים צבעוניים נמזגו כמים, ומלצרים חטובים חילקו בנדיבות ממגשים עמוסים. דגתי לי אחד, הראוי להרשם כפטנטנט, קוקטייל מנגו, וויסקי, תפוזים אפרודיזיאקי וטעים (49 שקלים), שהוגש בכוסות וויסקי עם קש קטן וגבעול רוזמרין גדול. עם עליית מפלס האלכוהול בהיפוקמפוס הצמא שלי, הגיחו מן המטבח מלצריות שופעות בגופן ומגשים עם כל טוב בידיהן.

שמתי פעמי אל ה"צונאמי" - רול בשרני המורכב משכבות של אורז סושי רך ונימוח, רצועות אבוקדו, ספייסי טונה וסלמון אפוי, ומעליו טלטלי בטטה פריכים (69 שקלים לרול). הפריכות לצד העדינות של הדג והאבוקדו היתה מרגשת. כשהגיע "אונאגי הדרקון", כבר שמטתי את הלסת מרוב הנאה: הפעם הצטרפו לאורז ולאצה גם מיונז יפני, שרימפס בטמפורה, צלופח וסלמון, ולכבוד האירוע עוטר הרול המקסים בעלה זהב טהור ואכיל (79 שקלים לרול). 
פריים: קוקטיילים שהם חגיגת תאווה

הקוקטייל הראשון כבר הסתיים, ולאחר שניקיתי את בלוטות הטעם בסודה תוצרת חוץ בהגזה רצינית ביותר, צדתי מתוך אחד המגשים מוחיטו פירות יער, מתוק וצבעוני, בכוס חרס יפנית מסורתית (49 שקלים). סבב הזלילה הסתיים ב"קשת בענן" - רול אין-סייד-אאוט של אורז ואצה במילוי ספייסי טונה, ובציפוי של טונה אדומה טרייה וביצי טוביקו פריכות, רול שגורם לסועד ללקק את האצבעות, לקחת עוד אחד וכך להמשיך עוד ועוד.

טעם של עוד
למרות שצלמי הפפראצי לא עטו עלי, ואפילו שלא הוזמנתי לראיון בסוף הארוחה, וחבל כי היה לי דווקא הרבה יותר מה לספר על החוויה מאשר לכמה יפות אקזוטיות שדיברו מול המצלמה בחן בלתי רגיל, נהניתי מאוד להתחכך במי ומי ולפטפט בנעימים עם היפהפיות שלצידי. 
בשלב מסוים חשתי כי אכלתי די,  ורק חשק עז למתוק עוד מיסמר אותי לכסא הבר, ממנו צפיתי כל העת בעין אחת על המסיבה העולצת, בעוד השניה שותה בהשתאות את הקסמים המתרחשים מאחורי הדלפק ובמטבח הפתוח, תחת ידיהן האמונות של טבחים יפניים חמורי סבר ומלאי כבוד למקצוע.
פריים ברולה (52 שקלים) היה התשובה הנכונה לגחמה המתוקה לה התאוויתי; שילוב נדיר של גנאש שוקולד בלגי, קרם ברולה של מקל וניל, חלמונים ושמנת במרקם ענן-קיץ, ובננות ברוטב קרמל, והוא הותיר אותי מאוזן ומסופק, נרגש ומאושר מן הביקור הלא שגרתי במאורת הדרקון המקסימה.

פריים סושי בר, ראול ולנברג 2, רמת החייל, תל אביב. 053-9368746

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
פריים סושי בר בתל אביב
053-9368746

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכלים בג'פניקה בנמל
עסקיות שוות ב-206 דגים
נאו אפטר דארק
כשרוצים ערב אחר. שפילד
אוכלים במסעדת אפרטו בקיסריה
פו-מו ברמת החייל עושה את זה בגדול
נרגעים באיטלקית במסעדת קמפנלו
ארמיס: המנצחת של חוף אשדוד
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?