נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בדרך כלל כשאנחנו חושבים על בר, אוכל זה לא הדבר הראשון שעולה בראשנו. בירה דווקא כן. קוקטייל של קיץ, אווירה טובה, ברמנים מסוקסים, שוטים של וודקה באוויר, הורמונים שמתעופפים להם.

תשכחו מצ'יפס ואדממה
בכל אלו קל היה להבחין השבוע בביקור שלנו בשנקין בר ברעננה – מוסד יחסית ותיק, בן 7 שנים. אמנם למי שבוחר באופציית המזגן ונכנס לשבת בפנים האווירה מעט רשמית יותר, אבל למגניבים שבינינו (להלן: אנחנו) הישיבה בחוץ התאימה כמו כפפה ליד. בר מתוקתק באמצע הרחבה מלא בכל טוב האלכוהול שרק תחפצו, ולצידו שולחנות גבוהים (רק הכיסאות נטולי המשענת הזכירו לי את גילי. נשבעת שבכל שאר הדברים הרגשתי רלוונטית למקום ממש). מלצריות יפות שיודעות את העבודה, בריזה כיפית (בתוספת מאווררים) והופה! אנחנו על הבר. ואפילו לא נסענו עד לתל אביב בשביל זה.
שנקין בר רעננה

לא הגענו לשנקין בר בשיא הרעב שלנו, כיוון שכזכור החזקנו בתפישה שבר אינו מקום לשבוע בו. בדרך כלל זה נגמר בנשנוש צ'יפס או אדממה, ועל כאלו אנחנו לא מבזבזים קלוריות.

על קוקטיילים דווקא כן. כמו למשל קוקו בונגו: ואן גוך אננס, ואן גוך קוקוס, מיץ אננס, טריפל סאק, סאוור ואננס טרי. מי אמר תאילנד באמצע רעננה ולא קיבל? טעים ומרענן. אמנם חשבתי שיגיע קפוא כברד, אבל דווקא בצורתו הלא קפואה הקוקטייל היה כיפי ובכמות נכבדה.

או אז, קיבלנו את תפריט האוכל, שלא תאם את תוכניותינו. אדממה, מסתבר, זה לחלשים. או רזים. או לשוכני ברים אחרים. בשנקין, כך מתברר, שדרגו לאחרונה את התפריט באמצעות השף אליאב פינטו, והתפלאנו למצוא את עצמנו מתלבטים בין שלל אופציות מפתות.

סבתא, אני שבע
האגף הראשון בתפריט מכונה "בשביל הטעם בפה", ומתוכו בחרנו ב"חציל שהשתזף על אש גלויה". אז נכון שהכותרות האלו קצת מזכירות אתם-יודעים-את-מי, אבל המבחן האמיתי הוא הטעם ולא הקוריוזים של השף, והחציל הזה הפתיע. סלסת עגבניות, טחינת הר ברכה, ביצה חצי קשה ובעיקר חציל עם טעם חזק של על האש. זה נכון שחציל הוא רק חציל וכמה כבר אפשר לערוך עוד ורסיות על חצילים? מסתבר שאפשר ובכיף. מנת חציל שווה ומפתיעה.

מטבח יצירתי. שנקין בר ומטבח רעננה

האגף העיקרי בתפריט ממשיך את אותו הקו וכותרתו "סבתא, די! אני שבע". אותנו זה שיעשע. בעיקר כשבאנו שבעים. זה לא עצר אותנו מלהתפתות להזמין את שני ההיי לייטים של התפריט: כריך אנטריקוט עם פטריות ובצל מטוגן, בטטה קריספית, חסה ועגבנייה. בז'אנר שלו היה הכריך להיט היסטרי: לחם טרי טרי, בשר אנטריקוט טעים ולא צמיגי, תוספות טעימות ולא מוגזמות. אחלה של כריך.

יכולנו בשקט ובשלווה לחלוק את כריך האנטריקוט ולצאת שבעים ומרוצים, אבל המלצרית נשבעה שחייבים לטעום כאן את ההמבורגר. אם חייבים - אז חייבים, לא? מדובר ב"שנקין פנטסטיק":
המבורגר טלה ממולא בגבינת צ'דר, קונפי שום ואיולי אריסה בצד. זה בר כאן, אתם בטוחים? כי בכל ביס של בשר טלה הרגשתי טונות צ'דר בפה, כמו המבורגרים מקצועיים ביותר, ושום זכר לצ'יפס שמנוני או אדממה מפוהק.

50% הנחה על כל התפריט
טעים פה בשנקין בר. ונעים. ומלא הורמונים גועשים באוויר. ומשש בערב עד שמונה וחצי יש כאן 50% הנחה על כל התפריט, והכניסה מוגבלת מגיל 22.

חשבון בבקשה:
קוקטייל קוקו בונגו: 42 שקלים
חציל שהשתזף על אש גלויה: 38 שקלים
כריך אנטריקוט: 58 שקלים
המבורגר שנקין פנטסטיק: 66 שקלים
סה"כ: 204 שקלים לארוחה לשניים על הבר

שנקין בר ומטבח, היצירה 5, אזור התעשייה רעננה. 053-9443206

* הכותבת הוזמנה כאורחת המקום

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פריים ריב של מסעדת שיפודי אילת (צילום: באדיבות המקום)
פוקאצה במסעדה פיצונקה (צילום: באדיבות המקום)
הכרם אירועים בנתניה (צילום: באדיבות המקום)
נתח במסעדת קרנווין (צילום: דרור ורשבסקי)
מאפה במסעדת לחם בשר (צילום: באדיבות המקום)
מנת דג בפונדק הים (צילום: באדיבות המקום)
נתח בשר במעשנה (צילום: באדיבות המקום)
סלט ירקות ובשר ברוזה (צילום: באדיבות המקום)
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא