נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

התדמית המנומנמת של פתח תקווה עברה מהפך בשנים האחרונות, ולא רק מבחינה קולינרית. כיום נהנים המקומיים משפע מסעדות שלא מביישות אף עיר גדולה. בכתבה שלפניכם תמצאו טעימה ממבחר המסעדות המובילות של פתח תקווה, רק כדי לפתוח את התיאבון.  

לה קרנה
במבט ראשון לה קרנה נראית כמו עוד בר בשר סטנדרטי ולא מרשים במיוחד, אבל למעשה מדובר במקדש של ממש עבור קרניבורים אמיתיים. התפריט במקום מצומצם, או ליתר דיוק - מהודק. כל מנה נבחרה בקפידה ומיוצרת לפי סטנדרטים קפדניים. את המנות ניתן להזמין ללא תוספת או כחלק מארוחה בדיל משתלם. כולן טריות, טעימות ומדויקות.  

טעימות מהתפריט: הקצב (בורגר עטוף בפרוסות אנטריקוט, עגבנייה קלויה ורוטב ברביקיו חם עם הר קריספי בצל, מיונז וחסה – 50 שקלים (מנה) או 70 שקלים (ארוחה), סלט (ירקות טריים ומוקפצים עם אנטריקוט פרוס או חזה עוף – 40 שקלים), לה קרנה (אנטריקוט בפרוסות דקות צרוב עם בצל וצ'ימיצ'ורי, מיונז, חרדל, חסה ועגבנייה – 36 שקלים (מנה) או 55 שקלים (ארוחה).
לה קרנה, חיים עוזר 1, פתח תקווה. 053-9372323
 לה קרנה
בלאק
האם באמת צריך להציג לכם את רשת BLACK? ובכן, אם חייתם בעשור האחרון בישראל, התשובה צריכה להיות לא ולא. רשת המסעדות שהביאה לנו את ההמבורגרים המוגזמים ביותר שראינו, החליטה לתקוע יתד גם באדמת פתח תקווה. ולא סתם יתד, אלא יתד כשר. זה אומר שצ'יזבורגרים לא תמצאו שם, אבל בהחלט תוכלו ליהנות שם מיצירות פאר כמו T-REX מטורף: המבורגר 450 גרם עם רוטב מיונז-חרדל, פרוסות חזה אווז וביצת עין, בתוספת מיני חלת בצל מעל. וזה מושחת אפילו יותר ממה שנדמה לכם. אך אל דאגה, כי במקום מציעים גם תפריט בריאות לעילא ולעילא.

טעימות מהתפריט: ספינאצ'י (2 קציצות המבורגר 160 גרם, רוטב מיונז חרדל, עם תרד מוקפץ וסלט כרוב מעל – 79 שקלים), חזה רזה (חזה עוף במרינדה עדינה, עשוי על הפלנצ'ה עם עגבניות שרי ופטרוזיליה – 59 שקלים), פגודה (T-REX אכזרי של 450 גרם ועוד קציצה של 160 גרם מלמעלה, ערימה של אננס, חלפיניו חריף, בצל ירוק, חזה אווז קצוץ, רוטב פלפלים וכמובן המון צ'יפס וצ'יפס בטטה – 139 שקלים).
בלאק, הסיבים 18, פתח תקווה. 053-9442851
 
Wok A way
אין פשוט יותר מהקונספט של WOK A WAY: טרי, מזין, מהיר וגמיש. כל לקוח יכול להרכיב לעצמו את המנות שהוא אוהב, בהתאם לטעמו האישי ולפי מה שמתחשק לו במיוחד באותו רגע. התהליך כולל שלושה שלבים קלים ופשוטים מאין כמוהם: בחירת הבסיס למנה (אטרייה או אורז), בחירת הירקות שיזכו להיכנס לווק ובחירת סוג הרוטב. עם הגיע השלב השלישי לסיומו, המנה תוקפץ אחר כבוד ותוגש לשולחנכם תוך חמש דקות לכל היותר. כי למי יש זמן בימינו לחכות יותר מזה למנה שלו? כמו כן ניתן להזמין כמובן מנות מהתפריט הרגיל, למי שגם אין לו זמן בשביל התלבטויות.

טעימות מהתפריט: גיוזה עוף (15 שקלים), מנת אטריות ביצים/אטריות חיטה מלאה/אטריות אורז/אטריות שבבי אורז (39 שקלים), מרק תירס סיני קלאסי (16 שקלים).
ווק אווי, שוהם 7, פתח תקווה. 053-9431273
 WOK A WAY
השיפוד והמנגל
השיפוד והמנגל מציעה את השילוב המושלם בין מנות מהמטבח הבוכרי למנות גריל ישראליות, וכך נצלות ומתבשלות להן תחת קורת גג אחת מנות כמו סמוסה, מנטו ואושפלוב, לצד שיפודים של כבד אווז, שומן כבש ושקדי עגל. וכל זה במחירים שווים לכל כיס. מעוניינים לצלול לעומק התפריט ולהפליג אל מעבר למנות הביתיות ולשיפודים הסטנדרטיים? אין שום בעיה, כי גם לזה יש מענה למשל בדמות סטייק רוסיני (מדליוני פילה בקר בליווי כבד אווז) או סטייק אנטריקוט פרימיום מובחר על העצם (500 גרם).

טעימות מהתפריט: פלטת דישפורה (כיסוני בצק ממולאים בשר בקר בנוסח בוכרי ברוטב ירקות ובשר (42 שקלים), מנטו (בצק מאודה ממולא בשר בקר קצוץ ובצל – 8 שקלים), מרק בשר (נתחי בשר בקר וירקות – 24 שקלים), צ'יבורק בשר (בצק מטוגן ממולא בשר בקר טחון ובצל – 8 שקלים). 
השיפוד והמנגל, בן ציון גליס 4, פתח תקווה. 053-9385111
 
אלפרדו
אלפרדו היא רשת מסעדות איטלקיות כשרות למהדרין, המפעילה נכון להיום שני סניפים: האחד בפתח תקווה והשני בראשון לציון. התפריט של אלפרדו הוא מהעשירים שיצא לנו להכיר, כשבין היתר הוא כולל מגוון מנות הנאפות בתנור הלבנים של המסעדה (פוקצ'ינות, ג'בטות פתוחות עם תוספות, לזניות, קישים ועוד), מבחר מתאבנים ומנות ראשונות (קרוב ל-20, חלקן טבעוניות), ארבעה סוגי לחמים, שפע של כריכים, סלטים, מנות פסטה ויש אפילו שייקים נהדרים המוכנים לפי הזמנה. דבר אחד בטוח: באלפרדו תמיד טעים ואף פעם לא משעמם.

טעימות מהתפריט: טוסט סלמון (ג'בטה איטלקית פתוחה, פסטו, גבינת שמנת, סלמון מעושן, בצל, זיתים שחורים. מוקרם במוצרלה ופרמז'ן – 62 שקלים), סיגר פורמג'יו (עלי סיגר במילוי גבינות, חציל וזיתים שחורים. מוגש עם רוטב ציזיקי יוגורט בצד – 38 שקלים), סלט סלמון חם (פטריות שמפיניון, פלפלים, בצל סגול, שעועית ירוקה עדינה וקישואים מוקפצים עם קוביות פילה סלמון, נבטים ושומשום, שום ויין לבן על מצע של חסות בוויניגרט ורוטב טריאקי – 66 שקלים).
אלפרדו, דרך אם המושבות 94, פתח תקווה. 053-9441289
 אלפרדו
מקס ברנר
מקס ברנר פתח תקווה הוא אחד הסניפים היפים של רשת המסעדות המתוקה ביותר בארץ. מאחר שסניף פתח תקווה אינו כשר, דעו כי באפשרותכם ליהנות אפילו ביום שישי בחצות ממשקה שוקולד מקסיקני חריף או למשל ממילקשייק ברזילאי כהלכתו. וכפי שידוע לכם, מי שלא שתה משקה שוקולד מקסיקני בחצות הלילה, לא חי באמת.

טעימות מהתפריט: מילקשייק בלגי (גנאש שוקולד טהור, גלידה וניל של מקס, אגוזי לוז וקצפת – 34 שקלים),  סלט פטוש (עגבנייה, מלפפון, חציל בלאדי, בצל סגול, נענע, פטרוזיליה, קרוטונים וטחינה ביתית – 49 שקלים), ניוקי תפו"א (ברוטב שמנת ופטריות כמהין עם פטריות שמפיניון מוקפצות – 59 שקלים). 
מקס ברנר, שחם 30, פתח תקווה. 053-9378743

קמדן טאון
קמדן טאון הוא בר לונדוני הפועל בלב אזור ההיי טק של פתח תקווה. הוא עוצב בהשראת המחוז המפורסם (CAMDEN TOWN), שבצפון מערב לונדון, ומזמין את המבלים ליהנות מהקסם המיוחד של רחובות העיר הגשומה. מדי שבוע מתקיימת במקום הופעה, כשבדרך כלל ג'אז היא המוזיקה השולטת ברמקולים של המקום. ורק למקרה שהסתקרנתם, אז... כן, ברור שמגישים בקמדן טאון מנת פיש אנד צ'יפס והיא לא הייתה מביישת אף פאב לונדוני.

טעימות מהתפריט: עגבניות צלויות (עגבניות צלויות עם ענבי מוסקט, בזיליקום ואגוזי לוז), האש בראונס (קוביות תפוחי אדמה וסלרי ברוטב הבית), ביף וולינגטון (פילה בקר צרוב אפוי בתוך בצק עלים עם חסה סלנובה ופטריות שמפיניון).
קמדן טאון, ברקת 4, פתח תקווה. 053-4293773

קמדן טאון
בוקריה
מסעדת בוקריה הביאה לפתח תקווה את בשורת הבופה והבראנץ' המפנק. העניין הוא שבניגוד ללא מעט מסעדות ישראליות שבהן ניתן ליהנות מבראנץ' עד שעות הצהריים בלבד, הרי שבבוקריה הבופה העשיר פועל לאורך כל שעות הפעילות של המקום. מדובר ללא ספק בחוויית הבראנץ' האולטימטיבית שבה כל אחד יוכל למצוא את עצמו: הרגישים לגלוטן וללקטוז, צמחונים, טבעונים ומה שביניהם. בנוסף לבופה, ניתן גם להזמין מנות מהתפריט הסטנדרטי, הרלוונטי יותר עבור אלו שאוהבים להתמקד.

טעימות מהתפריט: קרואסון לבוקר עם ובלי קפה (15 שקלים/22 שקלים), פטריות עזים (פטריות פורטובלו במילוי גבינת עזים, תרד, בצל סגול, מוצרלה ויוגורט – 42 שקלים), סביח מפורק (פרוסות חציל, תפוח אדמה, ביצה חומה, טחינה, סלט קצוץ, בצל מוחמץ ופיתה קלויה – 42 שקלים). 
בוקריה, דרך יצחק רבין 17, פתח תקווה. 053-9385192

לכל המסעדות המומלצות בפתח תקווה >>

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
דלידה בפלורנטין: טעמים, אווירה ו'מועבט'
הקובה של מומו
מסעדות מומלצות בעיר התחתית בחיפה
תבשילי הקדירה הכי טובים במסעדות בתל אביב
ארוחה במסעדת צ'יינה ביי
יאניביצ'י עושים קולינריה משובחת
מסעדות מומלצות בקיסריה
סעודת מלכים במסעדת מוסקט
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא