נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

באזור שוקק חיים בפאתי יפו שוכנת מסעדה איטלקית שחובה לנסות. הסיפור של המקום התחיל לפני כ-4 שנים, כשהאחים רמי וגילי החליטו לפתוח מסעדה משותפת. רמי, שהוא גם שף המקום, למד את רזי המטבח האיטלקי בסיציליה ועבד במסעדות איטלקיות בעיר.

כבר בכניסה למסעדה ניתן לחוש באווירה החמה והמיוחדת שיש במקום, שיודע להיות ורסטילי ולהתאים לזוגות, למשפחות וגם לארוחות חברים שמחות. המסעדה גם מציעה בשעות הצהרים ארוחות עסקיות הכוללות מנה ראשונה ושתייה במחיר המנה העיקרית. העסקיות מוגשות בין השעות 12:00-16:00. בנוסף, בשעות אחר הצהריים מ-16:00-19:00 יש Happy Hour  המציע על כל הזמנת מנת פסטה או פיצה - כוס בירה או יין מתנה.
פרחי כרובית על פולנטה. ג'מה
פיצות לא שגרתיות
תפריט המסעדה מגוון ועשיר, וכולל מנות ראשונות, סלטים, פסטות, פיצות , בשרים, דגים ומבחר קינוחים. בנוסף, יש ספיישלים שמשתנים מדי יום. 

פתחנו במבחר מנות ראשונות: פרחי כרובית צלויים בטאבון על פולנטה טרייה וגילופי פרמז‘ן (46 שקלים) וקרפצ'יו טונה אדומה (48 שקלים) המוגש עם סלט שומר, אורוגולה ופילה תפוז ברוטב הדרים. הפולנטה הייתה במרקם רך ואוורירי והשתלבה מצוין עם הכרובית הצלויה וגילופי הפרמז'ן. מנת הקרפצ'יו הייתה מיוחדת במינה, ושולבו בה טעמים חמוצים, מתוקים וחריפים.
ניוקי דלורית משובח. ג'מה
בבחירת המנות העיקריות התלבטנו בין מבחר רב של פיצות מיוחדות המשלבות חומרי גלם טריים ויוצאות מ"האזור הנוח" של רוטב עגבניות בסיסי, ומציעות פיצות על בסיס תרד, כמהין, גבינות משובחות וכו'. בגזרת הפסטות יש מבחר של סוגי פסטות כמו רביולי, ניוקי , טורטליני, לינגוייני, טליאטלה ועוד.

לבסוף, לאחר התלבטות קשה, נפלה ההחלטה והזמנו ניוקי דלורית ומרווה (58 שקלים) ברוטב חמאה, ערמונים, יין לבן, בזיליקום וגילופי פרמז‘ן,  וגם פיצה ירוקה (62 שקלים) - רוטב של קרם מסקרפונה ותרד, בייבי זוקיני, זיתי קלמטה, שרי צלוי, גבינת עיזים, פרמז‘ן ואורוגולה. הניוקי היה רך והתמזג נפלא עם רוטב החמאה והערמונים. הפיצה שהוכנה בטאבון במקום הייתה דקה , עם רוטב נהדר ושונה מהרגיל  של מסקרפונה ותרד, והתוספות היו טריות והשתלבו נהדר.

הקנולי המושלם
למרות שהיינו כבר עם בטן מרוצה ומלאה, לא יכולנו לוותר על הקינוחים המיוחדים שהמקום מציע. בחרנו מנה אחת מתפריט הספיישלים – טארט שוקולד עם רוטב קרמל מלוח בתוספת פירות יער שהייתה מצוינת ומילאה את כל הציפיות מקינוח שוקולד איטלקי. מנה נוספת שלקחנו היא קינוח איטלקי מסורתי , קנולי (38 שקלים) - בצק יין במילוי מסקרפונה, שקדים ורוזטה, מוגש עם דובדבני אמרנה ובמילוי קרם פיסטוק. מנה טעימה להפליא שהשאירה טעם של עוד.
קנולי מושלם. ג'מה
אז אם אתם מחפשים חוויה איטלקית שונה מכל מה שהכרתם עד היום, עם מנות מיוחדות ושירות אדיב – מסעדת ג'מה היא המקום בשבילכם.

ג'מה, תרצה 14, תל אביב. 053-9365706

* הכותבת הוזמנה למקום כאורחת

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
ג'מה בתל אביב
053-9365706

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מבלים בשלדון ברמת גן
NG בנווה צדק מציגה: הביס המושלם
ארוחת טאפאסים בג'וני היל
ביקור בסושיה ברמת גן
קיטשן ביי גרג שרונה: עולם חדש לגלות
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?