נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מסעדת אונו, מעבר להיותה מסעדת שף איטלקית מעולה ואהובה על הקהל הישראלי, מציעה ללקוחותיה את הטוב ביותר במחירים צנועים ונוחים לכל כיס. תפריט המסעדה בהחלט מגוון ומורכב מסגנון איטלקי בשילוב עדין ומאוזן עם הטעמים הישראליים הים תיכוניים.

אנטיפסטו
כבר בתחילת הערב הוסבר לנו כי כל הפסטות בתפריט טריות ומיוצרות במסעדה עצמה. החלטנו להתפנק ולהזמין שלוש מנות ראשונות מצוינות על מנת להכין את הקיבה לבאות.

לשולחן הגיעו שתי מנות רביולי; האחת - רביולי ממולא בפטריות, רוטב כמהין, בלסמי מיושן וגבינת פיקורינו, והשנייה - רביולי ממולא בדלעת מקורמלת בתנור, בנוסף לגבינת הריקוטה הרכה ברוטב מאוד מיוחד של יין לבן, חמאת מרווה ופסיפלורה.
 
כמה דקות לאחר מכן התברכנו וטעמנו את מנת ברוסקטות הבאז' העשירה של המסעדה, שכללה ברוסקטות מלחם טרי וחם שנאפה ישירות במסעדה, עליו מרוחים בששון ובחדווה פסטו מתוק, שרי צבעוני, גבינת מוצרלה, בושרון, עיזים ופרמז'ן. פשוט חגיגה.
 

 
פורטטה פרינסיפלה
טעימה אחת או שתיים ממנות המסעדה וכבר ידענו שזו אהבה מביס ראשון. החלטנו לטעום שלוש מהמנות העיקריות של המסעדה: ניוקי 'פיצוחים' ברוטב פורצ'יני עם מיקס פטריות, מעט שעועית לטעם ולבריאות וקציפת פרמז'ן חלומית.
 
בחירתנו השנייה הייתה מנה בשם "חונקי כמרים פורמאג'י" ברוטב של גבינת דנה בלו שהתבשלה זמן רב בסיר גדול במטבח המסעדה, שמנת, פרמז'ן ומעט אגוזים מלמעלה. סתם לידע כללי – "חונקי כמרים" הוא שם של פסטה מסולסלת במקצת המצליחה להכיל בתוך הבצק הבשרני שלה הרבה רוטב, ובכך בעצם בכל ביס אפשר לחוות את כל הטעמים של המנה.

 

אחרונה וחביבה, הגיחה מנת הפפרדלה פונגי. אחת מהמנות האהובות ביותר במסעדה שמצליחה להכיל הרבה מרכיבים, אך השף הצליח לאזן את הטעמים בצורה מושלמת ולגרום לפטריות פורצ'יני, פורטבלו, כמהין, שמפיניון, קונפי שום ופיקורינו להרגיש כמו אגדה קסומה.
חונקי כמרים. מסעדת אונו

שף המסעדה, ניצן רז, אותו לבטח אתם מכירים ממסעדות רבות ומצליחות כגון סושי סמבה, טוקו ועוד, מצליח לשלב באופן מושלם את המטבח האיטלקי הקלאסי והטוב עם המטבח הים תיכוני-ישראלי המודרני שאנחנו כל כך אוהבים. בנוסף למסעדות שהוא מטפח, הוא מוצא זמן לשפוט בתכנית הריאליטי החדשה "הצילו אני לא יודע לבשל" בערוץ 2, וזאת על סמך המקצועיות והניסיון הרב שלו.

דולצ'י
ולבסוף, וללא כל התלבטות מיותרת, הזמנו באומץ את שני הקינוחים המושחתים ביותר במסעדה – טירמיסו מדהים עם קרם מסקרפונה, ביסקוטים, אספרסו וליקר אמרטו שמשתלבים בצורה מושלמת בפה. וגם את מנת הברולה וניל הכוללת גנאש שוקולד לבן עם תותים ואינגלייז פיסטונק מפנק ומתוק במיוחד.

בנוסף לכל, ישנו מבחר איכותי ביותר של יינות ישראליים ואיטלקיים, ואף אפשרות לאירוח אירועים של ישיבה מלאה סביב שולחנות עד 180 איש ומסיבות קוקטייל של עד כ-350 איש.

כיאה למסעדה כשרה, הדגים המוגשים במסעדה עשויים בקפידה אחד-אחד ואף דואגים לרענן את תפריט הספיישלים, כך ששווה להגיע ולשמוע את המנות שלא נכנסו עדיין לתפריט.

מה אכלנו?
רביולי פטריות – 42
רביולי דלעת – 46
ברוסקטות באז' – 38
ניוקי פיצוחים – 68
חונקי כמרים – 66
פפרדלה פונגי – 69
טירמיסו – 38
ברולה – 42
כוס יין, שיראז ברבדו – 40
סיכום חשבון: 449


* כתבה פרסומית

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ערב בלי נשכח במשייה
רג'ינה מעירה את מתחם התחנה
רג'ינה מעירה את מתחם התחנה
53 שנה של אוכל משובח: ארנולד
חדשה בפתח תקווה: 206 גריל בר
עדיין לא הייתם בפאסטל?
יש לי מקום בלב
ביקור בביסטרו מלון רוטשילד
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר