נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

כולנו יודעים שלרוב לא נהיה הראשונים לחגוג אירוע במסעדה או בגן אירועים. ראשון יש רק אחד וזה לגמרי מדעי. כולנו גם מודעים לעובדה, שאחרינו יכנסו זוגות נוספים של הורים שיחפשו את המקום האידיאלי לחגוג בו את שמחתם ולמרות זאת, אנו ממשיכים לתור אחר המקום האישי שלנו, שיסמן לנו ולעולם, שהרך הנולד הוא האחד והמיוחד.

גם כשרועי וסיון פלצמן חיפשו מקום לחגוג את הולדת בנם בכורם, גפן, הם חיפשו את המקום "שלהם". מראש נפסלו כל המקומות שהעדיפו לתקשר עם בני הזוג בצורה וירטואלית ובסופו של דבר, עמדו שני מקומות על הפרק. כשרועי הגיע למסעדת UNO האיטלקית, הממוקמת בלב ליבה של תל אביב, הוא ידע באותו רגע, שאין לו צורך להמשיך הלאה. זה המקום.

בעיניים של ילד
טקס הברית המצומצם עם המשפחה והחברים הקרובים נערך בבית הכנסת בחודש ינואר, כשהחגיגה המורחבת נקבעה לפברואר, שיאו של חורף (עד כמה שחורף כזה קיים בישראל). באותם ימים התרוצץ רועי בין המקומות הרבים שהציעו עצמם לטובת האירוע, כשסיון, מקבלת דיווחים בעורף על מה שראה. הקווים המנחים היו ברורים: מקום יוקרתי שנראה טוב, בעל מקומות ישיבה נוחים, מיקום גיאוגרפי מרכזי, חניה נגישה וכמובן - אוכל טוב. כולם, חשובים באותה מידה.

גיל, בעל מסעדת UNO, קיבל את רועי בחמימות גדולה שלא ציפה לה ובניגוד למקומות רבים אחרים, היחס האישי האמיתי ולא זה המנסה למכור, היה מה שתפס את ליבו של רועי. "הוא לא דיבר איתי ביזנס. הוא שאל על הילד שנולד, התברר לי שגם לו בדיוק נולד תינוק. הייתה בינינו שיחה בגובה העיניים", מתאר רועי. "הוא הראה לי את המקום ונתן לי לטעום ממנות המסעדה. היחס האישי היה חשוב לי ובנוסף לשאר הפרמטרים, גיל לא נתן לי את ההרגשה שאני סתם עוד אחד שעושה פה אירוע". סיון, ששמעה על הביקור הנעים של רועי ב- UNO מיד הסכימה. מאותו רגע, החלו הגלגלים להסתובב להתחוללות האירוע. בגדים לגפן, נעליים להורים, שמלה או מכנס לאם הטריה? הזמנות או מיילים כדי לבשר על האירוע? הכל רץ בקצב מסחרר למדי, עד לצהרי יום שישי אחד בחודש פברואר.

שמש חורפית באמצע פברואר
לאורחים הובטח אירוע רגוע וקסום, שלוּוה ביתרון העצום של חנייה חופשית בצמוד למסעדה והרי ידוע כי חנייה במרכז תל אביב בצהרי יום שישי היא לא דבר של מה בכך. שמש חורפית מלטפת של סוף חורף אפשרה לאורחים ליהנות מהמרפסת הצופה לנוף התל אביבי המגוון, כששפע מאכלים ייחודיים מילאו את מזנון האירוע.

על המנות המיוחדות שהוצעו לאורחי האירוע ניצח בגאון שף ניצן רז, בתפריט שכלל את כל הטוב שניתן לבקש מהמטבח האיטלקי: פוקאצ'ות ביתיות, קפלטי פורצ'יני (מיני רביולי), לזניות ופיצות לצד דג סיצליאני ועוד מטעמים רבים שהאורחים לא הפסיקו לשבח. "אנחנו לא היינו פנויים לאכול במהלך האירוע וחשבנו שהאורחים ממש מנומסים כשכל אחד מהם בא ושיבח את האוכל" סיפר רועי. "לא הבנו עד כמה האוכל טעים, עד שבסוף האירוע גיל נתן לנו מספר קופסאות עם קצת מהאוכל שנשאר (שהספיק לנו לכל השבת) והבנו על מה כולם דיברו. 

כולל שירות
ברמת השירות UNO סיפקו לרועי וסיון את כל מה שציפו לו. צוות המלצרים לא הפסיק להסתובב בין האורחים, להציע שתייה כמו אם פולניה ולקרוא לאורחים לגשת למזנון שלא הפסיק להתמלא.

האוכל הטעים סומן כיעד שהושג, החניה הייתה בשפע והמרפסת השמשית נחשבה לכוכבת הצהרים. היחס החם הלך והוכיח את עצמו במהלך האירוע ונראה כי גיל בעצמו היה נחוש לקיים את הבטחתו עד לפסיק האחרון. כשהסתיים האירוע ובני הזוג הוציאו את פנקס הצ'קים, שלח אותם גיל לדרכם למנוחת השבת. התשלום יחכה, הרגיע.

תעבירו את זה הלאה..
כשמשהו טוב קורה לאנשים שמפרגנים מטבעם, הם פשוט מעבירים את זה הלאה. כך, כשאחיו של רועי בישר לו שהם עומדים לחגוג שמחה כפולה - לידה של תאומים, הוא איחל לו בחזרה, שיוכלו לעשות זאת ב- UNO.

מקום: מסעדת UNO בתל אביב
כמות מוזמנים: עד 180 איש
מחיר למנה באירוע: החל מ- 130 ₪, בהתאמה ללקוח
חנייה: בתחתית הבניין בתשלום נוסף

 

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
האחת והיחידה
שבויים בתענוג
הרצליה אחרי החשיכה
פיוז'ן בכל מובן
כל הטוב שבים
משחקים בחצר
משחקים בחצר
רומנטיקה של פעם
אדלינה - כשהמטבח הספרדי פגש את הגליל המערבי
ריבר באר שבע – להתאהב בטעמים האסיאתיים
פטריקס באר שבע – החוויה המושלמת