נגישות
נגישות

עסקית לשלושה בפקין צהלה

פקין קיימת כבר למעלה מעשרים שנה, ומתמחה במאכלים אסיאתיים. עד לא מזמן כמעט ולא היו מקומות ישיבה וההמתחות של המסעדה היתה במשלוחים, הוספת הקומה התחתונה והחניה בסביבה הם בהחלט יתרונות בולטים. העסקיות מוגשות בימים א'-ה', בין השעות 12:00-17:00, לקחנו את זו המיועדת לשלושה.

מסעדה ביום המסעדות של rest
בת חן כהן
תאריך פרסום: 09/10/2005, 13:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
בארץ סין גר צ'אנג סו לין בבית עם גינה ולו שלושה בנים גדולים ובת אחת קטנה... זוהי תחילתו של שיר ילדים שלמדתי בעל פה כשהייתי בת שש, אז גם נולדה האהבה האינסופית שלי לסין, ובהמשך גם לאוכל הסיני.
הכללים של הכנת האוכל הסיני הם פשוטים, צריך להכין הכל מראש, קצוץ, מושרה לפי הצורך, ואז בדקה הנכונה להקפיץ לבחוש ולהגיש עם אורז. כעושים בשבילי את העבודה ואני לא צריכה לרחות כלים זה הרבה יותר טעים, וכך מצאתי את עצמי בצהרי יום, עם עוד זוג חברים, עושים גיחה לסינית הקרובה לבית, מסעדת פקין בצהלה.

פקין קיימת כבר למעלה מעשרים שנה, ומתמחה במאכלים אסיאתיים. עד לא מזמן כמעט ולא היו מקומות ישיבה וההמתחות של המסעדה היתה במשלוחים, הוספת הקומה התחתונה והחניה בסביבה הם בהחלט יתרונות בולטים. העיצוב של החלל הפנימי הוא מודרני, נעים לעין, בקומת הכניסה יש את דלפק הסושי, ולמטה שולחנות המסעדה.

העסקיות מוגשות בימים א'-ה', בין השעות 12:00-17:00, לקחנו את זו המיועדת לשלושה. בוחרים בין מרק לאגרול, מרק התירס הוא להיט, וכמעט כולם אוכלים אותו, החמוץ חריף מצויין וכך גם הוון טון - ממש קלאסיקה. לעיקריות שתיים מהמבחר של מנות העוף, הבקר או הבשר הלבן או טופו ומנה אחת של נודלס עם ירקות, ושתי מנות של אורז.
הבחירה היתה קשה, נעזרנו במלצרית. נבחרו בקר עם חצילים שזו מנה שאני מכירה כבר שנים היא כולה תערובת של פלפלים וקרמל, מן חריף מתוק שכזה, ועוד מנה פיקנטית קליקה של עוף עם קארי, הנודלס השלימו. התפריט משתנה מידי פעם, ואף פעם לא משעמם זו הסיבה שהלקוחות הקבועים ממשיכים להגיע ולהביע את נאמנותם.
וכמו שכבר נאמר, כשלא בא לכם לצאת מהבית.. פקין תגיע אליכם !

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ברזיל בגמר
ברזיל בגמר
אירוע היסטורי
אירוע היסטורי
סמטת מזארין, פינת משכית
לא על הנוף לבדו
עשה עלייה
שתזכה לחיי מדף ארוכים
מהמטבח של אביבה אבידן: סירים לצד שירים
מנה של מסעדת ארט סטריט נתניה (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה נוסטלגית במסעדת ארסטו
יודעת לפנק: לחם בשר