נגישות
נגישות

ביקור בוילה מארה בחוף בת ים

מי ינצח – האנטריקוט או הלברק? וילה מארה בחוף בת ים מצליחה להביא לידי ביטוי את השילוב המושלם של אוכל משובח, נוף לים ואווירה כיפית. רועי הצליח להכניע סטייק של 300 גרם, ועדיין להשאיר מקום לקינוח

מסעדות במרכז חדשות מהצלחת
רועי פנחסי
תאריך פרסום: 30/04/2017, 15:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

וילה מארה היא מסעדת החוף החדשה והלוהטת בטיילת בבת-ים. היא הוקמה לפני כחודשיים ע"י אושייה קולינארית צעירה ומבטיחה, אשר במהלך שני העשורים האחרונים למד, ניהל ופיתח לא מעט מקומות בארץ ובחו"ל. עם הידע והנסיון הרבים שצבר לאורך השנים, ונאמן להבטחה שהבטיח לעצמו שעד גיל שלושים ינהל מקום משלו, פתח אלכס את מסעדת החוף המציעה בר מפואר, מטבח בין-לאומי המתבסס על חומרי גלם משובחים, וצוות מקצועי ואדיב.
וילה מארה. נוף לים

אם הייתי צריך לבחור בחוף היפה ביותר באזור המרכז, חוף בת-ים היה זוכה בתואר ללא היסוס. ואם הייתם שואלים מהו הביליוי הקיצי החביב עלי, הרי שלגימת בירה צוננת עם נשנוש ראוי היה נבחר. לכן, ביקורנו בוילה מארה, בחברתו הטובה של חברי הטבח, עם בירה טובה ואוכל נפלא היה ללא ספק אחד מרגעי השיא של השבוע.

מפליג במלח
הגעתי ל-Villa Mare אחרי העבודה, כלומר, לאחר תשע שעות של ישיבה במשרד נטול חלון. בשעת בין ערביים זו השמש כבר החלה לאדים, והעמיקה את הגוונים של הים הכחול. רוח חרישית לטפה את שערנו. מרגע שהתיישבנו מול הגלים, כל תלאות היום נעלמו כלא היו. עם כניסתנו, תאורה מעוצבת על בקבוקי שיכר מבהיקים וברזי בירה מזיעים פיתתה אותנו להתחיל את הביקור בדרינק קטן. ידידי הטבח בחר בהוגרדן החביבה עליי בשל ריבוי הטעם על הסקאלה שבין מריר לפירותי (33 שקלים לחצי). אני בחרתי להיות הרפתקן קצת יותר עם גובלין גולד (38 ש"ח לחצי), בירה מסוג אייל אנגלי בהיר, עשיר וכשותי, שמצאתי מפתיעה ונעימה בזכות ניחוחות עשב רענן ורמיזות קליפות תפוז. 
מיקס פירות ים. וילה מארה

לאחר התייעצות קצרה באשר למנה מלוחה ופריכה, ובהמלצת המלצר, הזמנו פלטת פירות ים (89 שקלים). פלטת חרס כבדה ועליה ערב רב של חסילוני ג'מבו אדמדים ופריכים, מולים ניו-זילנדיים בשרניים ודיונונים משגעים בבלילת בירה, עם רוטב איולי ורוטב צ'ילי מתוק מעושן. הכל היה טרי ורענן, פריך ומלא טעם.

מנה מנצחת
בבחירת המנה העיקרית שמנו מבטחנו שוב במלצר החביב, וזרמנו עם המלצתו לאומצת אנטריקוט ורוקפור (138 שקלים), ובדג לברק-ים בטיגון גריל (118 שקלים). לשאלתו - אם נרצה להעשיר את המנות בחסילונים בגריל - ענינו במקהלה "הן", שכן ההיכרות מן המנה הראשנה לימדה אותנו על איכותם, ושמחנו מאוד לפגוש בהם שוב.

דג לברק במשקל של כ-400 גרם הוגש על מצע סלט, עם טוגנים של תפו"א קטקנטנים בקליפתם. בשרו הלבן היה עסיסי ומוצק, בזכות הכנה המדוייקת. טעמי ים רעננים נטמעו בדג והעידו על טריותו. ואף-על פי כן, את ההצגה לקח סטייק האנטריקוט, נתח של 300 גרם מבשר אנגוס ארגנטינאי, אשר נבחר בקפידה, נצרב לדרגת מדיום-וול, והוגש לצד טוגנים טריים. מעליו ניתכה פרוסת רוקפור מושחתת. שלושה חסילוני ג'מבו בשמנת ניצבו בראש היצירה. הבשר היה משויש כהלכה, עסיסי ורך, וטעמי הגבינה והשמנת החמיאו לו. 
אנטריקוט 300 גרם מושלם

כמי שאוכפים בקנאות את חוק הקיבה השנייה עבור מתוקים, הותרנו די מקום בכרס בדיוק לקינוח אחד חביב. ההתלבטות בין עוגת השוקולד האגדית שנאפית בידיה האמונות של אמא של אלכס, לבין עוגת גבינה ופירות יער של הקונדיטור היתה קשה. לבסוף, בחרנו בעוגת הגבינה הקלילה יותר (38 שקלים). קיבלנו יצירה יפה בסגנון כיפת-גבינה ניו-יורקית, הוגשה על רוטב פירות יער בצבע בורדו. בעת שחפרנו בכיפת הגבינה העשירה בכפיותינו, פרץ עוד רוטב יער החוצה. תאווה לחך ולעין. סיימנו את הביקור בטעם נפלא, לאחר חוויה מרנינה של ים ורוח, בירה ואוכל, אווירה טובה ושיחה קולחת, ונפרדנו בתודה מן הצוות המסור.

חשבון בבקשה
גובלין בהירה מהחבית: 38 שקלים
הוגרדן מהחבית: 33 שקלים
מיקס פירות ים: 89 שקלים
אנטריקוט עם רוקפור ושרימפס: 138 שקלים
לברק בגריל עם שרימפס: 118 שקלים
עוגת גבינה: 38 שקלים
מחיר הארוחה הסתכם ב-454 שקלים

Villa Mare, דרך בן גוריון 69, טיילת בת ים. 053-9370149

* הכותב היה אורח המקום

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
וילה מארה בת ים בבת ים
053-9370149

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכלים בג'פניקה בנמל
עסקיות שוות ב-206 דגים
נאו אפטר דארק
כשרוצים ערב אחר. שפילד
אוכלים במסעדת אפרטו בקיסריה
פו-מו ברמת החייל עושה את זה בגדול
נרגעים באיטלקית במסעדת קמפנלו
ארמיס: המנצחת של חוף אשדוד
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא