נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

פורטר אנד סאנס הוא גן עדן לחובבי הבירות. המקום, הנמצא ברחוב הארבעה בתל אביב, מזכיר בית מרזח עתיק מאירופה, בעיצוב קלאסי עם ריהוט מעץ ובר יפה שבו נמזגים 50 סוגי בירה שונים מהחבית. 

מסלול טעימות
אז במקום שכולו מבוסס על טהרת הבירות לא יכולנו אחרת, והזמנו את מסלול הטעימות המומלץ, הכולל 6 סוגי בירות שונים בכוס של 200 מ"ל. דגמנו: סן ברנרדוס טריפל, לונדון פורטר, בישוף אורוויס, ביטבורגר, קוזל כהה וליפמנס פרוטס. מדובר בחוויה נהדרת שנותנת טעימה ממגוון סוגי הבירות השונות כמו לאגר, חיטה, סטאוט ואייל. וזה עוד לפני שהזכרנו את הסיור בחדר הקירור של המקום, עליו נדבר בהמשך.
מסלול של 6 בירות לטעימה

למנות הראשונות הזמנו את מנת א-לה רומנה - ניוקי סולת ופרמז'ן בחמאת אגוזים, מרווה ועגבניות שרי וגם קרפצ'יו מוסר ים עם שמן זית, לימון ,עגבניות צלויות ואספרגוס. מנת הניוקי הייתה מיוחדת מאוד והזכירה מרקם של פולנטה. היא הייתה מוגשת עם רוטב חמאתי מצוין וטעם אגוזי טוב ולא משתלט. 
מנת הקרפצ'יו הייתה מורכבת מפרוסות דג דקיקות שהוגשו עם זילוף מרענן של שמן זית ולימון, עם זרעי עגבנייה וחתיכות אספרגוס טרי. טרי, טעים ומאוד עדין בטעמים. לכל החגיגה הזו הצטרף לחם בירה שנעשה במקום לצד חמאה, שמן זית ורוטב בלסמי. הלחם היה מצוין, ומי שרוצה יכול לקבל את המתכון שלו ולשחזר בבית. 

הר של בצל
תפריט המנות העיקריות מבוסס על מנות שכיף לאכול אותם לצד בירה קרה כמו: נקניקיות, פיש אנד צ'יפס ועוד. אנחנו הזמנו אנטריקוט ארגנטינאי 350 גרם של בשר מיושן עם רוטב דמי גלאס, בצל אפוי ותוספת סלט ירוק בצד. מנה נוספת שהזמנו היתה המבורגר BBQ עם רוטב ברביקיו ובצל מטוגן עם צ'יפס בצד. 
אנריקוט ארגנטינאי 350 גרם. פורטר אנד סאנס
מנת האנטריקוט הייתה מושלמת - נתח עשוי בדיוק במידה הנכונה, שנח על רוטב מתקתק ונימוח בפה. ההמבורגר היה מצוין בזכות רוטב הברביקיו והר הבצל המטוגן שהגיע מעליו, מצופה בבלילת בירה. 
המבורגר ברביקיו. פורטר אנד סאנס

השירות בפורטר אנד סאנס ראוי לציון. צוות מתוקתק, שמקפיד על כל הפרטים ולא מפספס אף פנייה. המנות מגיעות מהר יחסית, וההרגשה באופן כללי היא של מקום שמנוהל היטב ויודע לתת ללקוח את החוויה הכי טובה שהוא יכול לקבל. 
 

סיור בממלכת הבירות
הבירות והאוכל המעולה לא השאירו מקום למשהו מתוק, אבל לקינוח קיבלנו סיור שהמקום מציע לאורחיו בחדר הקירור, בו מוחזקות כל הבירות שמוגשות במקום. במהלך הסיור הוסבר על מערכת המזיגה והקירור הראשונה מסוגה בישראל, שבזכותה נשמר טעמה של הבירה כמו ביומה הראשון.    
המקום פתוח בשבת, מתאים מאוד לאירועים ונגיש לנכים. 

חשבון בבקשה:
מסלול טעימות בירה – 89 שקלים
קרפצ'יו מוסר ים – 46 שקלים
ניוקי א-לה רומנה – 38 שקלים
אנטריקוט 350 גרם – 138 שקלים
המבורגר BBQ  – 74 שקלים
סה"כ: 385 שקלים לשני אנשים 

Porter & Sons, הארבעה 14, תל אביב. 053-4272561
www.rest.co.il/rest/80084259  

* הכותבת היתה אורחת המקום 

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אמורה מיו: מחדשים נדרים
אינדירה: ההודית הכי אותנטית בארץ
ערב טוב בדלידה
ערב קיץ איטלקי בפרונטו
ההפתעה של אזור השרון: זויה גריל בר
המסעדות החדשות שכדאי לכם להכיר
עושה את זה בדרך שלה: מסעדת גריג
5 קינוחי שוקולד במסעדות שחייבים לזלול
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?