נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

לנסוע לאזור נתב"ג ולא לתפוס טיסה לאיזה יעד אקזוטי, זה לא קונספט שחשבתי שארוץ איתו, אבל כשהגעתי לאיירפורט סיטי, מתחם העסקים והבילוי הגדול שליד נתב"ג, גילית מסעדה יפהפייה, רחבת ידיים, רומנטית ואקזוטית לא פחות מיעדים אותם נמצא על לוח הטיסות של נתב"ג.

אייר קפה חוגגת כבר 11 שנים והיא ממש מוסד קולינרי ותיק באיירפורט סיטי. המקום מעוצב בסגנון הפנג שוואי, ולצד מפלים וערוצי מים זורמים ישנו מסלול מעץ המגיע עד לפתח המסעדה. זה היה מסלול ההמראה של הארוחה שלי.

ה"אייר קפה היא מסעדה איטלקית, חלבית כשרה, עשירה ומגוונת מאוד במנות, טעמים וצבעים, וגם אופיה משתנה בין פגישות העסקים של הבוקר והצהריים לדייטים הרומנטיים והפגישות המשפחתיות של הערב. רוב חומרי הגלם מיוצרים במקום עצמו, אשר בגבו נמצאת לה גם מאפיה שמייצרת סוגים רבים של לחם ומאפים עבור המסעדה. 
אייר קפה באיירפורט סיטי

On the air
אז התחלנו את מסע המנות הפסטורלי שלנו עם פוקאצ'ה הום מייד פלוס מטבלים ועוד לחם מחמצת. המטבלים היו נהדרים, ובעיקר קרם פלפלים אגדי שרק פתח את התיאבון עוד יותר. לאחר מכן הגיע פלאפל עם טחינה ירוקה, נדיר ברמתו, מוכן במקום, חם וטעים ומשתלב נהדר עם הטחינה. מנה ראשונה נוספת הייתה סביצ'ה טונה אדומה, וזה היה אחד הטעימים שאכלתי. הדג היה טרי והטעמים של הסביצ'ה היו כל כך חזקים ומדויקים, מה גם שמדובר במנה יחסית גדולה למנה ראשונה, והיא מאוד מומלצת אפילו לחלוק בזוג. 

אל המנה הזו הצטרפו עוד 2 מנות מופתיות - האחת הייתה סיגר חצילים ממולא בתרד וקשיו על בסיס טחינה ירוקה. בכל ביס התענוג התחיל מחדש והמילוי באמת היה מיוחד. התרד והקשיו יצרו שילוב מעניין, ויחד עם הקראנצ'יות של הסיגר הפכו את המנה ללא פחות ממושלמת. מנה נוספת נהדרת גם כן הייתה הפטריות פורטובלו הממולאות בגבינת צאן ואגוזים. מנה בהחלט מרשימה. הפטריות הגדולות והעסיסיות עטפו את טעמה החזק של גבינת הצאן, מה שיצר הרמוניה קולינארית מושלמת, וכבר אחרי סשן המנות הראשונות הרצון לטוס הוחלף ברצון עז להישאר.
סיגר החצילים המושלם של אייר קפה
AIR SUPPLY
כמנה מקשרת קיבלנו סלט סלמון חם, ואני חייב לציין שזה אחד הסלטים היותר עשירים וטעימים שפגשתי. הוא ענק ויכול להיות משביע כמנה בפני עצמו. הסלט היה מורכב מקוביות סלמון וגמבה מוקפצות בטריאקי חמאה עם עגבניות שרי, חסות, מלפפונים ובצל סגול, וכולם יחדיו יצרו סלט שפשוט לא ניתן לעמוד בפניו. מנה מומלצת בחום! שיפודי הטונה המעולים שקיבלנו היו טעמים והגיעו על מצע פירה רך ויין אדום, אבל אף אחד לא הכין אותנו לAL-FORNO, שהיא מנת הדגל של המסעדה, ואני מבטיח לכם כחובב מושבע של פסטות - כזו עוד לא טעמתם. 

המנה מורכבת מפסטת אל פורנו ברוטב שמנת עם פירורי לחם מעל, אפויה בתנור עם פסטו וקולי עגבניות. מעבר לכך שהמנה מדהימה ביופייה עד שחבל להרוס אות במחי מזלג, היא גם טעימה, גדולה, יצירתית ומשביעה ואין מצב שאתם מבקרים פה ולא מבקשים אותה.

אחרי שהתפוצצנו, נקראנו לפנות מקום לקינוח שגם הוא מוכן ונאפה במקום וזה פאי התפוחים הנהדר המוגש חם עם כדור גלידה משובח- איזה אקורד סיום לארוחה חלבית נהדת- הפאי היה מתוק ואיכותי ולכל אורך הארוחה הורגש נושא השימוש בחומרי גלם איכותיים וכמה כיף שיש מסעדות כמו האייר קפה שמקפידה בצורה כזו על המנות הנהדרות שלה.

חשבון בבקשה:
פוקאצ'ה: 22 שקלים
פלאפל: 32 שקלים
סביצ'ה: 38 שקלים
סיגר חצילים: 28 שקלים
פטריות שמפיניון: 38 שקלים
סלט סלמון חם: 65 שקלים
AL FORNO: 64 שקלים
שיפודי טונה: 69 שקלים
פאי תפוחים: 35 שקלים
סה"כ: 391 שקלים לארוחת מלכים מפוארת לשניים

אייר קפה, קריית שדה התעופה. 053-9441477

* הכותב היה אורח המקום

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
אייר קפה באיירפורט סיטי
053-9441477

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
יש אהבה לכולם: פדריק עם טעמים לוהטים
מנות עסקיות בפורטופינו, מודיעין (צילום: באדיבות המקום)
מיקס בשרים בוילה מארה בת ים (צילום: עידן גור)
רביולי בנאפולי הקטנה תל אביב (צילום: עידן גור)
סטייק בשר במסעדת בית הסטייק נשר (צילום: באדיבות המקום)
דג סביצ'ה בורי במסעדת בלו הול ירושלים (צלם: דרור ורשבסקי)
 קווין בי בפיצה פבריקה רחובות (צלם: עידן גור)
מגש סלטים בדארנא (צילום: באדיבות המקום)
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא