נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

ערב שקט יורד על המרינה בהרצליה, וזוגות רבים מסתובבים להם, מסתכלים על היאכטות העוגנות בנמל ומפנטזים. מסעדות ובתי קפה לאורך כל המרינה גדושים אנשים והאורות יוצרים תחושה של חו"ל. אחת המסעדות הבודדות בכשרותן במרינה, וייחודית מאוד בתפריט המקורי שלה ובקהל היעד, היא מסעדת לחם בשר. המסעדה היא אחות לשתי מסעדות נוספות בתל אביב וירושלים, ופועלת על קונספט מאוד פשוט של שילוב בין מאפים לבשר.
הסינייה של לחם בשר

אוכל עם בשר
המסעדה יפהפייה וגדולה, עם מרפסת ענקית, ויושבים בה זוגות, משפחות וגם תיירים שבאו להתנסות. למנות הראשונות הזמנו פוקאצ'ה ראגו - רוטב עגבניות, ראגו בקר, פלפל קלוי וזיתי קלמאטה. מנה מעולה, טעימה ובעיקר מנחמת. טובה כמנת פתיחה שנותנת חשק לעוד מהשילוב המופלא שבין הבצק לבשר.

מנה נוספת, ולא פחות טעימה הייתה החציל על האש: חציל קלוי מעוטר באורגנו, עגבניות צלויות, טחינה ורכז רימונים, חציל לא סטנדרטי, כיוון שגם גודלו היה מרשים וגם התוספות שמעליו נתנו לו טעם מרענן ונהדר.

הגיע החלק של המנות העיקריות, וכאן קיבלנו  אנטרקוט מיושן 250 גרם עם צ'ימיצ'ורי מעולה לידו. הנתח היה מעולה ועסיסי, ואכן הבליט את הייחודיות של הטיפול בבשר במסעדה. הבשר היה נימוח, וזה בהחלט היה אחד הנתחים הטובים שאכלתי. 
אנטרקוט כשר למהדרין

המנה העיקרית הנוספות היא שילוב קלאסי בין לחם לבשר, והיא מנה יפהפייה המוגשת במחבת עטופה בלחם. אני מדבר כמובן על הסינייה טלה: ראגו טלה, גרגירי חומוס, צנוברים, קרם חצילים, תבלינים ארומטיים, "פט-א-פאן". המנה מדהימה, הטעמים בה חזקים ומשאירים חיוך נצחי על השפתיים. סינייה היא מנה שחייבים לדעת לעשות נכון, כיוון שהאדים שלה נסגרים באמצעות הבצק למעלה שסופח אליו את טעמיו של הבשר. המנה היא בהחלט הרפתקה קולינרית, והייתי מגדיר אותה כמנת חובה במסעדה.

לקינוח יש מגוון קינוחי פרווה נחמדים ומפתים, אך אמרו לנו שאנחנו חייבים לנסות את ה"גלקסיה". קיבלנו כדור שוקולד גדול ובתוכו קרם לוטוס, כשמעליו מזליף המלצר סירופ שוקולד חם. אכן ק ינוח של כוכבים.

"לחם בשר" כשרה למהדרין גם בפסח הקרב וערוכה לקבל קהל מכל היעדים. גם ילדים ייהנו פה מאוד וימצאו מנות שידברו אליהם בתפריט, כמו המבורגרים נהדרים, וכיאה למסעדה על המרינה יש דגים מעולים ובר יין עשיר מאוד. הנאה מובטחת.

חשבון בבקשה:
פוקאצ'ה ראגו - 42 שקלים
חציל על האש - 44 שקלים
סנייה טלה - 92 שקלים
סטייק אנטרקוט - 145 שקלים
קינוח גלקסיה - 42 שקלים
סה"כ: 355 שקלים לזוג עם בשר

לחם בשר, השונית 2, קניון ארנה, הרצליה. 053-4245741
 

* הכותב היה אורח המקום

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
לחם בשר בהרצליה
053-4245741

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
יש אהבה לכולם: פדריק עם טעמים לוהטים
מנות עסקיות בפורטופינו, מודיעין (צילום: באדיבות המקום)
מיקס בשרים בוילה מארה בת ים (צילום: עידן גור)
רביולי בנאפולי הקטנה תל אביב (צילום: עידן גור)
סטייק בשר במסעדת בית הסטייק נשר (צילום: באדיבות המקום)
דג סביצ'ה בורי במסעדת בלו הול ירושלים (צלם: דרור ורשבסקי)
 קווין בי בפיצה פבריקה רחובות (צלם: עידן גור)
מגש סלטים בדארנא (צילום: באדיבות המקום)
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא