נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אנגוס – תל אביב
מעצמת הבשר מהצפון פתחה נציגות במתחם רחוב הארבעה, ומביאה לבירת הקולינריה את הבשרים של פאדי דבאח, הבעלים של עדרי טלאים ועגלים מהגליל. למעשה מדובר בשתי מסעדות צמודות: מסעדת הבשרים אנגוס בסגנון סטייק האוס באווירת בראסרי, ומסעדת 'אנגוסרי' שמזכירה דוכן סטריט-פוד ומציעה תפריט על טהרת הבשר. 
מה אוכלים: מיקסבורגר - 230 גרם של בשר אנגוס וטלה, חסה, חמוצים, בצל אדום ורוטב כורכום; פריים ריב עם צ'יפס, סלט ירוק וסלט קולסלאו אסייתי; סלט עוף אנגוס; סנדוויץ' צ'וריסו עגל ועוד. 
בונוס: לאנגוס והאנגוסרי צמודה קצביית בוטיק שבה אפשר להשיג המבורגרים, קבבוני אנגוס, אסאדו עם עצם, שייטל  ועוד נתחים במשקל ולשחזר את החוויה בבית. מומלץ להתייעץ עם הצוות המנוסה לגבי התאמת שיטת הצלייה. 
אנגוס, הארבעה 20, תל אביב. 053-5495022
סינטה ניו יורק באנגוס. צילום: אנטולי מיכאלו

אברטו - גדרה
מה למסעדת שף ולגדרה? במלון ספא בוטיק חדש שמוקם בעיר נפתחה הסנונית הראשונה: מסעדת שף, לא פחות. את אברטו מנהיג השף אסף שטרן, מי ששימש כשף ויד ימינו של מאיר אדוני במסעדת המזללה. אברטו מוגדרת כביסטרו שף עדכני ומעוצבת בסגנון שקורץ לצרפת - רצפת אבן בהירה מסוגננת שגובלת בערוגות עשבי תיבול, מטבח פתוח וחלל פנימי רחב ידיים עם אדני חלון מעץ כבד. 
מה אוכלים: סלט ים של קלמארי ויוגורט יוזו, חצי עוף מפורק בגריל פחמים על מג'דרה של אורז בר, לינגוויני קרבונרה, קבב נתח קצבים ועוד.
בונוס: אחרי שסיימתם לעיין בתפריט ולבחור יין או קוקטייל מתוך מגוון רחב, הרימו עיניים למעלה אל גולת הכותרת העיצובית של המקום: שנדלייר ענק שמורכב מ- 200 מנורות זכוכית שנתלו בצורה מיוחדת, שמכל מקום נראה אחרת. 
אברטו, שכביץ 5, גדרה. 053-9374768
לברק במילוי סלסה ורדה וריזוטו ירוק באברטו. צילום: אפיק גבאי

סופרה – ראשון לציון
אחות צעירה למסעדת Supra הגרוזינית משדרות רוטשילד נפתחה בסינמה סיטי ראשון לציון. הקונספט גרוזיני אותנטי ומשקף את השם סופרה - "משתה" בגרוזינית. ביסטרו בר עם אוכל מהמטבח הגאורגי וממטבחים אחרים בחבל הקווקז. המקום מתאים לבילוי קז'ואל על כוס יין ונשנוש, אך גם לארוחת משתה, במיוחד כשהבעלים מבטיחים תכנית אמנותית עשירה של הופעות, די.ג'י מתחלפים ועוד הפתעות. 
מה אוכלים: מאכלים גרוזינים קלאסיים כמו באדריג'אני - גלילי חציל במילוי ממרח אגוזים, מאפה חצ'פורי אצ'רולי במילוי גבינה ובית עין, חינקאלי בשר מסורתי, קופאטי פיקנטי - נקניקיות בשר בקר עם עשבי תיבול גאורגיים ושום, מרקים מסורתיים, שישליק קווקזי ועוד. 
בונוס: ממהרים? גשו לדלפק האקספרס ובחרו מתפריט מקוצר מאפים גאורגיים לאכילה תוך שיטוט במרכז המסחרי או לקחת הביתה. 
סופרה, ילדי  טהרן 3,  סינמה סיטי, ראשון לציון.053-9366287 
סופרה ראשון לציון. צילום: יחסי ציבור

זוט אלורס – גבעתיים 
מאחורי השם המסתורי Zoot Alluress מסתתר בר קולינרי חדש בגבעתיים, עיר שפעם הייתה מנומנמת, אבל בשנה האחרונה נכנסה לאמביציה של קולינריה ובילוי. זוט אלורס ממוקם בצומת הכי מרכזי בעיר, ומנהיג סטנדרטים של תל אביב מבחינת תפריט אוכל, אלכוהול וגוד טיים. הבר הגדול הוא לב המקום וממנו אפשר לתצפת על המטבח ולהתחבר עם הברמנים, שבדיוק ברגע הנכון מזמינים לצ'ייסר. 
מה אוכלים: מנות בינוניות לחלוקה ליד הדרינק, כגון חומוס 3 צבעים - חומוס סלק, חומוס קארי וחומוס רגיל, טרטר דייגים, אומצה לורס – פרוסות סינטה צרובות על מחבת לוהטת, זרעי עגבנייה, טחינה וצ'ילי טרי, באן באן – בשר בבישול ארוך, מיונז, עלי ארוגולה, עגבניה ומלפפון חמוץ, בוראטה קפרזה עם עגבניות שרי במגוון צבעים, בלסמי, בזיליקום ושמן זית ועוד. הקוקטיילים קלילים וכיפיים ואפשר לקבל אותם גם בגביעי ענק שמיועדים לשניים ושלושה איש. 
בונוס: אחד מבעלי המקום הוא תום מייזל סולן ההרכב המצליח Aperco, ולכן המוזיקה תמיד משובחת, כולל אירוח של די ג'ייז מובילים. 
זוט אלורס, כצנלסון 67, גבעתיים. 053-6389416

חומוס 3 צבעים בזוט אלורס. צילום: טל ציפורין

מסעדת תל-יצחק – תל יצחק
המיזם החדש של המסעדן הראל בלו (סיטארה, ברנז'ה) נפתח בהשקעה של שישה מיליון שקלים, סכום לא אופייני כשמדובר במקומות מחוץ לתל אביב. עיצוב בסגנון אסם נתן השראה לחלל גדול ובו כ-80 מקומות ישיבה סביב שולחנות עץ מלא, בר עם מקומות ישיבה ובמרכזו טאבון גדול שממנו יוצאים מאפים מול עיני הסועדים, ומטבח פתוח. הנוף חודר פנימה דרך ויטרינות זכוכית גדולות ומוסיף צבע ורעננות ללוק התעשייתי-כפרי.
מה אוכלים: תפריט ים-תיכוני על בסיס חומרי גלם מקומיים ועונתיים כגון פיצות מהטאבון בתוספת ירקות או פירות ים, מנות ראשונות חמות וקרות כמו סלמון כבוש בסלק וליים או קלמארי צרוב עם שעועית לימה ועגבניות צלויות, סלטים, פסטה טריה שמיוצרת במקום כגון רביולי כמהין וחלמון ביצה עם קונפי שאלוט'ס, צימוקי עגבניות, רוטב יין לבן וחמאת מרווה, דגים ופירות ים, בשרים ועוד.
בונוס: למסעדה צמוד תל-יצחק בייקרי – בית קפה קטן בחצר פסטורלית עם עצי פרי וצמחי תבלין. מתאים למשכימי קום או לממהרים שזקוקים לקפה ומאפה או מיץ בריאות זריז. 
תל יצחק, בכניסה לקיבוץ תל יצחק. 053-9374748

תל יצחק. צילום: שי בן אפרים

מכירים עוד מסעדות חדשות ושוות ורוצים לספר לנו? כנסו לעמוד הפייסבוק של רסט

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אמורה מיו: מחדשים נדרים
אינדירה: ההודית הכי אותנטית בארץ
ערב טוב בדלידה
ערב קיץ איטלקי בפרונטו
ההפתעה של אזור השרון: זויה גריל בר
ביקור ב-Porter & Sons
עושה את זה בדרך שלה: מסעדת גריג
5 קינוחי שוקולד במסעדות שחייבים לזלול
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי