נגישות
נגישות

הבראנץ' המטריף של מסעדת סילו

הבראנץ' של סילו הוא ללא ספק אחד הטובים, העשירים והאיכותיים שיש במסעדות בישראל. מבחר אדיר ואיכותי של גבינות, סלטים מעניינים, פיצות מהטאבון, פסטות וקינוחים מטריפים, שמוגשים בכל יום בשבוע

מסעדות במרכז חדשות מהצלחת
ניר מאולבוגט
תאריך פרסום: 06/03/2017, 14:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בלב פארק פרס, השופע ירוק ואטרקציות לילדים, נמצאת מסעדת סילו, שהוקמה לפני כשנה וחצי, וצופה אל האגם המקסים שנמצא בלב הפארק. הקונספט של סילו הוא אוכל ים-תיכוני ואיטלקי, וארוחת הבוקר שלה היא בהחלט אחת המגוונות והגדולות שנמצא בארצנו.

מדובר בבופה פתוח שמוגש שבעה ימים בשבוע, וניתן לשבת בחוץ או בפנים. האווירה נעימה בשתי האופציות. הבופה רחב ידיים וקל מאוד ללכת לאיבוד (במובן הטוב של המילה) בתוך המבחר העצום עליו אחראי השף רובי פורטנוי.

מועדון ארוחת הבוקר
הבראנץ' של סילו מוגש, כאמור, בכל ימות השבוע. לאחר מכן, בצהריים, סילו עוטה על עצמה תלבושת של מסעדה עם ארוחות עסקיות ומנות בשריות נהדרות, ובערב היא שוב מחליפה תדמית והפכת למסעדה-פאב המהודרת במנות גורמה איכותיות ובתפאורה נעימה.
הבראנץ' הכי מפנק בארץ. תמונה באדיבות המסעדה

אז הגענו והתיישבנו באמצע שטח החוץ של המסעדה, כאשר שמש נעימה מאירה לנו פנים. הצלחות והסכו"ם כבר חיכו לנו מבעוד מועד, וכל שנשאר הוא למלא את הצלחת בכל טוב, כמה שנרצה וממה שנרצה. בתוך המסעדה רובי מנצח על פינת הטאבון, בה חיכו לנו שלושה סוגים של פיצות דקות נהדרות, עם ניחוח וטאץ' של טאבון ומוצרלה איכותית בדיוק כמו באיטליה. אחת מהן הייתה מרגריטה, אחת הייתה פיצה פונגי מעולה עם המון פטריות, ועוד אחת עם פלפלים וברוקולי. הפיצות מתחלפות ויוצאות מהתנור כל הזמן.

על דלפק הטאבון יש מחבתות וסירים על פלטות, ובהם מבחר מאכלים: פולנטה מדהימה, שקשוקה מתובלת היטב וטעימה עד מאוד, שני סוגים של פסטות - אחת ברוטב רוזה סמיך ונהדר והשנייה מוקרמת באלפרדו וברוקולי, ולצדן שני סוגי קיש וגם לזניה מטורפת. קשה לבחור עם מה להתחיל. פשוט צרות של עשירים.

ארוחה בקצב גבוה
בצד עומדות להן לחמניות בריוש קטנות, שפשוט קוראות לך לבוא, וגם חתיכות קטנות של לחם פרנה כדי לטבול בשקשוקה. באמצע המסעדה עומד בר ענק של סלטים וגבינות - פשוט גן עדן של ארוחת בוקר. רק בבר אפשר לשהות כחצי שעה, אך מה שכיף הוא שאפשר לטעום מהכל ולחזור ולטעום שוב.
סלטים איכותיים, גבינות ומאפים. סילו

אז מה יש לאכול? בגזרת הגבינות יש מוצרלה וגבינת פטה נהדרת עם עגבניות ושמן זית, יש לאבנה עם זעתר ושמן זית, גבינה בולגרית חלקה וגבינה בולגרית מתובלת ועוד רבות וטובות. יש גם המון ממרחים - טפנדים מעולים של זיתים ופסטו, ממרח עגבניות מיובשות, טחינה ועוד. בגזרת הסלטים יש כמובן סלט ירקות עשיר ולידו סלט ביצים נהדר, סלט אבוקדו, סלט ירקות שורש משובח, סלט קינואה, סלט עדשים שחורות, סלט סלק וסלט טונה משובח, וכמובן שיש גזרה שלמה של ירקות אנטיפסטי - גמבות, חצילים, קישואים, בצלים, כרובית, שום, בטטות ואני בטוח ששכחתי משהו, אבל הקצב פה מטורף. יש גם עלי גפן ומטיאס כבוש עם שמן ובצל חתוך גס, וגם זיתים ממגוון סוגים.

עולם הקינוחים 
אחרי שמילאנו ורוקנו צלחות לפחות שלוש פעמים, נהנינו מהשמש ומיופיו של הפארק - הגענו אל עולם הקינוחים. איזה עולם נהדר זה, וגם פה המבחר עולה על כל דמיון: מיני קיורטוש חמודים ולצדם פנקייקים קטנים עם מבחר ממרחים, קרואסונים קטנים של שוקולד ושקדים, שלוש עוגות ביתיות פרוסות, שאחת מהן היא עוגת תפוחים מופתית, מוזלי עם פירות העונה וגרנולה, מבחר עוגיות קטנות שמתאימות לצד הקפה (אלפחורס קטנות, עוגיות שוקולד פריכות ובראוניז).
הבראנץ' של סילו. תמונה באדיבות המסעדה

חייב לציין בשלב זה כי הילדים בהחלט ימצאו מה לאכול בארוחת הבוקר הזו. ואגב, מדובר בארוחה אידיאלית גם לטבעוניים שבינינו. ורק אציין שבנוסף לארוחה מוגשת שתייה חמה או קרה, ואני ממליץ על הקפה הקר שמגיע במאג גדול.

לסיכום, אמרתם ארוחת בוקר טובה - אמרתם סילו. זו ארוחת בוקר שבמלונות חמישה כוכבים היו מתקנאים בה.

סילו פתוחה גם לאירועים משפחתיים, וניתן לתאם מראש. ועוד דבר קטן: בסוף השבוע עדיף לשריין מקום לארוחת הבוקר המבוקשת, כיוון שהמסעדה מלאה לגמרי.

כמה זה עולה לנו:
בראנץ' סילו בימי חול - 69 שקלים לסועד
בראנץ' סופ"ש - 85 שקלים לסועד

סילו, שדרות ירושלים 210, פארק פרס, חולון. 053-9380488

* הכותב היה אורח המקום

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
יש אהבה לכולם: פדריק עם טעמים לוהטים
מנות עסקיות בפורטופינו, מודיעין (צילום: באדיבות המקום)
מיקס בשרים בוילה מארה בת ים (צילום: עידן גור)
רביולי בנאפולי הקטנה תל אביב (צילום: עידן גור)
סטייק בשר במסעדת בית הסטייק נשר (צילום: באדיבות המקום)
דג סביצ'ה בורי במסעדת בלו הול ירושלים (צלם: דרור ורשבסקי)
 קווין בי בפיצה פבריקה רחובות (צלם: עידן גור)
מגש סלטים בדארנא (צילום: באדיבות המקום)
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא