נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

לאירועים קטנים יש אופי מיוחד ושונה מאשר לאירועים גדולים ונוצצים. לרוב, כאשר מחפשים מקום לערוך בו חתונה קטנה, בר מצווה, בת מצווה, ברית/ה, או אירוע עסקי, מחפשים מקום שיהיה גם מעוצב בטוב טעם, גם מרכזי ונגיש, גם טעים ובעיקר - שיידע להעניק את כל השירותים הנלווים. מסעדת השף לאירועים טימין, הממוקמת בקריית אריה שבפתח תקווה, עונה בדיוק על הדרישות האלה.

להיות באולם, להרגיש במסעדת שף
טימין היא מסעדת שף כשרה לאירועים קטנים, שהוקמה בשנת 2014 על ידי השף רמז קזאילה, בעל ניסיון של למעלה מ- 35 שנים בניהול והפקת אירועים. במקום אולם סגור ומעוצב וגם גן, וניתן לערוך בו אירועים של עד 150 איש בחורף ועד 250 איש בקיץ. המיקום מרכזי, עם חנייה בשפע, שמירה ואבטחה, מסכים גדולים למצגות וסרטים, מערכת הגברה איכותית ותפריט שף עשיר ומגוון, שכולל מבחר מנות בשר, דגים, עופות, מנות גריל ותבשילים, מנות צמחוניות, טבעוניות ומנות ללא גלוטן. 
תפריט שף במחירים אטרקטיביים. טימין

קסם האירועים הקטנים
קזאילה, שלמד בקורדן בלו בפריז, חזר לארץ בשנת 1982 ועבד מאז כשף וכמנהל אירועים בענף המלונאות ובענף האירועים הפרטיים. "את טימין הקמתי לאחר שהבנתי שאירועים קטנים הם האירועים האותנטיים והמיוחדים ביותר", הוא אומר. "אנשים שמגיעים לאירוע קטן מחפשים את החוויה האינטימית, בלי לוותר על האיכות, וזה בדיוק הקונספט שמוביל אותנו. המקום מעוצב בסגנון קלאסי על טהרת העץ והאבן, ורק חומרי הגלם הטובים והטריים ביותר נכנסים למטבח שלנו. המנות מותאמות לאופי האירוע ולרצון האורחים, והחשיבה כולה דומה יותר לחשיבה המקובלת במסעדת שף יוקרתית בפריז, מאשר לאירוע גדול. כך, אנו מבטיחים שכל אירוע יהיה חוויה קולינרית שונה ובלתי נשכחת, באווירה אינטימית ונעימה".

שירותי הפקה מלאים
כדי להעניק לחוגגים את המענה הנכון ביותר, מציע המקום את כל שירותי ההפקה: החל ממעצב אירועים, דרך הצילום, המוסיקה והתאורה, ועד להפקת האירוע עצמו, לרבות אטרקציות שונות בהתאם לסוג האירוע. כך, למשל, באירועי בר/בת מצווה, מובאים משחקי מדיה גדולים, משחקי הוקי ואטרקציות רלוונטיות נוספות.

תפריט שף עשיר ומגוון
על התפריט מנצח, כאמור, השף רמז קזאילה בעצמו. הוא משלב בו את החותמת האישית שלו ועם הטאצ' הייחודי, ומעביר את האורחים מסע קולינארי חוצה יבשות. המנות מגוונות וההשראה לקוחה מטעמי המזרח הרחוק, אירופה והים התיכון. בין המנות הייחודיות תמצאו טאג'ין עגל על מצע של פירה ירקות שורש, מגוון רחב של סלטים טריים ומקוריים ועוד.
עד 250 איש בקיץ. טימין

ליווי אישי ומקצועי
צוות המקום הוא צוות ותיק ואדיב, שרואה כל אירוע כאירוע בפני עצמו ועושה הכל על מנת להעניק לבעלי האירוע ולאורחים חוויה מושלמת ונעימה, הן בתקופת ההכנות שלפני האירוע, הן באירוע עצמו והן בחוויה שייקחו איתם זמן רב אחרי שיסתיים.

מחיר הוגן ואטרקטיבי
ההבנה העמוקה של תחום האירועים בכלל ותחום האירועים הקטנים בפרט, הביאה את קזאילה להחלטה שמתייחסת למחיר כאל חלק מהצורך של בעלי האירועים. לאור כך, מחירי המנות בטימין אטרקטיביים ביותר (החל מ-135 שקלים למנה באירוע ערב, והחל מ-90 שקלים למנה באירוע צהריים). "העובדה שמדובר במסעדת שף לא מחייבת מחירים גבוהים", אומר קזיאלה. "אני מאמין שמחיר טוב הוא חלק משירות טוב, וזה בדיוק מה שאנחנו מחויבים לתת".

טימין, בזל 16, פתח תקווה. 053-7933728

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
סושי לנשים בהריון של ניני האצ'י (צילום: באדיבות המקום)
מנה  של מסעדת כרמים (צילום: נועם פריסמן)
סושי של TYO (צילום: באדיבות המקום)
ארוחת בוקר באלנה
אייר קפה: מקום מושלם לאירוע
מסעדות מומלצות לארוחה משפחתית
מסעדות מומלצות ברמת החייל
מסעדות מומלצות במתחם שרונה
אדלינה - כשהמטבח הספרדי פגש את הגליל המערבי
ריבר באר שבע – להתאהב בטעמים האסיאתיים
פטריקס באר שבע – החוויה המושלמת