נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אוקינאווה לבונטין נפתחה
האחים וייסר (אוקינאווה נווה צדק, TORII  ועוד) ושותפתם החדשה רעות גרשוני, פתחו ממש עכשיו את אוקינאווה לבונטין. השף רועי סופר יצר תפריט יפני מסקרן ומקורי ששואב השראה מהמסעדות היפניות של רובע שיבויה בטוקיו. וכיצד זה בא לידי ביטוי? אוקינאווה היא קודם כל מקום בילוי, ואפשר בכיף להעביר בה ערב על הבר אחרי העבודה. האווירה לא מעונבת, ותפריט האלכוהול רחב ומלא באפשרויות.

המנות היפניות עברו אדפטציה, כך שיתאימו לחיך הישראלי, אבל הטכניקות וחומרי הגלם נאמנים למקור. מלבד סושי (שאסור כמובן לפספס כאן ורצוי לשלב בארוחה) תוכלו למצוא בתפריט מנות מעניינות כמו קערות אורז "של פועלים" עם שוק ברווז צלוי, דייקון מוחמץ, בק-צ'וי חלוט, צנון כתוש ואונסן טמאגו (52 שקלים); קלמארי מושרה במשחת פלפלים חריפים ויוזו בצריבה לוהטת של גריל (46 שקלים) ועוד. שעות פתיחה: ראשון עד שישי 12:00-01:00, שבת 17:30-1:00. 
אוקינאווה, לבונטין 11, תל אביב. 053-9370333
סושי באוקינאווה. צילום: סיון שוב
שף יווני בגרקו
עד מחר (22.2) יש לכם הזדמנות להגיע אל היוונייה הכי לוהטת בתל אביב וליהנות מהקסמים הקולינריים של השף היווני ניקוס קצאניס. אז מה מצפה לכם? מאכלים צפון יווניים והרבה מוסיקה שמחה. רצוי לשריין מקום מראש. 
גרקו, אורי צבי גרינברג 25, תל אביב. 053-9367941
 צפון יוון בגרקו. תמונה באדיבות המסעדה
מסעדה חדשה בקיבוץ תל יצחק
מסעדה חדשה, הנושאת את שם הקיבוץ, נפתחה בימים אלו, ומציגה תפריט ים תיכוני, ששואב השראה מארצות אגן הים התיכון (איטליה, יוון וצרפת). המטבח של תל-יצחק מייצר את הפסטות במקום, וגם את המאפים והגלידות. נעשה כאן שימוש בחומרי גלם עונתיים בגישת Farm to table, החל מדגים, דרך בשרים וכלה בגבינות, ירקות טריים ויינות. מבטיחים תפריט יין ומשקאות רחב אך בוטיקי.

ומה אוכלים? תפריט בוקר עשיר ולצדו תפריט בופה. עסקיות צהריים, ותפריט ערב שמחולק ל-7 מחלקות שונות: מנות טאבון; מנות ראשונות חמות וקרות; סלטים; פסטות; דגים ופירות ים; בשרים ועוף ותפריט ילדים. לא סביר שיש מישהו שלא ימצא כאן מה לאכול. 
תל יצחק, בכניסה לקיבוץ תל יצחק. 053-9370333



יום ראשון באמריקה
במתחם אמריקה המרהיב שבבית ציוני אמריקה בתל אביב, יש מבצע מטורף בימי ראשון של אכול כפי יכולתך ב-100 שקלים, בין השעות 16:00-24:00. הבחירה מתוך מנות מתפריטי MERICA ו- GRINGOS TACOS. בין המנות: כריך קובני של חלת בריוש, נקניק צוואר לבן, נקניק חזה בקר, מוח וורדה וצ'דר, מוגש עם ביצה קשה. נקניקיית עגל אמריקאית במילוי אמנטל עם כרוב כבוש, בצל וצ'ילי מטוגנים עם חרדל ואיולי צ'יפוטלה, מוגש עם צ'יפס. TACO TINGA DEL POLLO - תבשיל עוף ובצל, עגבניות וצ'יפוטלה, מוגש עם חסה, גוואקמולה ואיולי צ'יפוטלה ומנות נוספות.
AMERICA, אבן גבירול 26, תל אביב. 053-9367027

על אוכל ובירה
עוד שבוע לחגיגת המנות בשילוב בירה במסעדת כרמים של השף סהר רפאל. בתפריט: ויטלו טונאטו - נתחי בשר עגל במרינדה הנעשים בסגנון איטלקי בליווי רוטב טונאטו מיוחד עם אנשובי צלפים קורנישונים ושיפקה פיקנטית, מוגש בליווי בקבוק בירה הוגרדן רוזה - 72 שקלים; נקניקיות צ'וריסוס הנעשות במקום, מכילות תערובת של בשר ובירה ויינשטפן, צרובות בגריל בליווי כרוב בכבישה חמה עם תפו"א מדורה וקרם חרדל חלק, מוגשות בליווי בקבוק בירה ויינשטפן - 69 שקלים;  פאי רועים - תבשיל ראגו בקר וירקות בבירה לף בלונד, במעטה של קרם תפו"א מוגש בליווי בקבוק בירה לף בלונד - 105 שקלים. יש להזמין מקום  מראש. 
כרמים, מושב סגולה. 053-9442804
כרמים. צילום: סטודיו רן הלל

דרום אמריקה ביבנה הירוקה
ארבעה שותפים החליטו לפתוח המבורגריה בניחוח דרום אמריקאי לתושבי יבנה והמושבים באזור. בורגר קבאנה הוא בורגר בר שמשלב בילוי קולינרי עם חיי הלילה. השף אמיר גולי יצר המבורגרים מיוחדים כמו "קופה קבאנה" - בורגר בקר עם אווז מעושן ריבת בצל וביצת עין (מסתמן כפופולרי ביותר); צ'יקו - חזה עוף טרי על הגריל בקייג'ין עם סלסה, מנגו וגוואקמולי ועוד. אם בא לכם לנשנש דברים אחרים, יש גם פיצה קובנית, נקניקיות דרום אמריקאיות או אמפנדס בשר. יש גם תפריט ילדים ואפילו המבורגר טבעוני. שימו לב למחירי האלכוהול: בירות ללא תחתית גולדסטר - 38 שקלים, פאולנר - 49 שקלים, בקבוק יין - 60-100 שקלים וצ'ייסרים ב-6-8 שקלים.
בורגר קבאנה, הנחשול 22 מתחם קרסו, יבנה הירוקה. 08-6677027

יום הולדת 4 בסטייל אסיאתי
לכבוד חגיגת יום ההולדת ה-4 של 'טייגר לילי' יחגגו במסעדות עם 4 ספיישלים שנוצרו במיוחד לאירוע. סלט קלאמרי קר עם עגבניות שרי, כוסברה, בצל ירוק ובצל סגול (38 שקלים, מנה ראשונה); אגרול דגים – פילה דגים טריים עם כוסברה, קארי, בצל ירוק ובצלצלי שאלוטס (42 שקלים, מנה ראשונה); קונג פאו אננס ושרימפס – שרימפס טמפורה עם אננס, בוטנים וערמוני מים (52 שקלים, מנה ראשונה) ופלא יאנג – דג דניס על הגריל ממולא בכפיר ליים, למון גראס ובצל ירוק. מגיע עם סלט פפאיה, כוסברה, אננס טרי ונבטים (108 ₪, מנה עיקרית). בגזרת האלכוהול – הסועדים יוכלו ליהנות מיין גוורטצרמינר 2016 של יקב פלטר במחירים מיוחדים של 36 שקלים לכוס ו-130 שקלים לבקבוק. חודש מרץ, מ-18:00 ועד חצות בכל יום. 
טייגר לילי רמת החייל.
טייגר לילי שרונה מרקט
טייגר לילי. צילום: דניאל לילה
מסעדת שף בגדרה
בפרויקט ייחודי של מלון ספא בוטיק בגדרה, נפתחת בימים אלו אברטו - מסעדתו של השף אסף שטרן. המסעדה בסגנון ביסטרו שף, ותיפתח בימים הקרובים. בין המנות בתפריט: סלט ים של קלמארי בסו-ויד, עם מולים קונפי ויוגורט יוזו – 75/53 שקלים; מנה של חצי עוף מפורק ללא עצמות בגריל פחמים, מג'דרה של אורז בר , עדשים שחורות וירוקות – 87 שקלים. המסעדה תיפתח תחילה בשעות הערב, ולאחר מכן גם בצהריים. מובטח גם תפריט אלכוהול גדול ומעניין.
אברטו, שכביץ 5, גדרה. 08-6680066/0

אברטו. צילום: יחסי ציבור
תפריט חדש בפריים
מסעדת פריים שברמת החייל השיקה תפריט חדש, עם דגש על חומרי גלם עונתיים. בין המנות: סלט מיקס פטריות עם פטריות טמאקו, שיטקי, יער ופטריות יער ברוטב טריאקי חם - 52 שקלים;  פיצת טונה אדומה - בצק קריספי, נבטי חמנייה ספייסי מיונז וטונה אדומה - 69 שקלים; לחמניות באו עם כבד אווז - 89 שקלים.  
FRAME, ראול ולנברג 2, רמת החייל, תל אביב. 053-9368746
 
תפריט חדש ב-MeatKitchen
מסעדת השפים הכשרה MeatKitchen, בניצוחם של השפים נדב נצר ואלעד לוי, השיקה תפריט חדש על טהרת הבשר. מככבות בתפריט: כבד אווז עם צ'ורוס, קציפת קרמל מלוח, קרמבל פקאן וקינמון (75 שקלים); טרטר פילה בקר עם קרם חציל שחור, שקדים קלויים, פטרוזיליה, בצל סגול, צלפים, קוויאר בלסמי, טוויל לחם (69 שקלים) ועוד.
MeatKitchen, יגאל אלון 65, תל אביב. 053-9443055

קוקטיילים ב-19 שקלים
Fat Vinny, הדיינר האיטלקי הראשון בישראל, מרענן את תפריט האוכל ומשיק מגוון קוקטיילים בעלות של 19 שקלים בלבד.
פאט ויני, רחוב הסולל 8- מתחם ביג – קריית אתא. 053-4872384
פאט ויני. צילום: איתי אבירן
 

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
עכשיו אילת. איפה הארוחות הכי משתלמות?
שיראטויה: יפנית אמיתית בתל אביב
מסעדות חדשות בתל אביב
פסטיבל סרי לנקה באוליב ליף ועוד חדשות קולינריות
פסטיבל פרו באוליב ליף ועוד חדשות קולינריות
ארבעה בראנצ'ים שווים באזור המרכז
לא חייבים בבית: אוכלים בחוץ בחוה"מ פסח
ארוחת החלומות בסנטה רוזה
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח