נגישות
נגישות

אהבה בין ביס לביס: ולנטיין 2017 במסעדות

בכל שנה, לקראת היום הכי רומנטי הלבבות מתעוררים ופורחים ואיתם בדרך כלל גם התיאבון. בגזרת המסעדות לא נשארו אדישים, ותפרו תפריטים מיוחדים שעושים חשק לכל אוהב ואוהבת. כל הארוחות הכי שוות לולנטיין בכתבה הבאה

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
שרון שגב
תאריך פרסום: 07/02/2017, 15:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

חג האוהבים הבינלאומי, הלא הוא ולנטיין, הוא ללא ספק גם חג הארוחות הרומנטיות. המסעדות מתקשטות בפרחים אדומים ונרות רומנטיים, מעלות מהאוב פלייליסטים שרקדנו איתם סלואו בשנות ה-80, וכמובן כמובן – מכינות ספיישלים מטורפים לארוחות רומנטיות, שחלקן מוגשות כארוחות SHARING  או ארוחת טעימות. אז לאן כדאי לכם לקחת את הולנטיין הפרטי שלכם? כל האופציות הכי שוות במסעדות בכתבה הבאה.

ג'מה - תל אביב
למסעדה האיטלקית שבדרום תל אביב יהיו הרבה ספיישלים לולנטיין במחירים מיוחדים. בנוסף, כל זוג שיגע יקבל קאווה או למברוסקו במתנה. >> לפרטים נוספים
ג'מה, תרצה 14, תל אביב. 053-9365706

באבא יאגה - תל אביב
תפריט: ולנטיין רומנטי עם תפריט מיוחד וזוגי שיכלול מנות ראשונות, עיקריות, קינוח זוגי ושתייה. בין המנות ששיוגשו: פטה כבד עוף עם פירות יער וריבת בצלים; גרבלקס; ביף סטרוגונוף, מוגש עם פירה; פילה דניס עם שרימפס על רוטב שום לימונים, ומוגש עם ירקות בגריל ופירה; מחבת מולים בעשבי תיבול, חמאה ויין לבן. לקינוח - קרם ברולה וטירמיסו. השתייה כוללת כוס קאווה/קיר רויאל לכל סועד, עם אפשרות להחליף לשתייה קלה בתוספת תשלום. 
כמה: למגיעים עד השעה 18:00 - 149 שקלים לסועד; בין השעות 19:00-21:30 - 179 שקלים לסועד; אחרי 22:30 - 149 שקלים לסועד. 
מה עוד: הופעה חיה עם אריק גרובמן  - פיאנו בר רומנטי, לאורך כל הערב. 
באבא יאגה, הירקון 12, תל אביב. 053-9444039
 באבא יאגה

QUATTRO – תל אביב
תפריט: קינוח מיוחד המעוטר בצבעי דגל איטליה - "מרומא באהבה". הקינוח מורכב מקרם גבינה ובוטנים מלוחים, מוס ריבת חלב עם פייטה נוגט, ספונג' פירות יער, פנקוטת יוגורט, פטל טרי, מקרון עם גנאש פטל ושוקולד לבן. בנוסף, יוגש גם קוקטייל המכיל מחית פטל אדום וליים, וודקה, דריי מרטיני וגילופי שוקולד לבן.
מה עוד: ברקע תנוגן מוזיקת אלקטרו, והמסעדה תקושט באלמנטים רומנטיים.
קוואטרו, מגדל פלטינום, הארבעה 21, תל-אביב. 03-9191555
קינוח לולנטיין. צילום: דרור ביהם

לחם בשר - נתניה
תפריט: ארוחת הולנטיין של לחם בשר נתניה כוללת מנה ראשונה - פוקאצ'ה עם מטבלים; מנה עיקרית - מיקס של בשרים על הגריל ותוספות חמות. קינוח מהמבחר בתפריט. משקאות קלים וקאווה עם פירות יער. בסיום הארוחה: קפה או תה. 
כמה: 240 שקלים לסועד.
לחם בשר, שדרות עובד בן עמי 10 נתניה. 053-5495229
 לחם בשר, נתניה. תמונה באדיבות המסעדה
יאניביצ'י – בוסתן הגליל
תפריט: טטאקי טונה אדומה ביוגורט כבשים מעושן, מוגש עם בורגול, קרם תפוזי דם, צ'ילי תאילנדי, אבוקדו, צ'יפס ארטישוק ירושלמי (51 שקלים); טורטליני שקדי טלה, מוגש על קרם בטטה לבנה, חמאת חלפינו כוסברה, פטרוזיליה, שעועית ירוקה, שום וזוקיני (52 שקלים); פילה בר ים בחמאת רפסודות, קרא כל סלרי, ברוקומיני צלוי, קרם אפונת גינה (136 שקלים). התפריט מוגש החל מהשעה 19:00.
יאניביצ'י, בוסתן הגליל. 053-9369216

יאניביצ'י

כרמים – מושב סגולה
תפריט: מנות מיוחדות לולנטיין - כנאפה עם סביצ'ה דג ים על קציפת טחינה ותלתלי חלבה מתוק מלוח. ראשונות: רביולי סלק במילוי ריקוטה ובשר סרטנים עם חלמון ביצה ברוטב קרם פירות ים קטיפתי עם אפונת גינה (57 שקלים); שוק אווז מפורק מהעצם עם קרעי פסטה וערמונים בציר מרוכז ובצלים מזוגגים (64 שקלים); ויטלו טונאטו - נתחי עגל חלב חמימים עם צלפים, עגבניות צלויות, עלי רוקט ושום קונפי בליווי קרם טונה (62 שקלים); עיקריות: פילה דג ים עם ירקות, קונפי ארטישוק, קוביות דלעת, פורטובלו, כרובית ומרווה עם שום לימון וקרם ירושלמי  (129 שקלים); אוסובוקו טלה 500 גרם של שוק טלה בבישול ארוך בציר טלה וירקות שורש ארומטיים עם פירה מדורה (120 שקלים); פסטה וונגולה -מלכת הצדפות הלבנות עם חמאת טרגון, יין לבן, בצלי שאלוט, עגבניות שרי צהובות (85 שקלים).
כרמים, מושב סגולה. 053-9442804
 פבלובה תותים של כרמים. צילום: יחסי ציבור
ג'אסיה - יפו
תפריט: בהזמנת 2 מנות ראשונות ו-2 עיקריות לזוג מתוך תפריט המסעדה, יוגרלו שני לילות רומנטיים (לילה אחד לכל זוג) בצימר "סלע הנוטרים", כולל ארוחת בוקר. 

במהלך הערב יחולק "קוקטייל תשוקה לאוהבים". מנות מומלצות: דניס פירות ים (מנת השף), נודלס אנטריקוט ג'אסיה ועוד. 
ג'אסיה, לואי פסטר 7, תל אביב – יפו. 053-9375576
ג'אסיה. תמונת אילוסטרציה

טייגר לילי – רמת החייל ושרונה
תפריט: ספיישל ספרינג רול - שרימפס קצוץ עם טופו, ביצה, נבטי אלפלפה, מיונז, צ'או צ'או, כוסברה ובצל ירוק (מנה ראשונה, 2 יחידות, 48 שקלים); קינוח רומנטי של פבלובה תותים עם צינזנו, קרם פטיסייר ומקרון (38 שקלים); קוקטייל של אהבה על בסיס קאווה, דובדבנים ואננס (48 שקלים). 
מה עוד: המסעדה תקושט וברקע מוסיקה רומנטית. הספיישלים יוגשו החל מהשעה 18:00.
טייגר לילי ת"א – הברזל 32, רמת החייל. 053-8096525
טייגר לילי שרונה מרקט – קלמן מגן 3, תל אביב. 053-9380556
 קינוח ולנטיין בטייגר לילי. צילום: יניר גרין

מקס ברנר
תפריט: ארוחת SHARING זוגית הכוללת 2 מנות אוכל, 2 משקאות, מארז שוקולד בפחית לב מעוצבת, מנה זוגית מתוקה מתפריט השרינג. לבחירה בין: פונדו שוקולד; חגיגה של שלושה ופלים בלגיים עם תוספות או מנת טעימות זוגית. 
כמה: 219 שקלים.
אופציה שנייה: DESSERT FOR TWO  - מנת טעימות לזוג + שתייה ומארז שוקולד בפחית לב מעוצבת במתנה. 
כמה: 119 שקלים.
>> לסניפי מקס ברנר

ארוחת שרינג במקס ברנר. צילום: אלירן ניסן

ג'קו מאכלי ים – רמת השרון 
בתפריט: דג בורי זוגי מוגש על מצע ירקות בגריל; גאליה פירות ים - חמאה, שום ויין לבן בתוספת מיקס פירות ים; פאייה פירות ים בלקנית - אורז, ראשי קלאמרי, מולים וסרטנים;
פאייה דגים - אורז עם נתחי דג נורווגי. בתוכנית: הופעה חיה, הרכב שינגן שירי אהבה.
כמה: מינימום הזמנה לסועד - 200 שקלים.
ג'קו מאכלי ים, החרש 8, רמת השרון. 053-9379159

בורי זוגי בג'קו מאכלי ים. צילום: יחסי ציבור

בין כרמים – מלון אמירי הגליל
תפריט: ארוחת ולנטיין במסעדת בין כרמים עם יקב אור הגנוז. במהלך ארוחת הערב נציג של היקב יעבור בין הסועדים ויגיש יינות התואמים למנות שיוזמנו, בליווי הסבר קצר על סוגי הזנים, תנאי גידול ועוד. ארוחת הערב כוללת 5 מנות, טעימות יין ושתיה קלה. בין המנות: מבחר מאזטים עונתיים גליליים עם לחם שאור שנאפה במקום; נתחי פרגית ברוטב יין אדום עם דבלים, קורנית ואספרסו; סינייה טלה ועגל בטחינה אפויה במחבת לוהטת, מוגש עם רוטב ראגו; פילה סלמון אפוי בתנור ברוטב דבש נענע שום גרידת תפוז ויין לבן. קינוח לבחירה: נמסיס שוקולד עשיר עם ענני קצפות וטוויל תחרה; מלבי בניחוח תפוז, רוטב פירות יער, קדאיף ואבקת נוגט ועוד. *התפריט נתון לשינויים.
כמה: 148 שקלים לסועד (לא כולל שתייה מוגזת, יין ושירות מלצרים). 
בין כרמים, מלון אמירי הגליל, אמירים. 053-9376409

רוברטה וינצ'י – פרדס חנה-כרכור
תפריט: בורטה שרי צבעוני, סלק צלוי, בזיליקום, בלסמי מיושן ושמן זית קורניקי (58 שקלים); פיצה ערמונים, טלג'יו ארטישוק ירושלמי ומרווה (68 שקלים); מוסר ים צרוב עם ריזוטו סלק ופסטו (110 שקלים). יינות מבעבעים (25-32 שקלים לכוס; 104-210 שקלים לבקבוק). 
רוברטה וינצ'י, אחוזה 43, פרדס חנה-כרכור. 053-9385124

שלו ביער – קריית טבעון
תפריט: ארוחה רומנטית לאור נרות לצד האח הדולק. יוגש תפריט פתוח לצד תפריט ספיישלים זוגיים, משקאות אדומים וקינוחים של אהבה. 
מתי: החל מהשעה 18:00.
שלו ביער, שיכון אלה 2, קריית טבעון. 053-9443495
 שלו ביער. צילום: אגמדיה

NG – נווה צדק
תפריט: יוגש תפריט טעימות זוגי של השף אלכס סטולרביץ': תאוות בשרים - מנות מהים ומהיבשה. הבשרים הכי משובחים מחדר היישון של NG. שייטל, סינטה ונתח קצבים.
כמה: 280 שקלים לסועד.
NG, אחד העם 6, תל אביב. 053-9442896

בני הדייג - הרצליה
ביום האהבה הקרוב יגיע המסעדן בני הדייג לבשל בסניף הרצליה מנות מיוחדות. כוסות שמפניה יחולקו לסועדים, וכל זאת באווירה הרומנטית של המרינה.
בני הדייג, יורדי הים 1, הרצליה. 053-7102107
 ולנטיין ב-NG. צילום: יחסי ציבור

ים 7 – הרצליה
תפריט: ראשונות - סביצ'ה דג ים עם ליצ'י טרי, סלק, יוגורט כבשים ועשבים, קלמארי צרוב עם בצל מושחם, זרעי עגבנייה וקרם שעועית שחורה ולבנה. עיקריות - פילה דג ים עם ניוקי בביסק סרטנים, פילה בקר עם ארטישוק ירושלמי ושומר בתנור. קינוח - קרם מסקרפונה, שוקולד לבן תותים ושברי בצק עלים. יינות מבעבעים וקוקטיילים מיוחדים יימזגו לכוסות.
מתי: החל מהשעה 18:00. 
ים 7, רמת ים 122, הרצליה. 09-9566950

ולנטיין בים 7. צילום: מתן כץ

קלואליס – רמת גן
תפריט: פוקאצ'ה קרפצ'יו פילה בקר עם ממרח פסטו אדום, חצילים, פלפל אדום, בצל ומוצרלה (78 שקלים); טריו דגים נאים - טרטר טונה בתיבול אסייתי, סלמון נורווגי בעישון ביתי קל, סביצ'ה אינטיאס עם קרם פרש (88 שקלים); מנה עיקריות זוגית של פאייה איביזה - פאייה פירות ים עם אורז שחור בדיו של תמנונים, שרימפס, קלמארי ומולים (198 שקלים); מנה זוגית של לובסטר וכמהין - לובסטר שלם במחבת, מוגש על ריזוטו לבן עם כמהין (195 שקלים). 
קלואליס, אבא הילל סילבר 16, רמת גן. 053-9443940

אל אעשי – יפו
תפריט: ארוחת הולנטיין תכלול לחם ומטבלים,  2 מנות ראשונות לבחירה, 2 מנות עיקריות לבחירה, קינוח חגיגי ומגש קפה, תה ועוגיות. בין המנות: (לראשונות) - קובה סייאדה, שם אל נסים, שוש ברק בשרי, קטאייף בלחמה, קובה נייה, טבולה או בטנג'אן מאשווי. (עיקריות) - תעשימה אל ג'מילה, סאמק בפריקה, ארבעת איוב, סינייה כבש בטחינה, מנסף אל עאשי או צלעות כבש. (קינוחים) -  כנאפה עוש אל בולבול, מלבי זעפרן, קטאייף עספירי, חלאויית נבי רובין או תאנים ממולאות. יש גם אלטרנטיבה לצמחונים וטבעוניים. פרטים במקום.
אל אעשי, עולי ציון 4, שוק הפשפשים, יפו. 053-5495018

קלמטה - יפו
תפריט: רול טונה אדומה, עשבי תיבול וסלמון מעושן לצד סלט אבוקדו ועשבים חריף (56 שקלים); ג'מבו שרימפס צרובים בגריל על אספרגוס בר וביסק סרטנים (54 שקלים); סלט תמנון, פלפלים קלויים, קציפת שומר ושעועית לימה (52 שקלים); פילה פלמידה לבנה, קרם חומוס, סלט שרימפס ושומר חם (126 שקלים); פילה בקר וחזה אווז, רוטב תאנים ויין אדום, פירה בטטה ואפונת שלג (135 שקלים).
קלמטה, כיכר קדומים 10, יפו העתיקה. 053-9426824
קלמטה. צילום: בועז לביא

כינור בכיכר – ירושלים
תפריט: ארוחת טעימות בת 6 מנות. סלמון כבוש בשמפניה, סלקים וקרם חזרת; שקדי עגל על הפלאנצ'ה לצד שורש סלרי מעושן, אגוזי לוז, שאלוט מקורמל וציר בצל; פילה לוקוס לצד קרמבל תירס מתוק עם וניל, אדממה ואבוקדו צלוי; פילה מיניון, פטריות מלך היער, ירקות שורש ורוטב פורט; לבבות ברולה, שוקולד לבן ופניני ליצ׳י; סניקרס שוקולד וגלידת פופקורן.
כמה: 340 שקלים לזוג.
כינור בכיכר, מעבר בית הכנסת 12, כיכר המוסיקה נחלת שבעה, ירושלים. 053-4276671
https://www.rest.co.il/rest/80241285/


בינדלה – תל אביב
תפריט: השף יורם ניצן יצר תפריט מיוחד לולנטיין, שיכלול מנות כמו ארטישוק ישראלי - איולי כמהין, פטריות יער, עלי קייל וטוויל זרעי שומר; קלמארי על הפלנצ׳ה - ניוקטה מושחרת, סלסה סיציליאנה של עגבניות, צלפים, זיתי קלמטה ובצל סגול; טורטליני רוסיני - כבד אווז, פילה עגל מינוט, טורטליני במילוי ירקות כתומים, ציר קברנה, קרם שאלוטס ואנדיב; שרימפס ישראלי - מחבת נחושת רותחת עם שרימפס מקומי בוויניגרט אורגנו, עגבניות שרי, לימונים כבושים, קישואים צעירים ואורוגולה. יוגשו גם שני קינוחי ספיישל.
בינדלה, מונטיפיורי 27, תל אביב. 053-6130819 

ריץ' – קריית ביאליק
תפריט: ריץ' נפתחה החודש בקרית ביאליק ומציעה תפריט חגיגי שיכלול חמש מנות ראשונות, שלוש עיקריות, שתייה קלה, יין/קאווה וקינוח. התפריט החלבי (פלוס דגים) יהיה בנוי ממנות טאפאס המבוססות על תפריט המסעדה ומנה אחת סודית. בין הראשונות: ארנצ'יני, פולנטה כמהין, סביצ'ה דג ים, חציל קלוי ומנת הפתעה. לעיקריות: סיגר דג ים, פילה סלמון על מצע ריזוטו כמהין, רביולי בשלושה טעמים ברוטב בשמל זעפרן. לקינוח: פנקוטה במרק טופי ולבבות פטיסייר, פרפה למון גראס במרק תותים ובזיליקום. 
כמה: 300  שקלים לזוג. 
ריץ', קרן היסוד 19, קריית ביאליק. 053-9387487
 ארנצ'יני של ריץ'. צילום: אפיק גבאי

לה קוצ'ינה – אילת
תפריט: השף נתן פורטנוי הכין מנות ספיישל איטלקיות, ביניהן רביולי סלק - רביולי עבודת יד במילוי גבינה כחולה וסלק (72 שקלים); חזה אווז - חזה אווז צלוי היטב, המוגש עם אורז בסמטי מתובל (84 שקלים); טירמיסו תותים - טירמיסו מסורתי עבודת יד עם תותים טריים (36 שקלים). מומלץ להזמין מקום מראש. 
לה קוצ'ינה, טיילת רויאל ביץ', אילת. 053-9442736

300 גרם - בצת
תפריט: כוס יין הבית לסועד; לחם הבית עם ארבע מטבלים; טאפסים; ראשונות: קדירת ציידים על מצע קוסקוס + קבבוני עגל טלה על מצע טחינה; עיקריות מוגשות על פלטה - 800 גר' של בשר, אנטריקוט עגל, פילה עגל, סינטה עגל. מוגש בתוספת תפוח אדמה אפוי + שעועית מוקפצת. פלטת קינוחים מפנקת.
כמה: 450 שקלים לזוג. 
300 גרם, בצת. 053-9439547
    

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
עכשיו אילת. איפה הארוחות הכי משתלמות?
שיראטויה: יפנית אמיתית בתל אביב
מסעדות חדשות בתל אביב
פסטיבל סרי לנקה באוליב ליף ועוד חדשות קולינריות
פסטיבל פרו באוליב ליף ועוד חדשות קולינריות
ארבעה בראנצ'ים שווים באזור המרכז
לא חייבים בבית: אוכלים בחוץ בחוה"מ פסח
ארוחת החלומות בסנטה רוזה
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי