נגישות
נגישות

שצ'ופק חוגגת 22 שנה, ועוד חדשות קולינריות חמות

קוקטיילים חדשים ברשת טמפל בר, שבוע הקולינריה הצרפתי באוליב ליף, מחווה לפיצה מטר במסעדת סילו בחולון ועוד הרבה חדשות מעוררות תיאבון בכתבה

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
שרון שגב
תאריך פרסום: 02/02/2017, 15:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

שוק דגים בכל יום רביעי במסעדת ים 7 בהרצליה
מדי יום רביעי בבוקר, יוצאים השפים אסף זילברשטיין ויורי סנצ'וק, ממסעדת ים 7 אל הדלאל (שוק דגים) ביפו, ובוחרים את הסחורה הטובה ביותר: אוקטופוסים, אוייסטרים, סרדינים, לובסטרים בר ים ועוד. 
קלמארי ממולא בים 7. צילום: מתן כץ

החל מהשעה 19:00 מדליקים את הנרות, מוסיפים לאווירה מוזיקה בלקנית, ומכינים את קנקני הסנגרייה. כשתגיעו אל המקום, תוכלו לראות את השלל מהים מונח על משטחי קרח. מלבד התפריט הקבוע, תקבלו את התפריט המיוחד, ובין המנות הנהדרות שמופיעות בו אנו ממליצים על: אויסטר ג'לארדו - מוגש עם רוטב סום טאם, ליים ומלח ים (32 שקלים). בשלוק אחד קיבלתם את כל הטעמים הרעננים של הים. אויסטר טרי-טרי, טעים, ולא צריך בעצם להוסיף לו שום דבר מלבד זץ קטן של מיץ לימון. מנה מומלצת נוספת היא קלמארי ממולא ברוטב עגבניות מעולה ופרנו, בבשר דגים עם קוביות חזה אווז מעושן, נענע ופטרוזיליה (54 שקלים). מנה פיקנטית, מהודקת ומלאה בטעמים. מי שרוצה ללכת על הארד קור מוזמן לנסות לובסטר בר - נואזט (חמאה אגוזית) עם אספרגוס בגריל (172 שקלים).

מנות נוספות בתפריט: ברוסקטה סרדין - סרדינים בכבישה עדינה במלח ים, נענע, צ'ילי, גרגירי כוסברה, פלפל אנגלי וגרידת לימון מוגשים על ברוסקטה, יוגורט כבשים וסלט עשבי תבלין (62 שקלים); סלט אוקטופוס להרפתקנים שביניכם, עם ויניגרט שמפניה, תפו"א מדורה וירוקים (64 שקלים); פאייה - אורז עגול עם שלל פירות ים טריים, קבאנוס מעושן, זעפרן, שום, עגבניות קונקסה וזסט לימון (142 שקלים). את התפריט ילוו סנגריות חמות ומתובלות כמו סנגרייה לבנה יין לבן, תפוזים, אגסים, פסיפלורה ולמון גראס  וסנגרייה פירות אדומים יין אדום, פלפל אנגלי, קינמון, דובדבנים ותפוזים (45 שקלים לכוס / 75 שקלים) לקנקן ויינות מובחרים שימזגו בכוסות.
ים 7, רמות ים 122, הרצליה. 09-9566950

שצ'ופק חוגגת 22 שנה
22 שנים במונחים של מסעדה זה נתון שלא הולך ברגל. לכבוד החגיגות, יוגשו במהלך חודש פברואר בשצ'ופק מנות ראשונות, יינות בכוס וקינוחים במחיר מיוחד של 22 שקלים, בנוסף לתפריט הקבוע. בין המנות בתפריט המיוחד: קרפצ׳יו דניס, קלמארי סגול על הפלנצ׳ה ,שרימפס בשומשום ועוד. היינות שיפתחו לכוסות: גמלא השמורה, סובניון בלאן וגולן קברנה של יקב רמת הגולן, הרי גליל לבן של יקב הרי גליל, יהונתן של יקב רקנטי ועוד. בגזרת הקינוחים אפשר למצוא את הבוואריה המפורסמת של המקום, עוגת גבינה אפויה ועוד דברים מתוקים.
שצ'ופק, בן יהודה 256, תל אביב. 053-9439313
 סקאלופס ושרימפס בשצ'ופק. צילום: אפיק גבאי
Temple Bar משיקים תפריט קוקטיילים חדש 
רשת טמפל בר מרעננת את תפריט הקוקטיילים שלה. בין הקוקטיילים שיעיפו אתכם לחוויה טרופית מרעננת ושמחה:Irish Pirate - רום פמפרו, קפטן מורגן ונגיעות לימון, נענע ותות; Mombai Sling - קוניאק, אוורנה, צ'אי, מונין לימון ואננס; Banana Lotti - קפטן מורגן, רום פמפרו וספייס, מונין שקדים, בננות ומיץ אננס. מחיר קוקטייל: 45 שקלים. Cheers! 
>> לסניפי רשת Temple Bar
 Mumbai Sling טמפל בר. צילום: יחסי ציבור
שבוע הקולינריה הצרפתית במסעדת אוליב ליף
מסעדת אוליב ליף שבמלון שרתון, יוצאת ארוחות במסגרת שבוע הקולינריה הצרפתי בארץ. הארוחות יתקיימו בין התאריכים 6.2-8.2 עם השף הצרפתי מישל הוסר. בין המנות שיוגשו: טרטר דג ים עם רוטב חזרת לבן. פילה בקר בזיגוג בירה שחורה, מוגש עם תפוח אדמה ממולא. פילה דג סול עם ריזוטו חיטה ומנות נוספות. בין הקינוחים: פרופיטרול תותים וקונפיטורת רוברב. 
Olive Leaf, הירקון 115 תל אביב, מלון שרתון. 053-9439010
ארוחה צרפתית באוליב ליף. צילום: Yvon Meyer

מסעדת סילו במחווה לפיצה מטר
מסעדת סילו בחולון יוצאת במחווה מיוחדת לכבוד "פיצה מטר" האגדית, שינתה את פני הפיצה מעגול למלבן. ברנרדו בלחוביץ', מייסד פיצה מטר האגדית בעבר ומייסד סילו בהווה הוא העומד מאחורי היוזמה. בלחוביץ מזמין את כל אוהבי פיצה מטר להגיע להתרפק על טעמי עבר נוסטלגיים עם חידושים מרעננים. הבצק הייחודי של סילו יתקשט במהלך שבוע (בין התאריכים התאריכים 5.2 ועד ה-9.2) בתוספות מיוחדות מהתפריט של פיצה מטר, עם טוויסטים עדכניים של שף רובי פורטנוי. הפיצות יהפכו מלבניות ויוגשו באורך של חצי מטר. דוגמאות: פיצה עם סלסה קרודה, נקנקיות צ'וריסוס, מוצרלה, פרמזן, בצל סגול וירוק, ביצה שבורה ומלח אטלנטי; פיצה עם בטטות מקורמלות מהטאבון, קרם פרש על רוטב נפוליטנה וארבע גבינות.
סילו, שדרות ירושלים 210, חולון. 053-9380488
ברנרדו בלחוביץ', מסעדת סילו. צילום: גל קולוג

ניטן תאי עד הבית
בימים אלו, משיקה מסעדת Nithan Thai את שירותי הקייטרינג של המסעדה, וידאגו להגשים את החלום לקייטרינג אסיאתי ייחודי, עם מגוון מנות העשויות מחומרי הגלם המיוחדים, בטעמים, ריחות ובצבעים עזים. בנוסף לחוויה הקולינרית, יציעו שירות של מארחות תאילנדיות, מסאג', שיעורי בישול אסיאתי, ארוחת שף ובר ייחודי. בגזרת האלכוהול ניתן לבחור ממבחר יקבי היין של המסעדה, הכנות לעיצוב האירוע ו-D.J .
ניטן תאי, הארבעה 21, תל אביב. 053-4245672
    קייטרינג ניטן תאי. צילום: יחסי ציבור

סיטארה מתחדשת בארוחות בוקר
מסעדת סיטארה במתחם סי אנד סאן בתל-אביב מתחדשת ומשיקה תפריט חדש ומרענן של ארוחות בוקר. התפריט החדש והייחודי משלב בארוחות הבוקר המוקפדות טעמים ים-תיכוניים, צרפתיים ומזרחיים. כל ארוחות הבוקר בתפריט מוגשות עם סלט ירקות שוק רענן שנחתך במקום, מיץ טבעי ושתייה חמה. לפינוק מושלם, ניתן להמיר את המיץ בקוקטייל בוקר מבר הקוקטיילים של המקום. ארוחות הבוקר מוגשות בכל ימות השבוע עד השעה 12:00. מהמנות: בוקר דייגים – סלמון מעושן, לקרדה, מטיאס, איקרה ביתית, ירקות חתוכים גס, סלט תפו"א וטוסטונים. 92 שקלים. סטייק דקה – אנטריקוט על הפלנצ'ה, ביצה עלומה, חרדל דיז'ון, פרמז'ן ואספרגוס. 89 שקלים.
Seatara, הרצל רוזנבלום 8, תל אביב. 053-9443447
סיטארה. צילום: אסף אמברם

חורף חם במסעדת Clash
מסעדת Clash החדשה במלון Nyx משיקה ערבי קונספט ייחודים בימי שלישי, בהם יוכלו הסועדים ליהנות מתפריט הקוקטיילים החדש של המסעדה לצד מנות Raw Food מותאמות ו–Dj Tomer שינעים את האווירה. שילוב מנצח לדוגמא: מנת קרפצ'יו דג ים תיכוני – קרפצ'יו דג ים, זרעי עגבניות, אורגנו טרי, עגבניות שרי מיובשות, שום, פלפל חריף, קרוטונים וקרם יוגורט עשיר (51 שקלים) לצד קוקטייל מומוס – טעמי אדמה רעננים עם נגיעות של פרחי בר מאוזנים, ג'ין, מלפפון וג'ינג'ר טריים, מיץ לימון סחוט, תמצית פרחי בר מאוזנים וורמוט יבש (52 שקלים). בכל יום בין השעות 16.00 ל-20.00 תפריט הקוקטיילים החדש של המסעדה מוצע במתכונת של 1+1 חינם. בערבי Clashing Vibes, ימי שלישי, ייהנו הסועדים משתי מנותRaw Food  לבחירתם במחיר מיוחד של 90 שקלים.
Clash, מנחם בגין 56, תל אביב. 053-4247210
קרפצ'יו דג ים של קלאש

טועמים יין מכל העולם
'טועמים עולם' - האירוע השנתי של 'צור עולם של יין' יתקיים בפעם השישית ביום שני, 06/02/2017, בין השעות 17:00-21:00 במלון לאונרדו סיטי טאוור רמת גן. באירוע ישתתפו 20 יקבים כשרים מהארץ ומעולם, עם מעל ל-150 סוגי יין שונים, חלקם יושקו בפעם הראשונה בישראל. המשתתפים באירוע יוכלו לטעום ללא הגבלה מכל מגוון היינות של קטלוג 2017 אותם משווקים בצור עולם של יין, להיפגש עם הייננים המומחים של היקבים הכשרים מהעולם על מנת לשמוע ולקבל הסבר אישי ומלומד על היין הנטעם.  השנה לראשונה, יתקיים במקביל  אירוע פתוח לקהל הפרטי בהרשמה מראש ובעלות של 200 ₪  לכרטיס.

בר דגים מתרחבת ופותחת סניף שני
בר דגים, רשת מזון חדשה, שסניפה הראשון נפתח בתחילת השנה בשוק צפון ברמת החייל, פתחה בימים אלה סניף שני בשוק האוכל במתחם אושילנד החדש בכפר סבא. ארבעה סניפים נוספים בבעלות הרשת צפויים להיפתח ברחבי הארץ במהלך  2017. בתפריט היום מוצעות מנות הדגל הייחודיות בטווח מחירים של 39-59 ש"ח, ביניהן: שווארמת ים - נתחי טונה אדומה צרובים על הפלנצ'ה עם טחינה וירקות, ניתן להזמין בכריך או כסלט. פיש בורגר - פילה סלמון בלחמנייה רכה עם ירקות, איולי פלפלים ובצל מקורמל. שניצל ענק מטונה אדומה ועוד.
בר דגים, עתיר ידע 2, מתחם אושילנד, כפר סבא. 053-9385707
 ברבוניות מטוגנות של בר דגים. צילום: יחסי ציבור

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
עכשיו אילת. איפה הארוחות הכי משתלמות?
שיראטויה: יפנית אמיתית בתל אביב
מסעדות חדשות בתל אביב
פסטיבל סרי לנקה באוליב ליף ועוד חדשות קולינריות
פסטיבל פרו באוליב ליף ועוד חדשות קולינריות
ארבעה בראנצ'ים שווים באזור המרכז
לא חייבים בבית: אוכלים בחוץ בחוה"מ פסח
ארוחת החלומות בסנטה רוזה
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח